• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous
    •

    De Panters, Luipaarden en tijgers zijn vol. Andere katachtigen zoals Poema en leeuw kunnen nog wel, maar wees creatief.

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan

    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soul*:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Kracht**:
    Extra:

    *:Het moet bij je Karakter passen en niemand heeft hetzelfde dier. Wie het eerste heeft houd hem de andere moet helaas veranderen. 
    **: Je Soul kan het al helemaal. Jijzelf moet het nog leren. 

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Raico James Night
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Soul*:


    Owl named Percy.
    Karakter: Raico is een beetje druk, kinderachtig, simpel ingesteld en opgewekt. Dingen die je niet zou verwachten van een jongen die een uil als soul heeft. Een uil staat voor wijsheid en stiekem is Raico ook best wel wijs. Door al de dingen die er gebeurt zijn in zijn leven. Hij is erg nuchter en houd niet van verantwoordelijkheid, omdat hij weet dat hij het zal verpesten. Raico kan soms een beetje vreemd zijn. Toen hij eenmaal een uil kon worden gebruikte hij dit aak om weg te komen van zijn problemen. Gewoon even zorgeloos vliegen. Toch komt hij altijd terug. Hij is een betrouwbare en eerlijke jongen, die er altijd voor je zal zijn als je hem nodig heb. Hij is wel erg snel gepiekeerd, vergeet niet snel, kan soms een beetje overdrijven en is een perfectionist.
    Uiterlijk:


    Kracht**:‘een eigen realiteit creëeren’ en andere daarin meenemen.
    Extra: Percy is Raico’s ‘escape from reality.’

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Rachelle Lemmons. ( Wordt meestal Rae genoemd )
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw.
    Soul*:


    Een zwarte panter named Nýchta ( Grieks voor Nacht. )
    Karakter: Rae is soms wat impulsief, kan erg energiek en speels overkomen en zal nooit een uitdaging afslaan.
    Ze is koppig, eigenwijs en prettig gestoord en kan moeilijk op andere gedachte worden overgehaald als die nou eenmaal al in haar hoofdje zitten. Verder is ze een spontaan meisje die toch goed haar diepste gevoelens kan verbergen. Ze zal ook heel losjes over dingen praten en pas wanneer ze echt met iets zit zal ze iets toegeven. Dat komt ook door haar trots die haar soms in de weg staat. Ze zal nooit een anders hulp aannemen omdat ze het zogezegd zelf wel kan en zal ook met moeite uit haar mond moeten persen dat ze iemands hulp nodig heeft.
    Rachelle heeft altijd haar mening en is niet op haar mondje getrapt, zo kan ze als iemand haar verschrikkelijk irriteert gewoon een rake klap uitdelen. Ze is er niet bang voor maar doet het liever niet.
    Uiterlijk: Ze heeft een getinte huid, hele donkerroze volle lippen en zwart golvend haar. Ze is rond de 1.76 en heeft iets te grote rondingen dan een gem. meisje. Verder heeft ze lange vrouwelijke benen die haar figuur compleet maakt. Verder heeft ze donkerblauwe ogen, de kleur van de nacht.



    Kracht**: De kracht om voorwerpen, vloeistoffen door middel van haar geest, handen en ogen te laten bewegen. Ze kan het ook met mens en Nýchta kan het met dieren en Souls. Dit kan haar vaak helpen als ze in de problemen zit, al gebruikt ze dit alleen als het echt nodig is of om een geintje uit te halen.
    Extra: Rae is opgevoed in een weeshuis en heeft geen ouders meer die zijn omgekomen tijdens een vliegtuig ongeluk die Rae vaag genoeg heeft overleefd. Ze was vier jaartjes oud en vraagt zich altijd nog steeds af waarom zij het wel heeft overleefd en haar ouders niet.
    Verder draagt ze altijd een zilveren ketting met een donkerblauwe saffier steen eraan. Hij was van haar moeder geweest en heeft die gehad op de dag dat het vliegtuigongeluk plaats vond. Haar moeder had het bij Rae omgedaan omdat ze vliegangst had en zei : 'Zo lang je dit draagt Rachelle zal je altijd beschermd zijn.'
    Sinds dien heeft Rae toch altijd geloofd dat het door de kracht van de hanger kwam en heeft hem nooit afgedaan.
    Rachelle heeft een angst, haar grootste angst is dat als ze om iemand zal gaan geven, die haar ook zal verlaten. Dit komt doordat haar ouders zijn gestorven, maar ook haar vriendinnen in het weeshuis al snel werden geadopteerd terwijl Rae daar maar achter bleef. Verder is haar eerste echte vriendje ook overleden door een simpel ongelukje. Ze waren 15 en 16, zaten beiden in het weeshuis en waren verschrikkelijk verliefd. Op een nacht zaten ze in een boomhut en was het donker. Daar hebben ze voor het eerst gekust. Het was hun plekje. Toen Aiden naar beneden wou springen om uit de boom te kunnen viel hij en belandde hij verkeerd. Hij brak zijn nek en overleed later in het ziekenhuis.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 3:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb gemerkt dat ik snachts gemakkelijker mijn rollen invul a.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oke nice. Leuke rol ik zet je erbij. Hij is goed :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik nog en meisje?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tuurlijk. Ze staat gereserveerd. Wel graag binnen 24 uur invullen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ze heet Maximilliana Sue Smitson.

    De rest vul ik zo in, eerst even plaatjes zoeken!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam:Maximilliana Sue Smitson.
    Leeftijd: 15, ze verjaart op 26 april.
    Geslacht: Vrouw.
    Soul*:


    Puck, een rode panda.
    Karakter: Maximiliana is superverlegen en praat met bijna niemand, alleen met Puck. Puck begrijpt der wel maar reageert niet echt. Ook heeft ze niet echt veel zelfvertrouwen en hoopt dat het beter zal worden in het Instituut. Maar eigenlijk is ze best wel spontaan, alleen kan de spontaniteit niet naar buiten.
    Uiterlijk:


    Kracht**: Haar kracht is behendigheid. Ze kan goed in bomen klimmen, haar verbergen en heel stil zijn.
    Extra: Maximilliana is superslim en haalt goede punten op school.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:59 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    MAg ik een jongen en een meisje reserveren?? =)


    Thankyou, ben bezig met aanmaken hoor xd

    Nog een vraagje: zit er een maximale grootte aan de souls??

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:59 ]

    Nee. Geen maximale grote, maar te groot is niet handig dan kunnen ze niet bij je op de kamer. Zolang ht dier echt bestaat kan je hem gebruiken als Soul


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Stephen Connery
    Leeftijd: 18
    Geslacht: man
    Soul*: Een wolf genaamd Bandit


    Karakter: Stephen is een vrij drukke jongen en vind het vreselijk om een hele dag stil te zitten. Het liefst is hij de hele dag in de weer. Hij houd van sporten omdat hij daar al zijn energie in kwijt kan.
    Kracht**: Zijn soul kan alle gedachten lezen van de mensen die in zijn buurt zijn en hij kan dit als het ware aan en uit zetten. Stephen kan alleen gedachten lezen van mensen waar hij zich op concentreert en hij kan het verder nog niet aan en uit zetten.
    Extra: Hij heeft nte als zijn soul een goed uithoudingsvermogen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 15:04 ]

    mag ik misschien 1 rol reserveren voor leerling?
    en heb je dit van de film the golden compas?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Niet perse. Maar ik heb de film wel eens gezien. En ik vond het een leuk idee om dat te doen met een school te doen. Ik heb het ook een beetje verqnderd, maar ik had het al een tijdje in mijn hoofd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Anne Rose Whitlock
    Leeftijd: 16
    Geslacht: meisje
    Soul*: Witte Tijger genaamd Kyra


    Karakter: Anne Rose is een rustig meisje dat eigenlijk erg in zichzelf is gekeerd. Zodra ze je wat beter kent komt ze wat meer uit haar schelp en is ze heel aardig en vriendelijk. Ze heeft liever niet dat je haar aanraakt omdat ze alle pijn voelt die jij voelt, zowel fysieke pijn als mentale pijn.
    Uiterlijk:


    Kracht**: Kyra kan alle pijn weghalen van een persoon, zowel mentale als fysieke pijn door een enkele aanraking. Anne Rose kan alleen nog tijdelijk de fysieke pijn weghalen door een aanraking. Zodra ze loslaat komt de pijn weer terug. Anne voelt zelf ook de pijn van diegene als ze diegene aanraakt, dat heeft Kyra niet omdat ze geleerd heeft dat af te schermen.
    Extra: Doordat Anne de pijn zelf ook ervaart is ze zo teruggetrokken. Kyra is vrij beschermend over haar als er iemand in de buurt komt omdat ze weet dat het haar ook pijn doet.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 17:46 ]

    oké doe maar een jongen met een fret. vul ik hem later verdr in


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]