• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous
    •

    De Panters, Luipaarden en tijgers zijn vol. Andere katachtigen zoals Poema en leeuw kunnen nog wel, maar wees creatief.

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan

    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soul*:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Kracht**:
    Extra:

    *:Het moet bij je Karakter passen en niemand heeft hetzelfde dier. Wie het eerste heeft houd hem de andere moet helaas veranderen. 
    **: Je Soul kan het al helemaal. Jijzelf moet het nog leren. 

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik een leerling reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tuurlijk. Mag dat.

    Ik ben trouwens bezig met een RollenStory. Hierin ben ik ook van plan om per topic een samenvatting te maken zodat je altijd kan inspringen en weet wat je gemist hebt. Goed idee?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mijn diertje wordt een hermelijn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wou eerst ook een Hermelijn doen, maar ik vind aapjes toch echt schattiger :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wou die ook, totdat ik zag dat jij al aapjes had. Maar nu heb ik hermelijtje, en die ga ik NIET lossen! Mhuhaha!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam:Elliott Stephens
    Leeftijd:25
    Geslacht:mannelijk
    Soul*:


    Een fret genaamd Dusty
    Karakter:Elliott zijn karakter is moeilijk te omschrijven. Over het algemeen is hij een relaxte kerel met wie je veel kan lachen. Hij is ook iemand met wie je goed kan praten. Hij zal je altijd proberen op te vrolijke als je down bent, nadat hij naar je verhaal geluisterd heb natuurlijk.
    Elliott word vaak als een van de leuke leraren gezien. Hij geeft les op de manier hoe hij zelf is. Met humor maar op een manier dat het de leerlingen ook boeit, alles behalve saaie lessen dus. Daarnaast staat hij altijd klaar voor zijn leerlingen.

    Uiterlijk:



    Elliott is zo 1.85 lang. Hij heeft een blanke huidskleur maar zit altijd in de zon waardoor het toch lichtelijk gebruind is. Hij heeft een mannelijk gezicht, normale lippen met spierwitte rechte tanden. Daarnaast heeft Elliott kristal blauwe ogen. halflange bruine haren die hij altijd een beetje warrig laat zitten.
    Qua kleding verschilt Elliott vaak. Maar vaak wat simpel. Zo draagt hij bijna altijd een spijkerbroek met sneakers, al verruilt hij die soms voor nette zwarte schoenen. Soms draagt hij gewoon een t-shirt of trui, maar ook wel eens een overhemd die hij op een casual manier draagt of ie er nou een stropdas bij draagt of niet. Zijn kledingstyle is over het algemeen casual te noemen.

    Kracht**:Elliott en zijn soul Dusty kunnen onzichtbaar worden.
    Extra:Elliott is leraar soul verzorging en hij rookt

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 16:55 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik laat mijn soul erg lui zijn haha een luie fret


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mag ik ook nog een leraar? krachten als dat kan.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 16:38 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Mag ik ook nog een leraar?

    Tuurlijk mag dat. Van welk vak en welk dier?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Nick Sheeran
    Leeftijd: 17
    Geslacht:Jongen
    Soul*: Pool vos

    die heet Toxic maar hij noemt hem meestal Tox.In de winter is hij wit en pluizig,maar in de zomer is hij grijs zwart.
    Karakter: Nick is een stil persoon,die niet van veel aandacht houd,hij vertrouwt niet zo rap mensen en is vaak jaloers,maar laat het niet echt merken.ook is hij sluw en als hij problemen heeft heeft hij bijna altijd een plan.Nick is ook een creatief iemand,maar verbergd dat meestal.
    Uiterlijk:

    Hij heeft caramel kleurig haar en heeft een oorbel aan zijn linker oor.
    Kracht**: Hij kan mensen tijdelijk verlammen als hij de zwakke plek ervan weet,dat is zeer handig als hij ooit in diepe problemen zit.
    Extra:Nick heeft een gewone familie een vader die drukke zakenman is moeder die in een restaurant werkt en een oudere broer.Hij werd vroeger gepest omdat hij wat anders is dan hen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    dit lijkt me een leuke rpg :D ik kan maybe op vakantie posten op men tel maar wss alleen s avonds en niet erg vaak. Hoop dat we beginnen voor ik ga haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil wel meedoen. Mag ik een meisje, leerling reserveren? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een meisje is goed.

    En (spiekt op Quizlet profiel) Helios ik denk wel dat dat gebeurt. Alleen nog een leraar sport en een paar jongens en we kunnen beginnen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    je mag me best jolanda noemen hoor :P haha had helios gezet want..ja weet niet haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben nu bijna klaar met de RollenStory. Is het misschien een goed idee om per Topic een samenvatting te geven zodat mensen makkelijker kunnen bijlezen wat belangrijk is. Zo val je er niet snel uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break