• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous
    •

    De Panters, Luipaarden en tijgers zijn vol. Andere katachtigen zoals Poema en leeuw kunnen nog wel, maar wees creatief.

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan

    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soul*:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Kracht**:
    Extra:

    *:Het moet bij je Karakter passen en niemand heeft hetzelfde dier. Wie het eerste heeft houd hem de andere moet helaas veranderen. 
    **: Je Soul kan het al helemaal. Jijzelf moet het nog leren. 

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    zou niet teveel leerlingen nog aannemen, anders word et chaotisch of dat de helft niet reageert


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    De meisjes zijn ook vol. 12 leerlingen.
    Nu nog 1 jongen en leraar Gym. Dan kunnen we beginnen. Misschien zelfs vanavond al


    I'm finally back, Finally after a Year break

    O, laat maar, ik ga over een paar dagen op vakantie, haal de reservering maar weg

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 17:45 ]


    Red deze man van de haai! ~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Naam: Aiden Samuel Dream
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Mannelijk
    Soul*:

    Dit is zijn Jakhals. Jake
    Karakter:Aiden is een jongen die voor zichzelf opkomt. Hij slaat je zo van zich af en is graag geliefd. Hij kan mensen ook zo om zijn vingers winden en heeft geen problemen voor school. Hij begrijpt Jake prima en ze zijn ook echt maatjes. Hij kan er niet tegen als mensen elkaar uitschelden of pesten en helpt soms dan ook. Aiden heeft een goed gevoel voor humor en houd van lachen. Hij heeft liever dat iedereen er bij hoord en betrekt mensen ook snel ergens bij. Aiden heeft het wel moeilijk met de liefde. Hij weet niet wanneer hij verliefd word en doet de gekste dingen. Aiden is een jongen die je kan vertrouwen en alles kan zeggen hij is als een lopend dagboek met een moeilijk slot. Hij is meestal optimistisch, maar als hij Chagerijnig is moet je uit zijn buurt blijven.
    Uiterlijk:



    Kracht**: Jake kan Energie van andere mensen of voorwerpen aftappen en ze hiermee ook bewusteloos maken en het dan doorgeven of zelf houden. Aiden kan iemand er niet bewusteloos mee maken of doorgeven, maar het lukt hem soms wel. Jake heeft ook uitgevonden dat je met Energie nieuwe dingen kan maken. Het is als iets uit het niets laten komen. Aiden kan alleen kleine voorwerpen.
    Extra: Hij rookt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    kan mijn leraar een Fennec Fox zijn?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Jadelynn Sophie Bright
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Vrouwelik
    Soul*:

    Dit is haar Doodshoofdaapje. Zijn naam is Jack/Jackie
    Karakter: Jadelynn is een lief, maar nieuwschierig iemand. Als ze eenmaal iets hoord wat intressant is wilt ze het weten ook. Ze is een betweter en wilt graag alles beter weten dan de rest. Ze wilt mensen graag iets leren over de nacht. Ze vind de nacht namelijk prachtig. De maan de sterren. Ze heeft ook wel humor, maar kan serieus zijn als het moet. Je kan Jadelynn alles kwijt als je iets dwars zit. Ze is begripvol en probeert je meestal te helpen als dat moet.
    Uiterlijk:


    Kracht**: Verbeterde zintuigen en lichaam. Ze is sterker en sneller dan de meeste mensen en haar Zintuigen zijn heel veel beter. Hierdoor kan ze ook in de nacht kijken en hoord ze alles. In de loop van de jaren heeft ze ook dingen kunnen ontwikkelen voor de aanval. Ze kan nu bijvoorbeeld een piep laten klinken naar personen die zich niet gedragen. Als dit eenmaal gebeurt dan moet je je oren beschermen, maar dat is meestal niet genoeg. Je kan er zelfs verlamt door raken.
    Extra: Jadelynn is Leraar Nachtlessen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    BlueHope schreef:
    kan mijn leraar een Fennec Fox zijn?

    Bedoel je zoals deze? tuurlijk. Zijn zo schatttig <3<3


    I'm finally back, Finally after a Year break

    omg cute <3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jup die bedoel ik^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    ben er weer =)

    Die zijn zo schattig. Ik ben klaar met het Lesrooster. Nu nog wachten tot alles word ingevult en dan kunnen we beginnen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ik heb een kleine aanpassing gedaan nog bij anne rose,, is niet zo heel veel ;p kracht is nog steeds hetzelfde enn naam en soul ookk etc,, alleen nog iets uitgebreid

    @HurtedHeart, ik heb je een pb gestuurd. Zou je die even willen beantwoorden?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    kunnen de souls trouwens ook praten ofzo? (of is dit een hele stomme vraag xD)

    mismi schreef:
    kunnen de souls trouwens ook praten ofzo? (of is dit een hele stomme vraag xD)

    wilde et ook vragen xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]