• Oke, toen ik 3/4 jaar geleden Q aanmaakte.
    Toen was iedereen vet aardig voor elkaar (oke niet altijd)
    alleen het was leuk in topics om je reactie te plaatsen enzo.

    en nu ineens, gaat iedereen elkaar lopen afzeiken.
    Gaan ze lopen discussiëren, en maken domme opmerkingen.
    DE SLOGAN VAN Q IS : LAAT ZIEN WIE JE BENT!
    alleen wat zie je op Q, iemand laat zien wie die is: krijgt negatief commentaar.

    what happend in all these years?
    en als jullie nu ook zo gaan reageren op dit topic weet
    ik het echt niet meer hoor wat er nog van Q moet komen?
    fijne dag verder xo


    even a white rose has a black shadowx

    KangDaesung schreef:
    -facepalm- Niet nog iemand die staat te zeuren.


    Ex astris, sciencia

    Met zeuren in een topic los je niets op.. Zoals hier in dit topic gezegt wordt, Quizlet heeft z'n ups en downs.. Ik mis ook heelwat mensen maar ach wat doe je eraan.

    Tijden veranderen.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    3/4 jaar geleden was het forum er nog niet hoor. (cat)


    -

    Als ik me niet vergis was er een tijdje geleden ook zo'n opic maar het veranderd niets^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    oh noes not agaaaain D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Waar ik niet goed tegen kan, is dat je hier amper een deftige discussie kunt voeren. Ik vind discussiëren best wel leuk, helaas zijn er vaak mensen die het te persoonlijk opvatten of die denken dat je ruzie zoekt ofzo. Achja.


    If we had not a soul, music would have created it.

    En hier gaan we weer D:.
    2 Jaar geleden zaten mensen daar ook over te zeuren....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zit nu denk anderhalf jaar op het forum en vind 't al met al gewoon gezellig. En als ik naar een gebumpt topic kijk van een jaar of drie geleden, ben ik blij dat ik toen niet actief op het forum was x'D. 't Forum is nu gewoon op... ander intellectueel niveau.


    i put the fun in funeral

    JackyD schreef:
    3/4 jaar geleden was het forum er nog niet hoor. (cat)


    Toch wel.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    JUKEB0X schreef:
    Waar ik niet goed tegen kan, is dat je hier amper een deftige discussie kunt voeren. Ik vind discussiëren best wel leuk, helaas zijn er vaak mensen die het te persoonlijk opvatten of die denken dat je ruzie zoekt ofzo. Achja.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Oh oh...
    Zoals gezegd, iedere site heeft Ups and Downs, en het helpt dus niet als mensen steeds topics blijven aanmaken met dit soort dingen. Dat loopt alleen maar uit op discussies en ruzie's, er waren hier al veel meer topics over. Kan er geen slotje op voor het weer uitloopt?


    Tijd voor koffie.

    Strider schreef:
    Alle mensen hier zijn pubers? 8D


    Nu doe je net alsof jij je mening niet uit. Ik zie toch in elk fucking topic duidelijk hoe jij je mening plaatst en hoe je negatief doet ;')

    Maar ja, dit topic maakt het er niet beter op. We leven in nu en niet in toen. Dingen veranderen, mensen krijgen een sterke mening, zeker de mensen die nu rond de 14/15 zijn.


    To infinity and beyond •

    Ishihara schreef:
    Mensen en dingen veranderen helaas, niks aan te doen.


    True. Misschien is het over een paar jaar weer beter haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    I think the same way. Ach ja :')


    Fighting for peace is like fucking for virginity.