• Oke, toen ik 3/4 jaar geleden Q aanmaakte.
    Toen was iedereen vet aardig voor elkaar (oke niet altijd)
    alleen het was leuk in topics om je reactie te plaatsen enzo.

    en nu ineens, gaat iedereen elkaar lopen afzeiken.
    Gaan ze lopen discussiëren, en maken domme opmerkingen.
    DE SLOGAN VAN Q IS : LAAT ZIEN WIE JE BENT!
    alleen wat zie je op Q, iemand laat zien wie die is: krijgt negatief commentaar.

    what happend in all these years?
    en als jullie nu ook zo gaan reageren op dit topic weet
    ik het echt niet meer hoor wat er nog van Q moet komen?
    fijne dag verder xo


    even a white rose has a black shadowx

    Disick schreef:
    (...)

    Nu doe je net alsof jij je mening niet uit. Ik zie toch in elk fucking topic duidelijk hoe jij je mening plaatst en hoe je negatief doet ;')

    Maar ja, dit topic maakt het er niet beter op. We leven in nu en niet in toen. Dingen veranderen, mensen krijgen een sterke mening, zeker de mensen die nu rond de 14/15 zijn.


    Ze zegt toch nergens dat ze zelf geen puber is? Daarbij vind ik haar helemaal niet overal negatief reageren?


    i put the fun in funeral

    Quizlet found the word sarcasm. And if you don't like it... Nobody cares.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nightray schreef:
    Nou ja, toen ik op het forum kwam was dat gedoe met Hale er al. Dus echt goed begon het niet. Maar ik ben het wel met je eens. :')


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Q is verandert ,zoals alles verandert, het gaat nooit meer hetzelfde worden dus probeer het je gewoon niet aan te trekken !(:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Weetje negeer de negatieve en ga vrolijk verder.
    Ben beetje vaag maarja

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:54 ]

    Ik weet het niet, ik ben hier toch ondertussen al mijn derde zomer actief op het forum, en volgens mij is de sfeer nooit echt geweldig veel beter of slechter dan de huidige geweest.


    effort never betrays you

    Eigenlijk is alles veranderd sinds het forum is gekomen, maarja kijk we zijn verwend geworden en de meeste mensen van vroeger zitten hier niet meer. Ook zitten hier heel veel jongen kinderen op. Ik speelde nog buiten toen ik 14 was en had toen zelf nog geen internet. Die jonge leeftijden zorgen soms ook voor een andere sfeer omdat die niet over alles kunnen meepraten en de meeste serieus aan het puberen zijn en een uitlaatklep bij andere zoeken, dit niet altijd op de beste manier.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In feite krijgen wij ook negatief commentaar van jou, met uw welnemen. En daarbij ervaar ík de sfeer op Quizlet wel als prettig en leuk, merk ik niets of nauwelijks van wat jij zegt dat er zoveel is en vind ik dat je niet iedereen kan bestempelen met dit merk, aangezien dit niet voor iedereen geld. En in plaats van een topic maken, kun je een plan de campagne maken of het voor jezelf leuk maken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blablabla topic nr. 945648641646846464684 :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Jullie zijn net allemaal een bende oude wijven, seriously :'D.
    Het is net alsof iedereen hier een negatieve kijk op het leven heeft, er zijn ergere dingen in het leven dan een paar zeurende pubers.
    Een beetje verdraagzaamheid kan geen kwaad :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Toyfriend schreef:
    I think the same way. Ach ja :')


    Chaos is a ladder.

    LaJoie schreef:
    Blablabla topic nr. 945648641646846464684 :Y)


    Haha, daar heb je in zekere mate wel gelijk in :')

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:12 ]


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    (...)

    Haha, daar heb je in zekere mate wel gelijk in :')

    Ik snap dat mensen zo'n topic willen maken om de rest erop attent te maken en ik ga niet beginnen zagen dat je meedoet als je zo'n topic maakt, want ik ben al die reacties al beu. Elk topic zoals dit is hetzelfde, idem voor de reacties. Bla-bla-bla. Get over it, het zal toch niet veranderen. Je moet gewoon voor jezelf beslissen of je blijft of weggaat en als je blijft zoals ik, moet je je mond erover houden en doorgaan met je leven.


    Has no one told you she's not breathing?

    Weet je, Q. verandert omdat mensen veranderen.
    4 jaar geleden waren pubers ook anders.
    Omdat hier vooral pubers zitten, verandert Quizlet mee.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ik snap dat mensen zo'n topic willen maken om de rest erop attent te maken en ik ga niet beginnen zagen dat je meedoet als je zo'n topic maakt, want ik ben al die reacties al beu. Elk topic zoals dit is hetzelfde, idem voor de reacties. Bla-bla-bla. Get over it, het zal toch niet veranderen. Je moet gewoon voor jezelf beslissen of je blijft of weggaat en als je blijft zoals ik, moet je je mond erover houden en doorgaan met je leven.


    Ehm..? Ik vond je reactie gewoon ironisch, ik ben het totaal niet met de topic-maker eens...


    Tijd voor koffie.