• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Mijn Topic en ik ben gaan slapen tot morgen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Mijn topics :3

    Slaaplekker !)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [mijn topics =)]

    [Thank you :) dat is lief :D ik begrijp het dus Aiden ook :)]
    Aiden Samuel Dream
    'Ik bedoelde te zeggen dat ik me nu jou herinner, de momenten die wij samen hebben gehad maar de dingen die ik jou in vertrouwen had gezegd, over Aiden, over mijn bindings problemen enovoorts. Weet ik van jou niet meer, ik bedoel een vertrouwd geheim of zo.' ik knik en kijk haar aan nu ze op mijn ooghoogte zat. 'Begrijp je het?' Vraagt ze dan. Ik knik. 'Ja ik begrijp het wel. 'Ik heb je wel vertelt dat mijn eerste vriendin Jessy heette. Ik was 15 en zij 14.' Begin ik terwijl ik haar even pijl of ze het nog weet. 'Ik heb is toen ik op de lagere school zat. Ik was 14. Iemand een gebroken kaak geslagen. Ze daagde me uit en ik werd er pisnijdig van. Maar ik sla geen meisjes tenzei ze het echt verdienen.' Zeg ik dan tegen haar. 'Maar ik kietel meisjes wel.' Zeg ik met een plagerige grijns. Ik kietel haar weer in haar zij en als ze mijn handen wil pakken pak ik de hare en hou ze in een hand vast aangezien ik sterker was en kietel haar in haar zijdes waardoor ze spastisch beweegt zoals ze net ook deed. Ik grijns even.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( godver kut internet. Schrijf nu meteen een post. Ben op mn tel )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    'Ik heb je wel vertelt dat mijn eerste vriendin Jessy heette. Ik was 15 en zij 14.' Begint hij en ik knik. 'Ik heb is toen ik op de lagere school zat. Ik was 14. Iemand een gebroken kaak geslagen. Ze daagde me uit en ik werd er pisnijdig van. Maar ik sla geen meisjes tenzei ze het echt verdienen.' Zegt hij dan. 'Maar ik kietel meisjes wel.' Zegt Aiden dan met een plagerige grijns. Hij begint me te kietelen en ik begin te lachen. 'Aiden!' Roep ik dan en hij houdt mijn handen vast als ik die van h probeer te pakken. Ik grijns en bestuur zijn handen door ze te stoppen. 'Ik heb geoefend. ' zei ik toen met een grijns en tackelde hem waarna ik op hem ging zitten en zijn handen vast hield. 'Dus, heeft meneertje nu nog een vriendin?' Vraag ik dan alsof er niks aan de hand is. Ik kijk hem aan met een grijns en hang over hem heen met mijn lange zwarte haar dat voor onze gezichten valt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aiden Samuel Dream
    'Aiden!' Gilt ze waardoor ze lacht. Ze bestuurd mijn hand tackelt me en komt dan bovenop me en houd mijn handen vast. Ik kon me makkelijk los maken maari k gaf haar haar momentje van macht. Ik kon tegen kietelen. Mijn zij half. Soms kon ik er niet tegen en soms wel. 'Dus, heeft meneertje nu nog een vriendin?' Vraagt ze aan mij. Ik kijk haar aan. 'Nee.' Ik schud mijn hoofd en kijk haar aan met een pruillipje. 'Ik heb er geen meer gehad sinds mijn 17e.' Biecht ik eerlijk op. Ze zit precies op mijn borsthaar wat vrij zwaar is aangezien ze geen 30 kilo is net als Courtney. Ik frummel onopgemerkt mijn vingers uit haar handen en speel met haar vingers. 'Je weet toch wel dat ik veel sterker ben en je nu gewoon mats? Anders had ik ons allang omgedraaid zodat ik bovenaan lag. Je zou mijn prachtige zware gewicht, natuurlijk door al mijn spieren, nooit kunnen tillen.' Zeg ik grijnzend waarna ik mijn tong speels uitsteek.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachelle 'Rae' Lemmons

     'Nee.' Hij schudt zijn hoofd en kijkt me aan met een pruillipje. 'Ik heb er geen meer gehad sinds mijn 17e.' Biecht hij dan eerlijk op. 'Hmm.' Zeg ik dan. Hij frummelt zijn vingers uit mijn handen en speelt met mijn vingers. Ik kijk erna en glimlach. 'Je weet toch wel dat ik veel sterker ben en je nu gewoon mats? Anders had ik ons allang omgedraaid zodat ik bovenaan lag. Je zou mijn prachtige zware gewicht, natuurlijk door al mijn spieren, nooit kunnen tillen.' Zegt ihij grijnzend waarna ihij zijn tong speels uitsteek.
    Ik kijk hem grijnzend aan terwijl ik één wenkbrauw optrek. 'Oh ja joh ?' Zeg ik dan en ga met mijn volle gewicht op hem zitten. 'En, hoe vind je dit? Meneer met het prachtige gewicht.' Zeg ik dan terwijl ik naar voren buig en onze neuzen elkaar net niet aanraken. Ik grijns.
    Als ik nog even zo zit en hem aankijk krijg ik een herinnering terug. Één die ik liever niet had willen krijgen en ik schiet meteen weer naar achteren.
    Ik zat precies zo, op Aiden. We plaagde elkaar en ik had hem bíjna gekust.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( TAMTAMTAAAAAM. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Mijn Topics!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Eliott Stephens
    "Elliott?" Ik glimlach naar Sophie. "ja dat ben ik" zeg ik grinnikend, en knipooog ten teken dat ik een grapje maakte. "bedankt voor - voor ongeveer alles vandaag" Ze glimlacht en ik grinnik. "geen probleem, ben ik je collega voor" Ik glimlach charmant naar haar. "En Elliott wat als ze me niet mogen? Ik ben bang Elliott, Voor alles" Ik laat de deurklink los en draai me naar Sophie toe. "Voor de leerlingen, de bevalling, mijn kind. Voor mannen." Sophie slaat haar ogen neer en ik glimlach. "Kom even binnen" Ik open de deur voor haar en loop dan achter haar naar binnen. "Wat heb je te verliezen?" vraag ik. "Als je gewoon jezelf blijft tegenover die leerlingen, dat waarderen ze, ze zullen je uittesten ja. maar als je ze niet onder de duim houd walsen ze zo over je heen. Je moet sterker zijn dan dat" zeg ik. "De bevalling...ja daar kan ik je geen tips over geven, Ik heb daar echt totaal Nul verstand van. Maar ik wil je wel helpen of helpen dingen opzoeken erover" zeg ik. Dusty kijkt me tromfantelijk aan. "Voor je kind, hoef je echt niet bang te zijn, Het is jouw kind, jouw vlees en bloed. En je kan zelf bijdragen of het een leuk kind word of een etter En mannen tsjah" Ik krab even op mijn achterhoofd. "Waarom laat je je visie bedreven door één eikel?"


    Sophie Whites
    Hij glimlacht charmant en nodigt me uit om binnen te komen. Ik zoek een stoel en ga zitten. Ik luister naar wat hij zegt en laat de woorden voorzichtig binnenkomen. "Waarom laat je je visie bedreven door één eikel?", vraagt hij nadat ik zucht. 'Omdat die éne eikel mijn maagdelijkheid, mijn model', ik aai over mijn bolle buik en weet dat hij stiekem zit te kijken naar mijn vollere borsten. 'En zo ongeveer mijn hele leven heeft verprutst. Alleen daarom.' Ik kijk in zijn ogen. 'Er zijn wel van die mannen waarvan ik zeg, 'Als Luke er niet was geweest mocht ik eens een move doen.' En dat is er nu niet meer bij.' Ik glimlach gemaakt spijtig, alsof ik het over hem heb. 'Ik ben bang voor het opvoeden van de kleine pruts.', ik zucht. 'Alleen, helemaal alleen. En wat als ik alleen ben om te bevallen? Wat dan?' Ik weet dat hij me aleen kan sussen, maar eigenlijk niets zal kunnen doen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Elliott Stephens
    "Ja en wat dan nog dat ie dat gedaan heeft? Je moet sterker staan dan dat. Alsof er niet genoeg meisjes zijn geweest die me bedrogen hebben en ik houd nog steeds van vrouwen" "Slecht voorbeeld" 'yup volgens mij ook' Dusty rent van me af en gaat languit op zijn rugje op mijn bed liggen. "Je kan alsnog een move maken terwijl je zwanger bent want als een man je echt leuk vind kijkt hij er doorheen" Ik knipoog en haal een flesje water uit de koeler die ik vandaag hierheen gesleept heb en geef hem aan Sophie voor ik een blikje red bull voor mezelf er uit haal. "Daarnaast.." Ik plof neer op een poef. "Wie zegt dat je alleen bent om die kleine op te voeden? Je hebt toch genoeg vrienden lijkt mij? Die voor je klaar staan en je helpen?" Ik open het blikje en neem een slok


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites
    'Ik heb nog nooit een man gezien die er doorheen kijkt, behalve jij dan.' Ik geef hem een vette knipoog. 'En over vrienden gesproken, ik heb iedereen achtergelaten toen ik naar hier kwam. Maar dat is exact wat mijn bedoeling was. Zes maand geleden werd de afspraak gemaakt, ik zou hier werken. Een nieuwe start maken. Luke en ik waren van plan om een kind op de wereld te zetten. Ik kwam thuis met een positieve zwangerschapstest en hij verdween. Dus wat moest ik doen? Ik besloot om toch naar hier te komen, een heel nieuw leven. Ookal zal deze kleine knaap mijn herinnering bijhouden en keer op keer opnieuw laten beleven.' Ik kijk naar mijn schoenen. 'Ik heb trouwens nog nooit zoveel van mezelf prijsgegeven bij iemand die ik amper een uurtje ken.' Ik glimlach kleintjes.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Elliott Stephens
    Ik grinnik even. "Dat heb je zelf in de hand" antwoord ik. "Oké, je bent nu dus hier. Je kan hier ook nieuwe vrienden maken. Daarnaast, in de vakanties ga je waarschijnlijk haar huis, Zijn je vrienden er alsnog" antwoord ik. Ik glimlach even. "Kijk, je heb zelf de keuze om het alleen te doen, of je vrienden te laten helpen. Ben je bang om het alleen te doen...laat je vrienden je dan helpen. Probleem opgelost" "oh dat is heel erg subtiel" Ik kijk even naar Dusty en ik zou zweren dat ik een grijns op zijn snoetje zag


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites
    Ik zucht, hoe dom kan je zijn? Ik zeg bijna letterlijk 'help me ik heb je zo hard nodig', maar hij doet niets, reageert niet. 'Je hebt gelijk.' Ik sta op. 'Bedankt, Elliott en Dusty.' Ik leg mijn hand op de klink en doe de deur open. Eenmaal op de gang loop ik drie deuren verder en doe die open. Ik had gehoopt dat er iets zou liggen, en boeket bloemen ofzo. Maar het was ijdele hoop. Ik ga op mijn rug in bed liggen en begin te huilen. Alles wat me tegen zat of zit vandaag, deze week, deze maand. Ik laat de tranen komen. Ik neem me voor om straks eens met de leerlingen te praten, ik heb er nood aan , om eens met de jeugd van tegenwoordig te praten. Ze zullen me wel niet platwalsen, ik had er vertrouwen in. Ik blijf liggen, piekerend, en val uiteindelijk in slaap. In een slaap waar de ene droom na de andere me bang maakt. Uiteindelijk wordt ik luid schreeuwend wakker. Niet weer...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28