• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [lekker aardig zeg. tuurlijk gaat ie er niet meteen op in :p is logisch]

    Elliott Stephens
    Fronsend kijk ik Sophie na "Oke dat was vreemd? Dacht ze dat je meteen op der zou springen ofzo?" Ik haal mijn schouders op."Blijkbaar" antwoord ik hardop. "Kom we gaan even naar buiten" zeg ik. "Alweer??" Ik knik. "ja komop luilak" Ik open de deur maar Dusty blijft liggen. Zuchtend loop ik terug en pak hem van het bed. Als ik langs Sophie's kamer loop hoor ik een schreeuw. Ik frons even. Kijk dusty aan maar hij schud zijn hoofd en loop door

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 10:10 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ze had gewoon een schouder klopje nodig, loser! :')]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [wat nou loser :8 Hij heeft tips gegeven en gesust maar als zij het niet opvat zoals ze wilt...haar probleem]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Okay, ze is zwanger en chagerijnig. Volgens mij is een zwangerschap iets zoals een negen maander durende menstruatieperiode.]

    Sophie Whites
    Ik sta op en doe andere kleren aan. Dan steek ik mijn voeten in een paar gympen. Dan ga ik op de gang staan en ga een stukje wandelen. Maar er is tegenwoordig niets meer dat mij tot rust brengt. Ik kom een aantal leerlingen tegen en zeg hallo. Uiteindelijk ben ik verdwaald, pff.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [goedemorgen]

    Stephen Connery
    "Ja behalve bij jou ja" en ik lach "Misschien als ik heel erg oefen kan ik door je schild heen kijken" zeg ik een beetje pestend. Bandit laat een grommetje horen zodra ie op de grond gesmakt word door Déjà, maar staat daarna weer op. het is dat ze een meisje is, maar op de lange afstand win ik het zegt ie tegen me en als de bal weer gegooid word rent ie er weer achteraan. dit spelletje hou ik langer vol dan haar zegt ie tegen me terwijl ie rent. Als wolf is hij erop gebouwd lange afstanden achter elkaar te kunnen rennen en daarbij ren ik zelf elke ochtend ook nog en gaat hij natuurlijk mee.

    Anne Rose Whitlock
    "Ik hoop dat ik zo snel mogelijk alles af kan schermen, dan wordt alles misschien weer een beetje normaal" en ik zucht even. Ik was vroeger altijd een spontaan meisje met veel vrienden en ik had een hele goede band met mijn ouders, maar nadat ik deze gave heb gekregen is alles veranderd. Mijn vrienden vonden het maar raar dat ik niet aangeraakt wou worden en daardoor begon ik ze steeds minder te zien. Ook als ik in de stad liep, liepen er soms mensen per ongeluk tegen me aan, dus ook dat begon ik toen te mijden, totdat ik bijna niet meer buiten kwam, behalve wanneer het erg rustig was. Mijn ouders zeiden wel dat ze me begrepen, maar ook hun wou ik niet meer aanraken. Er komt een brok in mijn keel en ik kijk even weg.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 11:27 ]

    [wie heeft er zin om Meester Elliott tegen te komen?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [En juf Sophie??]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [een van jullie kan vast wel langs komen lopen. Mijn beide personages zitten samen met Kate nog in de tuin op een bankje..]

    Aiden Samuel Dream
    'Oh ja joh ?' Zegt ze dan en gaaat met haar volle gewicht op me zitten. 'En, hoe vind je dit? Meneer met het prachtige gewicht.' Zegt ze grijnzend terwijl ze voorover buigt. Ik dacht eerst dat ze wat wou doen, maar ze stopt als onze neuzen elkaar net niet raken. Ik wil ons net omdraaien als ze opspringt. Ze was in een paar seconde van stilstaand opgesprongen een aantal meter naar achter ik kijk haar aan. Wat was er. 'Wat is er?' Vraag ik bezorgt terwijl ik tegenover haar ga zitten. Kreeg ze iets verkeerds binnen. Ik zou nooit zoiets doen. Alleen als iemand het wou, maar ik kende Rae die wou zich niet binden dus ik deed niets. Behalve die ene keer. We stoeide en we kwamen tegelijkertijd naar boven en zij naar beneden en we stopte net op tijd. Onze lippen zaten toen maar hooguit 1 centimeter van elkaar vandaan.
    [Sorry viel in slaap gisteren -__-. Ben wel blij sta met 26 op 5 :D nog bedankt voor je Kudo btw :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Een van jullie kan ook Jadelynn tegenkomen ;), maar ik denk dat Elliott dat niet wilt xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Elliott looptt momenteel ergens buiten met Dusty :p en dat is jadelynn der kans om aardig te doen tegen Elliott xD en echt het spijt me te zeggen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Skye Woods
    "Ja behalve bij jou ja" en ik lach "Misschien als ik heel erg oefen kan ik door je schild heen kijken" zegt hij plagend. Ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Bandit kan het nog niet eens dus denk maar niet dat het je lukt.' Zeg ik terwijl ik weer mijn tong insteek. Déjà komt weer terug en ik aai haar over haar koppie als ik de bal uit haar bek pak. We hebben goed getraint of niet met lange afstanden. Je rent die Bandit er helemaal uit. Denk ik grijnzend. Zeker weten. Ik ben met korte afstanden snel, maar ze moeten me eens zien in lange afstanden antwoord ze grinnikend. Ik gooi de bal weer waarna ze er achteraan rent. Ik kijk anne medelevend aan. 'Ik hoop het ook voor je' steun ik haar n


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Allright then. Jade zal sorry zeggen en jackie zal een overheerlijk koekje geven aan Dusty zijn ze dan blij?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [maybe xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anne Rose Whitlock
    Ik kijk even op naar Kate en glimlach. Kyra is inmiddels in slaap gevallen en ligt ontspannenn met der hoofd op mijn schoot. "Weet een van jullie hoelaat het is? Ik heb begin trek te krijgen" Zeg ik dan omdat ik van onderwerp wil veranderen en omdat ik echt trek begin te krijgen.

    Stephen Connery
    Ik kijk op mijn horloge als Anne vraagt hoe laat het is. "Het is half 6, over een half uurtje gaan we eten" zeg ik dan. Gaan we morgenochtend nog stukje rennen vraagt Bandit dan aan me. Tuurlijk gaan we morgenochtend nog stukje rennen, doe ik toch altijd met je en ik moet even lachen.