• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan caspers

    "Zo, meteen in een keer goed.Knap hoor" zei hij waardoor ik even glimlach "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg hij daarna "Athan caspers, meneer" zei ik beleefd terwijl hij verder ging met borden klaarleggen.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Elliott Stephens
    ""Athan Caspers meneer" zegt de jongen beleefd. Ik glimlach even naar hem. "Oke Athan, aangenaam" zeg ik met een glimlach. Ik til Dusty van de grond. "Ik weet dat je honger hebt kereltje, maar je moet nog eventjes wachten" Ik aai over zijn kopje en leg hem dan in mijn nek. Ik ben klaar met het dekken van alle tafels, dus mijn taak zit er op voor nu. Straks de leerlingen naar hun tafels sturen. "Wat voor soul heb je? en hoe heet hij?" ik glimlach weer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sophie is er ook hoor!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ik heb heel je post niet gezien sorry!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Athan caspers

    "Oke Athan, aangenaam" zei hij met een glimlach waarna hij zijn soul in zijn nek legde even wees ik naar mijn soul die bij de deur opening stond "Wat voor soul heb je? en hoe heet hij?" vroeg hij "een arabische onix en hij heet sakon " stelde ik sakon voor met een glimlach,
    waarna ik nog iemand opmerk "heey ik ben athan" zei ik waarna ik een hand uitstak.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:27 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    { woeps ik blijkbaar ook komt ervan als je 4 dingen tegelijk doet >.<
    athan zal zich wel even voorstellen ^>^ }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Elliott Stephens
    "Arabische onix en hij heet Sakon" antwoord de jongen met eeen glimlach. "Ooh dat is interesant" zeg ik. "Die heb ik nog maar één keer eerder hier gezien" zeg ik. Dan kijk ik Sophie aan. "Jadelynn is in de keuken, Zij maakte het toetje volgens mij" antwoord ik haar. Ik glimlach even naar haar maar in mijn ogen stond de vraag of het wel met haar ging.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    Het eten is klaar en ik doe de laatste dingen aan het eten en loop dan de keuken uit met grote pannen. Ik leg het eten op de platen met vuur eronder dat het warm houd. De hadden spagetti, kippenbouten, spareRibbs en zalmfillet. Natuurlijk nog patat noten aardappelen enzovoort. Ik liep weer terug en zag dat Elliott al bijna klaar was met de tafels samen met een paar leerlingen en sophie . Ik loop terug de keuken in en balanceer de taarten die ik allemaal zelf heb gemaakt naar een tafel tegen de muur. Dit was voor na het avond eten. Ik keek naar de taarten de puddingen en de mousses dat allemaal als toetje konden dienen. Ik had het echt goed gedaan!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan caspers

    het eten was klaar en Jadelynn dee de laatste dingen aan het eten en liep dan de kuiken uit met pannen.
    "Wat eten we eigenlijk?" vroeg ik aan de leraar.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:45 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Jadelynn Sophie Bright
    "Jadelynn is in de keuken, Zij maakte het toetje volgens mij" Hoorde ik Elliott net zeggen toen ik de keuken voor het eerst uit kwam. 'Ik heb eigelijk al het eten gemaakt. Inclussief de toetjes. Met het avondceten heb ik nog hulp gekregen.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach. Ik kijk naar de jongen. ""Wat eten we eigenlijk?" Vroeg hij. 'Je kan kiezen tussen Spagetti, kippenbouten, spareribbs, Zalm en natuurlijk Patat, noten aardappels en natuurlijk nog meer, maar dat zie je als je opschept.' Zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan caspers

    'Je kan kiezen tussen Spagetti, kippenbouten, spareribbs, Zalm en natuurlijk Patat, noten aardappels en natuurlijk nog meer, maar dat zie je als je opschept.' zei ze vriendelijk "oké" zei ik beleefd terwijl ik sakon even over zijn hoofd aai.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [is het 18.00 uur?? =D]

    ( kan je reageren met Aiden?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    ( kan je reageren met Aiden?)

    en met Kate :x

    { moet je met de echte tijden bezig gaan? zoals 18:00 avond eten en dan echt om 18:00 }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped