• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Oh fijn, diner en lunch dienst met Jadelynn. Though Luck. "Zo slecht is ze ook weer niet.." 'dat zeg je ook alleen maar omdat ze je eten geeft' Ik kijk Jadelynn weer even aan en stop mijn handen in de zakken van mijn spijkerbroek. "Zullen we dan maar richting de zaal gaan?" Ik kijk haar even kort aan, draai me om en loop richting de eetzaal. "Ik hoop dat we iets lekkers gaan eten vanavond" 'ik ook'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Hij bijt net als mij op zijn lippen. . 'We hebben bijna is een keer gekust. We zaten te stoeien en te zeuren dat we sterker waren dan elkaar, maar toen ik ons om wou draaien deed jij je hoofd omlaag en ik omhoog. Onze lippen raakten elkaar even, maar zaten daarna een centimeter uit elkaar. We wisten beide dat het per ongeluk ging en ik zou je niet kussen aangezien je bang bent om je te binden met een ander.' Zegt hij dan en ik kijk hem dan aan. In feiten hadden we gekust. Maar het laatste bleef even hangen. Ik zou je niet kussen omdat je bang bent om je met een ander te binden. 'Zou je het anders dan wel hebben gedaan?' Floep ik er dan uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    mismi schreef:
    Anne Rose Whitlock
    Kate geeft brokjes aan Déjà en pakt daarna stroopwafels uit der tas en deelt die aan ons uit. Ik pak hem aan 'Dankjewel' en ik neem een hap "hmm lekker" en ik glimlach.

    Stephen Connery
    ik neem ook het koekje aan "Dankje, lekker" en ik neem een hap. Bandit is voor me op de grond komen liggen. vieze droge brokken pff. Schep jij vanavond maar een flink stuk vlees voor mij op een bord zegt Bandit ietwat geïrriteerd omdat ie ook honger heeft en dan altijd een beetje chagrijnig wordt.

    Jadelynn Sophie Bright
    "Zullen we dan maar richting de zaal gaan?' Vraagt hij waarna hij me kort aankijkt omdraait en wegloopt. Ik loop hem maar achterna waarna ik naast hem kom te lopen. Jade wat denk je dat we gaan eten? Denk Jackie naar me. Geen idee, maar vast iets lekkers en ik maak het toetje zoals altijd. Ik had hem al een stukje gemaakt. Meringue taart. Voor de dieren met noten of mensen die het lekker vinden. Zeg ik terwijl ik haar onder haar kinnetje kietel. Ik kijk langs Elliott en we lopen de eetzaal binnen waar al een paar leerlingen zitten. Wij lopen naar achteren en ik glimlach even. Ik was weer thuis. 'Ik ben zo terug.' Excuseer ik me bij Elliott en ik loop de keuken in waar sommige mensen en huns souls bezig zijn. Ik ga naar mijn kookeilanden. Ik haal de meringue uit denog steeds warme oven en maak de mascarpone. De rode vruchten haalde ik uit de vriezer en ik verdeelde de marscarpone over alle taarten. In sommige zaten ook noten de andere niets en de andere rode vruchten. Uiteindelijk had ik iets meer dan 10 van deze Verukkelijke Taarten. Ze waren namelijk heerlijk. (ik heb er zelf ook eens zo gemaakt.) tja ik was de toetsje vrouw iets wat de meeste leraren en leerlingen niet eens wisten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik wacht met Kate tit het 18:00 is in de RPG :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aiden Samuel Dream
    'Zou je het anders dan wel hebben gedaan?' Vraagt ze me. Het floepte er zo te zien uit anders had ze het vast niet gevraagd, maar ik geef maar eerlijk antwoord. 'Ja ik denk het wel, maar aangezien dat niet zo is doe ik het niet. Jij verdient geen pijn of verlies het is jammer dat het gebeurt is van vroeger.' Geef ik eerlijk antwoord. Ik was eerlijk. Goed dat je dat zegt Buddy hoor ik Jake zeggen. Anders had ik het namelijk tegen Nytcha gezegt. Ooit moet je het namelijk gezeggen. Gaat hij verder.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachelle 'Rae' Lemmons

     'Ja ik denk het wel, maar aangezien dat niet zo is doe ik het niet. Jij verdient geen pijn of verlies het is jammer dat het gebeurt is van vroeger.' Gaf hij als antwoord. Ik glimlachte even. Op een één of andere manier voelde het goed.
    Ik keek hem aan. Ik moest me toch een keer over mijn angsten heen zetten.
    Ik keek Aiden aan. 'Serieus?' Vroeg ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Somebody wants to meet Sophie or Max?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    [Somebody wants to meet Sophie or Max?]

    { Athan miss wel maar ik ben nu met iemand die offline is. }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [sophie kan wel naar de eetzaal komen? ]

    Elliott Stephens
    Jadelynn excuseert zich naar de keuken. Ik slaak een zucht en begin de tafels te dekken, en zet bakjes op de aparte tafel voor de Souls. Die hebben een eigen plekje om te eten om hygienische redenen. De leraren hebben ook een aparte tafel om te eten aan kop van alle andere tafels. Het is zo groot en het is een enorm kut werk om het op te maken voor het diner. Voor lunch is het zon stuk makkelijker...nee bij de diner moeten er nog allerlij andere dingen bij..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Athan caspers

    Langzaam liep ik naar de richting waar ik dacht dat de keuken was, even hoorde ik wat dus stond ik stil terwijl sakon de kamer al binnen ging snel ging ik achter hem aan en zag ik iemand de tafel klaar te maken ik klopte even aan "hallo, kan ik u helpen?" vroeg ik net aan de persoon.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Elliott Stephens
    "Hallo kan ik u helpen?" Ik draai me om en zie iemand staan. Ik glimlach even. "ja hoor dat mag" antwoord ik. Ik wacht tot de persoon bij me staat. "Jij bent vast een van de nieuwe leerlingen? Ik ben Elliott Stephens, je docent Soul verzorging" zeg ik met een glimlach. "Ik ben bezig met de tafels dekken voor het diner zodirect. Je mag wel helpen Als je wilt beginnen met die tafel het bestek op te dekken?" Ik wijs naar de tafel een stukje verderop


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites
    Na een hele tijd rond gelopen te hebben, komt ik aan bij de eetzaal. Ik zie dat Elliott druk bezig is en neem ook een stapel borden. Een jonge kerel, een leerling, is aan het praten met Elliot en ik zeg hem ook gedag. 'Ik zal wat helpen', richt ik me dan tot Elliott. Ik deel de bakjes uit, zet de boreden en vorken klaar en zet de glazen op hun plek. 'Is Jadelynn er niet?', vraag ik dan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Athan caspers

    "ja hoor dat mag" antwoordde hij even wachtte hij tot ik naast hem stond "Jij bent vast een van de nieuwe leerlingen? Ik ben Elliott Stephens, je docent Soul verzorging" zei hij glimlachend "Ik ben bezig met de tafels dekken voor het diner zodirect. Je mag wel helpen Als je wilt beginnen met die tafel het bestek op te dekken?" zei hij daarna wijzend naar een tafel "ja ik ben een nieuwe leerling en oke zal ik doen" zei ik beleefd terwijl ik naar de andere tafel liep, eenmaal daar aangekomen begon ik het te dekken voor het diner 2 vorken links, een kleine vork en lepel er boven en rechts van het bord een mes met daarnaast een middelgrote lepel en daarnaast een grote lepel.

    { P.S. hij is in een rijke familie opgegroeid dus heeft hij daarom alles zo net neergelegd ^_^ }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Elliott Stephens
    Als ik de borden aan het neerleggen ben kijk ik verbaast naar het bestek dat de jongen heeft neergelegd. "Zo, meteen in een keer goed.Knap hoor" zeg ik, ik glimlach naar de jongen. "Hoe heet je eigenlijk?" vraag ik vervolgens waarna ik door ga met de borden alvast neerleggen. Het eten komt zodirect in schalen zodat de leerlingen zelf kunnen opscheppen zodat niet een leerling teveel of te weinig krijgt. Bovendien word er altijd genoeg gekookt. Er blijft ALTIJD overr.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]