• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Samenvatting Topic 1:
    Iedereen is aangekomen en de koffers liggen op de kamers. De meeste zitten in de tuin. Jadelynn en Elliott mogen elkaar niet echt en Sophie heeft buiksteken gehad. Rae probeert alle herinneringen terug te krijgen aangzien deze verwijderd zijn na de opstand van vorig jaar. Veel zijn door de opstand geschorst, maar er zijn ook nieuwe leerlingen bij gekomen. Het is rond de 17:00 uur en over een uur begint het eten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Ik loop het binnenplein op. Het zonnetje schijnt lekker en ik zie hier en daar wat groepen met leerlingen. Sommige ken ik al, sommige zijn nieuw maar ik ben blij dat ze makkelijk vrienden maken. Hier en daar groet ik een leerling met een glimlach en ik zet Dusty op de grond die ook nieuwschierig begint rond te lopen. Ik stop mijn handen in mijn zakken en loop rond


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    Oke oke. Misschien was ik te ver gegaan bij Elliot. Hij zou nooit een zwangere vrouw zo behandelen. Ik was gewoon chagerijnig aangezien school betekende dat mijn vakantie voor bij was welke zo mooi was. Misschien moest ik wel sorry zeggen. Ga jij sorry zeggen tegen Dusty Jack? Vraag ik haar waardoor ze opkijkt. Oke goed dan. Mag ik twee koekjes om het goed te maken? VrAgt ze waarna ik 2 koekjes geef. Van mijn vele leerlingen wist ik dat ze heerlijk waren. Alsof je ze uit de bakker had gekocht. Ik speel met Jackie's staart als ik Elliot zie. Ik adem in en uit. Ik loop langzaam op ze af. Als ik bij hem ben weet ik niet of hij mij gehoord heeft, maar ik adem even in en uit. 'Elliot het spijt me dat ik dat zei over jou. Ik meen het.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Als ik blijkbaar zijn aandacht heb kijk ik naar Jackie die de koekjes in haar handen heeft ze speingt op de grond en geeft er een aan dusty.
    [Ik nam aan dat dusty op de grond liep?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Plotseling staat Jadelynn voor mijn neus. "elliott, het spijt me dat ik zei over jou. Ik meen het" Jadelynn bijt op haar lip. Ik kijk haar even onderzoekend aan. "Oke, het is goed" zeg ik. Ik kijk naar Dusty. Jackie staat voor hem en bied Dusty een koekje aan. "Wat zeg je dan Dust" zeg ik. Dusty kijkt me even aan, kijkt Jackie dan aan en neemt na even het koekje aan. Ik neem aan dat hij bedankt heeft gezegt en de excusses aangenomen heeft

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 12:42 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Skye Woods
    Half 6 dus. Ik had honger net als Déjà. Ik pak mijn tas en haal er haar bordje en strooi er brokken op die ze altijd zo lekker vind. Ik zet ze bij mijn voeten eind en ze valt het al aan waardoor ik grinnik. Ik aai haar over haar koppie en graai nog is in mijn tas. Ik pak 3 stroopwafels en geef er een aan Anne en aan Stephen waarna ik die van mij opeet. 'Het stilt de honger even. Ik heb ook onwijs veel trek.' Jammer ik half.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik hoor trouwens net dat ik geen internet heb op vakantie. Heb het wel op me tel maar denk niet dat k vaak daarop ben. Misschien savonds even]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anne Rose Whitlock
    Kate geeft brokjes aan Déjà en pakt daarna stroopwafels uit der tas en deelt die aan ons uit. Ik pak hem aan 'Dankjewel' en ik neem een hap "hmm lekker" en ik glimlach.

    Stephen Connery
    ik neem ook het koekje aan "Dankje, lekker" en ik neem een hap. Bandit is voor me op de grond komen liggen. vieze droge brokken pff. Schep jij vanavond maar een flink stuk vlees voor mij op een bord zegt Bandit ietwat geïrriteerd omdat ie ook honger heeft en dan altijd een beetje chagrijnig wordt.

    (vanaf 1u30 ben ik er ben bij een vriendin dan)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rechazame schreef:
    [ik hoor trouwens net dat ik geen internet heb op vakantie. Heb het wel op me tel maar denk niet dat k vaak daarop ben. Misschien savonds even]
    [Van waarneer tot wanneer ben je weg?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) [Van waarneer tot wanneer ben je weg?]



    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    'Wat is er.' Vraagt hij dan en ik kijk hem aan. Ik had ineens een zenuwachtige buikpijn en ik beet op mijn lip. 'Sorry.' Zei ik toen en keek hem aan. Ik snapte het niet. Het leek op een Déjà Vu. Het was heel vreemd. 'Ik. ' begin ik dan en kijk met een verwarde blik. 'Ik had. Ik had een herinnering. Heb ik je een keer gekust?' Vraag ik dan en ga tegenover hem zitten.
    Ik flirtte met jongens maar dat? Ik beet ook mijn lip en keek even weg. Ik snapte het niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [kun je reageren? xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Oke, het is goed" zegt hij dan en hij kijkt naar Jack en Dust. "Wat zeg je dan Dust" Zegt hij. Ik neem dat ze excuses aanvaarden. Goed zo Jackie Complimenteer ik haar. Ze knikt en blijkbaar is het goed tussen. 'Oke Mooi. Weet je trouwens hoellaat het is?' Vraag ik hem dan. Want ik had werkelijk geen idee en wij moesten eerder naar de eetzaal.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aiden Samuel Dream
    'Ik had. Ik had een herinnering. Heb ik je een keer gekust?' Ik kijk haar aan en bijt net als haar op mijn lip. 'We hebben bijna is een keer gekust. We zaten te stoeien en te zeuren dat we sterker waren dan elkaar, maar toen ik ons om wou draaien deed jij je hoofd omlaag en ik omhoog. Onze lippen raakten elkaar even, maar zaten daarna een centimeter uit elkaar. We wisten beide dat het per ongeluk ging en ik zou je niet kussen aangezien je bang bent om je te binden met een ander.' Probeer ik haar gerust te stellen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Oke mooi. Weet je trouwens hoelaat het is?" vraagt Jadelynn. Ik kijk even op mijn horloge. "Half zes. Ugh ik heb diner dienst. Jij ook? Toch heb ik liever lunch. Zal zo maar richting de zaal gaan" ik slaak een diepe zucht. Dusty klimt weer omhoog en gaat weer in mijn nek liggen. Ik slaak een diepe zucht. Ik haatte sowieso deze diensten, maarja je had verplichtingen als je op deze school lesgaf


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Half zes. Ugh ik heb diner dienst. Jij ook? Toch heb ik liever lunch. Zal zo maar richting de zaal gaan" Zegt hij als hij op zijn horloge heeft gekeken. 'Ik heb ook Diner dienst. Morgen hebben jij en ik Lunch dienst het staat op het rooster in de leraren kamer.' Zeg ik tegen hem. Jack volgt Dusty's voorbeeld en klimt omhoog en gaat op mijn schouder zitten verscholen en warm achter mijn haren. Ik geef hem een nootje die hij op eet. Als ik dusty zie kijken geef ik hem er ook een die hij gulzig opeet. Hij was wel lief of alleen hongerig.


    I'm finally back, Finally after a Year break