• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Voorzichtig stond ik op maar ik viel weer op de grond aangezien er vaak tegen mijn benen getrapt was. Ik kreunde even en uiteindelijk wisti k het bed te halen waarop ik me liet vallen en begon te huilen. Ik wou naar Em toe, zien of Blaine nog leefde. Pas als ze de krant zouden laten zien geloofde ik het.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Aangezien David naar Micheal toe moest, besloot ik om eens aan die nep krant te werken. Ik was erg creatief en was goed in dingen te vervalsen, dus waarschijnlijk ook kranten. Ik liep naar een computer kamer en knutselde een nep krant artikel in elkaar. Er staat in dat er een schietpartij was en dat er een jongen is omgekomen die in zijn arm geschoten werd. Zogenaamd Blaine dus. Ik printte het uit en grijnsde, je zou nooit kunnen zien of het echt is of nep. Ik liep terug naar Rachel en schoof het raampje open, zag lag op de grond. Ik voelde een steek door mijn hart en liep haar cel in en legde haar op de matras en drukte haar de krantenartikel in haar handen. 'Ik zei het toch.' siste ik waarna ik de cel weer sloot, maar bleef kijken hoe ze reageerde.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 15:59 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Sure' zeg ik, en neem het flesje aan.
    Emily begint meteen met drinken, en ik grinnik.
    'Ze is best schattig weetje' mompel ik grinnikend..


    El Diablo.

    rachel
    ik hoor het deurtje open gaan en negeer het.
    Verbaasd merk k toe hoe iemand me opa het matras legt.
    Ik voel iets van papier in mijn hand, ik zei het toch"sist Jayden. Even kijkj iik hem niet begrijpend aan maar dan zie ik het krantenartikel.
    vlug lees ik het dooren staar ongelovig naar de krant. Ik begin te snikken, Blaine die verloofd was die er nu niet meer is...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik keek toe hoe ze begon te snikken en grijnsde. Het is me weer gelukt, hoor. 'Tsja, ik had ook liever gewild dat het iemand anders was, maarja.' zei ik simpelweg, 'Volgende keer zou ik mij maar meteen geloven.' siste ik meteen erachter aan.

    Finn Hudson

    Emily begon meteen gulzig te drinken en ik begon even te lachen. 'Ja he? Ze is echt heel schattig en prachtig.' zei ik gemeend, ik was echt heel erg trots op haar en hield echt van haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik slik "Ja daarom waren jullie er met geweren, als je had gedreigd iemand pijn te doen was ik uit mezelf meegekomen" snauw ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Inderdaad' grinnik ik.
    'Daarom lijkt ze ook op jouw' grijns ik...


    El Diablo.

    (Dames, ik ben er weer! En ik moet even iets belangrijks zeggen! (: Overmorgen, dus maandag ga ik op vakantie voor meer dan een week en kom ik de volgede week daarop dinsdag weer terug. Ik weet niet of ik er gelijk kan zijn, aangezien we dan moeten uitpakken en alles. En de volgende dag moet ik weer naar school voor instructies en dat soort dingen, dus jullie weten het nu, dat ik op vakantie ga. Ik blijf nu heel lang online en morgenochtend ook, hopelijk avond ook, maar dat weet ik nog niet. Dus jullie moeten me missen. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [veel plezier, dan meld ik het btw ook gelijk. Ik moet maandag boeken halen en dinsdag vrij maar woensdag start ik. Aangezien ik net over ben gegaan zal ik echt mijn best moeten doen. Ik ga proberen minder online te komen en me meer op het leren te focussen. Ik zit in mijn examenjaar dusja. owja ik heb een krooster. maandag, dinsdag en donderdag tot tien over vier. woensdag half 3 maar in de avond dansen en vrijdag 12 uur vrij en folderen zaterdag heb ik altijd van 1 tot 4 scouting.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zie hoe Kurt iets mompelde, wat ik natuurlijk hoor en zie hem vervolgens in slaap vallen. Ik glimlachte lief en trek met mijn goede hand de deken om ons heen. 'Ik hou ook van jou, Kurt. Je bent alles voor me, de enige persoon die ik samen met mijn leven wil delen' zeg ik fluisterend en ik wist dat hij me niet hoorde, maar het voelde goed om dat nog te zeggen tegen hem. Ik drukte voorzichtig een kus op zijn voorhoofd en bekeek hem. Hij was echt zo leuk, hij was alles voor me, echt alles. Niemand wou ik meer, alleen maar hem. Met hem zou ik gelukkig worden en hij was mijn ware liefde, niemand kon hem overtreffen. Ik ging een beetje goed liggen en sloot ook vermoeid mijn ogen. Toch wat er allemaal was gebeurd, was ik echt moe en vermoeid sloot ik mijn ogen en viel zo in slaap.

    David Lopez:

    Opeens hoor ik mijn naam galmen in de gebouw en ik zuchte. Blijkbaar had Micheal gehoord wat ik zei, natuurlijk vod ik hem goed als leider, maar nu deed hij riskante dingen, wat niet goed was. Zuchtend stond ik op en liep naar Micheal. Als ik het goed gehoord had, was hij verliefd op Rachel, maar ik snapte niet, waarom hij haar opsloot en dat hij dit deed. Ik werd toch redelijk nerveus, waarom moest ik komen? Misschien was hij boos? Eenmaal bij de kamer, klopte ik even op zijn deur en ging naar binnen. 'Mich, je wou dat ik kwam?' vraag ik en kijk hem aan. Vervolgens ging ik zitten en wachte gespannen af, waarom ik moest komen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    'David!' Grijns ik.
    'Ik heb gehoord wat je zei, en je hebt gelijk. Ik ben riskant bezig. Maar misschien kan jij mij en de bende helpen. Als je een van de leiders wil worden tenminste.' zeg ik, en kijk hem afwachtend aan..


    El Diablo.

    [ik ga eten, daarna kom ik. als de buren er rond 8 uur zijn reageer ik wss niet meer en morgen ook niet want dan ga ik zwemmen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Neeeeee! Ik wil je niet missen, ik kan niet zonder je weeeeh! Oké, grapje. Ik zeg het dan meteen ook even. Aanstaande donderdag ben ik weg tot zondag, ik ga namelijk naar Frankrijk en daar is hoogstwaarschijnlijk geen internet. En ookal is er wel internet, dan ben ik 9 van de 10 keer toch weg. Dus dan weten jullie dat ook meteen.]

    Jayden Ian Archibald

    'Ik was er niet eens bij! Ik wist niet eens dat dit aan de hand was, bijdehandje!' siste ik boos naar haar. Wat een achterlijk wijf, zeg. Maar toch, het was wel lachen om dit te doen. Ze ging nu echt weg rotten uit verdriet.

    Finn Hudson

    'Oh, dus je vindt mij ook schattig?' vroeg ik grijnzend aan haar, ze zei het toch duidelijk? En ik vond het gewoon leuk om haar te plagen.

    [Zullen we zo langzamerhand aan de nieuwe dag beginnen?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Ook' zeg ik.
    Emily heeft al snel het flesje op, en ik grinnik...


    El Diablo.

    [Ik ga zo uiteten, ik weet niet hoe laat ik terug ben, ik vermoed rond 7 uur en dan ben ik er gewoon de hele avond!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.