• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik sluit even mijn ogen en maak mij dan weer los uit de omhelzing. 'Ik ben blij dat jij nog kan glimlachen ondanks al dat gebeuren met George,' zeg ik als ik Freds gezicht zie. Als ik weer op het bed ga zitten, hoor ik zacht gekras boven het onweer uitkomen. Bij het raam zie ik een zwakke gloed en twee grote ogen.
    'Een uil!' Ik spring op en probeer het raam te openen. Het wilt alleen niet lukken, omdat het klem zit. 'Ik hoop dat jij sterker bent dan ik, want ik krijg hem dus mooi niet open en dat arme beest regent helemaal nat.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Het leven gaat door en met positieve gedachten kom je ver' zeg ik lachend en loop dan naar het raam. Met een simpele beweging open ik die en de uil vlieg meteen naar binnen toe. 'Dat is het voordeel als je dat raam vaker open moet maken. Maar even terug naar dat arme doorweekte beest dat toevallig de uil van Ginny is'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Snel open ik de brief die aan de poot van het beestje zat en lees wat er geschreven staat. Het is inderdaad Ginny's handschrift.
    'Ah, shit. Ik ga dat mens echt vermoorden als ik terug ben op Hogwarts. Ze moet eens leren dat ze niet de enige is die met haar stokje kan zwaaien en zeker niet de krachtigste. Ook al heeft ze dan wat juiste genen geërfd voor krachtige spreuken.' Ik geef de brief aan Fred en loop de badkamer in om wat handdoeken te pakken voor de uil en mijn kleren bij elkaar te rapen.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik lees de brief door en kijk erna even naar de uil. 'Ik help je wat er ook gebeurd. Dit gaat gewoon te ver en het maak me dan ook niet uit hoe George reageert' zeg ik zonder eigenlijk ook maar een moment te twijfelen. 'Binnenkort gaat het anders echt een keer fout en daar zit niemand op te wachten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Aangezien in al in mijn ondergoed sta, kijk ik om de hoek van de deur van de badkamer. 'Fred, je kunt dit niet tussen jou en je broer in laten staan. Je zal er kapot aan gaan. Bovendien ben je van school gestuurd. Je waarschuwt de orde en geeft alles wat ze zeggen en alle ideeën aan mij door. Aangezien Ginny een te makkelijk doelwit is, bedoel ik dus ook alléén aan mij.' Ik draai mij om, om de volgende kledingstukken te pakken en laat de deur op een kier, zodat we elkaar wel nog goed kunnen verstaan.
    'Vertrouw me als ik zeg dat ik haar Ginny met geen vinger meer zal laten aanraken.' Ik begin die Madison echt zat te worden. Eerst brengt ze George hoofd op hol en vervolgens gaat ze Ginny aanvallen. Fred kiest natuurlijk voor de veiligheid van zijn zusje, wat iedere broer zou moeten doen, en zo drijft ze de twee onafscheidelijke broers uit elkaar. Jep, ze is echt te ver gegaan.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Een zucht verlaat mijn mond en sluit voor een kort moment mijn ogen. 'Ik weet gewoon echt niet meer wat te doen. Vooral nu ik van school ben gestuurd en dit allemaal al tussen George en mij instaat. Dat ik eraan kapot ga zie ik wel weer' zeg ik . 'Ik zal alles aan je vertellen zodra ik de orde heb gewaarschuwd. Zolang je mij ook maar op de hoogte houd.' Mijn blik wend ik weer af naar buiten toe. 'Vertrouwen doe ik je sinds het begin al en dat zal ook wel zo blijven'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina lupin

    Ik grinnik even, wanneer hij zegt dat hij mij altijd vertrouwt. 'Ook als je wist dat ik Ginny zou kunnen vertellen dat ze gelijk heeft? Al heb ik geen idee op wie ze denkt dat jij valt. Ik kan helaas geen gedachte lezen.' Ik doe mijn haar nog even goed en loop dan aangekleed en wel de badkamer uit. Een lichtflits verlicht de kamer.
    'Het weer zit ook nooit mee, hè?'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Oke even terug alsjeblieft, want ik volg het niet helmaal meer. Ginny gelijk hebben/geven in wat?' vraag ik lichtelijk verward en kijk haar aan. Ik knik als antwoord op haar volgende vraag. 'Het weer past zich volgens mij aan bij de omstandigheden en het humeur van iedereen'

    [Ik moet er zo wel vandoor, maar reageer morgenochtend nog wel[


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Nou, blij denken dan, want in dit weer kan ik echt niet terugvliegen naar Hogwarts.' Ik zucht en kijk uit het raam. Vervolgens bedenk ik mij dat ik het fotoboek met de nog ongeopende brief ook mee moet nemen.
    'Ginny was toch aan het raden wie je leuk vond? Ze heeft het goed geraden. Ik kon het zien aan je aura, al probeer ik zo min mogelijk te letten op aura's van mensen die ik vertrouw. Het is niet bepaald netjes. Het is soms alleen heel moeilijk niet te zien. Al kan ze natuurlijk meerdere namen hebben geraden of er zo dicht in de buurt hebben gezeten, dat ze het praktisch zei.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Dan blijf je toch nog hier tot het beter weer is of je gaat met brandstof. Dan kom je in het kantoor van Perkamentus uit' . Ik knik opnieuw. 'De kans dat Ginny het goed geraden heeft is groot, net als de problemen die het allemaal kan veroorzaken. Zover ik weet zijn er ook niet heel veel namen gevallen' zeg ik. 'Maar over je aura's maakt niet uit, want ik begrijp het wel. Maar fijn om te horen dat je mij ook vertrouwt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik glimlach even naar hem. 'Aangezien iemand onvergeeflijke vloeken naar Ginny gooit, kan ik maar beter zo snel mogelijk gaan. Zou je me iets meer kunnen vertellen over dat brandstof gebeuren?'
    Ik moet zeggen dat ik net al Ginny super nieuwsgierig ben naar wie Fred leuk vindt, maar hij wilt het blijkbaar niemand vertellen. Hij zegt dat het problemen zal geven, maar dat begrijp ik niet helemaal. Ik bedoel, als het echt zo zou zijn, zou ik het aan niemand door vertellen. En Ginny trouwens ook niet.
    'Ach, vroeger of later zal je haar toch een keer moeten vragen of zij jou ook leuk vindt. Dan zal ik weten wie het is.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Misschien is dat inderdaad wel een plan en over de brandstof valt niet heel veel te vertellen. Je gaat in de openhaard staan met in je hand wat brandstof, dan zeg je luid en duidelijk de plek waar je heen wilt waarna je de brandstof laat vallen en dan ben je op de plek van bestemming. Als je tenmiste duidelijk heb gezegd waar je heen moet' leg ik uit. Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Misschien wel en misschien vraag ik het ook wel niet. Dan komen jullie het ook niet te weten, tenmiste als Ginny haar plannen niet doorzet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Dat klinkt... makkelijk,' zeg ik bedenkelijk. Soms is het zo onhandig om te zijn opgegroeid tussen de dreuzels, al kan het soms ook het handig zijn.
    'En ik moet je trouwens waarschuwen. Als ik nieuwsgierig ben, kan ik domme dingen doen. Zelfs Ginny vragen wie zij denkt dat het is en wat haar plannen zijn. O, en ik zie het gelijk wanneer ze liegt.' Bij de laatste zin verschijnt een sluwe glimlach op mijn gezicht.


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte, terwijl ze Draco aankeek. "Is goed" Een klein glimlachje speelde op haar lippen, terwijl ze met Draco naar buiten liep. Astoria tuurde even over het landschap, zoekend naar Pansy."Hnm" Astoria beet zachtjes op haar onderlip terwijl haar ogen het terrein afspeurden. Pas na enkele minuten vielen haar ogen op het meisje dat tegen de boom aangeleund zat. Pansy. Astoria beet op haar tanden. "Gevonden" zei ze tandenknarsend terwijl ze Draco weer begon mee te trekken.


    The expert in anything, was once a beginner.