• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Hebben er nog meer mensen last problemen met het laden van pagina's van Q? Eerst wilden ze bij mij helemaal niet laden en u heel sloom)


    Happy Birthday my Potter!

    {Ja, bij mij hetzelfde.. Het is echt iritand}


    Don't be like the rest of them, darling

    (jep, heel erg sloom-_-)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Astoria knikte "Is goed" ze glimlachte en trok me mee naar buiten, eenmaal buiten tuurden ze opzoke naar Pansy "Hnm" blijkbaar zag Astoria haar ook niet, nergens waar ik keek was een spoor te van Pansy maar na een paar minuten had Astoria haar gevonden "Gevonden" zonder maar iets te zeggen trok ze me weer mee...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (jup...dat heb ik ook -,-)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sleurde Draco mee, niet letterlijk. Maar hard, dat was het zeker. Een vlaag van woedde ging door haar lijf terwijl ze haar tanden hard op elkaar zette en haar nagels in Draco's huid boorden. Zonder er ergen in te hebben dat het hem misschien wel zeer deed. "Parkinson!" Eenmaal toen Astoria bijna tegen over haar stond en Pansy opstond, liet ze Draco los en gaf Pansy een klap op haar wang.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Madison
    Ik zat nog steeds naast de gesloten deur van George zijn kamer. Ik staarde wezenloos voor me uit, denkend aan een oplossing.
    De kracht of energie om nog te huilen was ver te zoeken, en volgens mij was er geen enkele emotie van mijn gezicht af te lezen. Ik wou niet naar Azkaban.. Moest ik terug naar mijn Vader? Zou dat het beste zijn?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Met te veel gedachtes om te verwerken en te veel dingen om over na te denken viel ik al snel ik slaap. Ik had niet weg moeten lopen, in iedergeval niet na wat ik ze beide hoorde zeggen, maar alles was in twee strijd.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Jeah.. Madison gone.. Fred gone.. George will be all alone maar dan kunnen we wel het plan uitvoeren aangezien Madison dan bij haar vader is. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Ruw trok ze me mee, ik had Astoria nog nooit zo boos gezien. Haar nagels werden langzaam in mijn huid geduwd "Parkinson!" pansy stond op maar niet veel later kwam Astoria haar hand hard tegen pansy haar wang....

    Pansy Parkinson
    Kwaad zag ik Astoria aankomen met draco die door haar meegesleurd werd, het was best wel een grappig gezicht "Parkinson!" ik stond op "ik zie dat jullie het weer koed hebben ge..." verder kwam ik niet want Astoria haar hand was hard op mijn wang beland...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Nee, Astoria liet Pansy niet uitpraten. Meet een kleine grijns die op haar lippen speelden keek ze toe hoe Pansy's wang rood kleurden. Ze liet Draco's arm los en vouwden haar armen in elkaar terwijl ze Pansy aan keek. "Grappig echt, ik heb nog nooit zo hard gelachen om iets." kwam het sarcastisch uit haar mond terwijl ze het ver de situatie had die Pansy Draco en haar had aangedaan. "Jammer dat het misluk is vind je niet?" zei ze weer sarcastisch.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [She's not gone! Ze denkt er alleen aan, en gaat het nog bespreken met George als 'ie wakker is x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy parkinson

    Langzaam voelde ik mijn wang gloeien en werd hij rood "Grappig echt, ik heb nog nooit zo hard gelachen om iets." ik keek haar kwaad aan Grappig echt, ik heb nog nooit zo hard gelachen om iets." zei ze sarcastisch "Jammer dat het misluk is vind je niet?" ik wreef over mijn wang die erg prikte "het is allemaal jouw schuld!" ik deed drijgend een paar stappen naar haar toe, alsnog was ik een kop groter dan Astoria waar ik dan ook erg van profiteerden. Nog even en ik sprong boven op haar...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (iemand die met Ginny wilt praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik zal er zo wel voor zorgen, dat Adelaine terug komt ;) )


    Happy Birthday my Potter!