• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (jippie;D)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Oké, ik denk dat het zo onderhand wel tijd wordt om te gaan. Wees voorzichtig en doe geen domme dingen. Wat er ook gebeurd,' zeg ik waarschuwend, waarna ik de kamer uit loop, richting de woonkamer waar ik een haard had gezien.
    Ik neem afscheid van iedereen die er nog is, inclusief vader en doe dan exact wat Fred mij gezegd had te doen. Ik zie de groene vlammen oplaaien en voor ik het weet, verschijn ik in de haard van Dumbledore.
    'Het is hier wel druk vanavond,' zegt de stem van het schoolhoofd.
    Ik glimlach even. 'Tja, er is ook zoveel mis in deze wereld. Een fijne nacht, professor.' Na een korte knik loop ik de kamer uit. Als ik niemand op de gangen zie, begin ik naar de leerlingen kamer te rennen. Snel zeg ik het wachtwoord en klim door het gat. Nou, waar is Ginny...


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik kijk de uil nog een tijdje na. Arm beest, het regent heel hard. Ik loop de trap af en ga naar de leerlingenkamer. Ik ga bij het vuur zitten en na een tijdje komt Adelaine binnen. Ik kijk haar aan. 'Ben je niet boos op mij?' vraag ik. Mijn vingers sluiten zich om de ketting die ik van Dean heb gekregen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Verbaasd kijk ik Ginny aan, die voor het vuur blijkt te zitten. 'Boos? Op jou? Natuurlijk niet. En Fred is trouwens ook niet boos hoor. Ik ben eerder boos op iemand anders, die nu wel heel erg aan het spelen is met haar veilige vertrouwde leventje,' zeg ik. Ik sluif boos en ga naast haar zitten.
    'Maar goed, ik ben hier nu en ik laat haar jou met geen vinger meer aanraken. Dat beloof ik. Bovendien zullen we altijd contact hebben met je broer en dus de mensen waar hij bij is.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Ze is hier ergens.' fluister ik en ik kijk om me heen.
    'Kijk, deze heb ik van Dean gekregen.' zeg ik snel om over een ander onderwerp te praten. Ik laat het kettinkje zien. 'Leuk hè?' zeg ik. Ik kijk totaal niet blij. Madison moest hier ergens zijn. Ik had zelf gezien hoe ze binnen kwam. Misschien was ze naar buiten gegaan toen ik de uil ging sturen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ik gok dat miss Voldie ergens bij George is en die zal wel op zijn kamer zijn,' zeg ik fluisterend, waarna ik mijn ogen over de ketting laat gaan. Een paard...
    'Mooi, van Dean hè? Dus het gaat zeker heel goed tussen jullie?' Ik heb Harry niet echt goed in de gaten gehouden, maar zijn aura gilt haast dat hij hartstikke jaloers is op Dean. Dat ga ik natuurlijk niet vrolijk door babbelen, maar ik denk dat Ginny toch beter bij Harry past dan bij Dean.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ga even eten)


    Happy Birthday my Potter!

    (eet smakelijk. Ik ga ook eten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik stond zuchtend op, en opende de deur van George zijn kamer. Ik stak mijn hoofd om het hoekje, en zag dat hij vredig lag te slapen.
    Zachtjes liep ik naar hem toe en ging naast hem liggen. Dit was misschien de laatste keer dat ik er de kans voor had..
    Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne terwijl hij nog sliep, drukte een kusje op zijn kaaklijn en staarde toen naar het plafond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik knik. 'Alleen duwt hij me altijd door het portretgat. Alsof ik dat zelf niet kan!' ik kijk even verontwaardigd. 'Eigenlijk voel ik me best wel schuldig, ik was vandaag in Londen en ik heb niks voor hem mee genomen. We hebben vandaag een week. En ik heb een foto gemaakt met een giditale fotocamera, of zoiets.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik frons even bij Ginny's opmerking, want ze lijkt serieus niet blij te zijn met Deans geduw. Ik ben echter al snel afgeleid, want ik moet lachen door de benaming van Ginny. 'Een DIGItale camera,' zeg ik, met nadruk op de eerste vier letters.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Ja, dat!' zeg ik lachend. 'Ik moest mensen samen met de BigBen op de foto zetten. Ik zette perongeluk mezelf op de foto.' ik grinnik even. 'Ze spraken nogal gebrekkig Engels, dus ik wist niet wat ik moest doen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik stond zuchtend op, en opende de deur van George zijn kamer. Ik stak mijn hoofd om het hoekje, en zag dat hij vredig lag te slapen.
    Zachtjes liep ik naar hem toe en ging naast hem liggen. Dit was misschien de laatste keer dat ik er de kans voor had..
    Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne terwijl hij nog sliep, drukte een kusje op zijn kaaklijn en staarde toen naar het plafond.


    George Weasley

    Erg lang heb ik niet geslapen voordat ik weer wakker werd, al merkte ik al snel dat Madison naast me lag en dat ze ook in slaap was gevallen ik maakte ongemerkt mijn hand los en ging toen overeind zitten terwijl ik bleef kijken hoe zij lag te slapen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Na een tijdje werd ik wakker met een kleine gaap, en zag al snel dat George me aankeek. Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog.
    ''Bevalt het?'' zei ik zachtjes, en rolde op mijn zij zodat ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Ja, ziet er lief uit als je slaapt' Andwoord ik grijnzend, 'Lekker geslapen?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling