• Zijn hier eigenlijk mensen die Lolita dragen of andere stijlen die daarop lijken zoals Harajuku?

    Ik zou graag ook Lolita dragen. Ik moet alleen nog de grote stap doen: het bestellen. -_-"

    Ik ben benieuwd ^^


    Let the Night embrace you

    Ikzelf draag het niet, vind het wel altijd heel leuk en apart om het bij andere te zien! (":


    Chaos is a ladder.

    Ik zou het voor een keertje wel willen proberen, maar niet herhaaldelijk ofzo.
    Vind het wel echt geweldig om te zien ;w; Ooit maar een keer op een zondag naar Harajuku gaan kijken :] ooit.
    Het is ook aardig prijzig, toch?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 20:25 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mwah, niet echt mijn ding. Maar wie houd je tegen, als jij het leuk en mooi vindt waarom niet?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jaejoong schreef:
    Ik zou het voor een keertje wel willen proberen, maar niet herhaaldelijk ofzo.
    Vind het wel echt geweldig om te zien ;w; Ooit maar een keer op een zondag naar Harajuku gaan kijken :] ooit.
    Het is ook aardig prijzig, toch?

    Hmja, nogal. Echte merkjurken zijn al snel 300 euro. Degene die ik wil is 42 euro, maar dan heb je ook nog de schoenen, vesten, petticoats, sokken, tassen, headdresses, handcuffs, ... :/
    Maar je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik vind het wel echt supermooi! Maar om te dragen zou ik eerder visual kei kiezen (wel iets minder extreem though).

    Ik vind het cool :3


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook zo'n jurk, een corset en bijpassend rokje. c:
    Mijn advies is, ga naar een evenement waar je zulke kleding kan kopen, dan kan je het in het echt zien, dat is altijd beter dan op het plaatje, en het passen. Ik heb mijn corset en rokje in een winkel in Amsterdam gekocht, en mijn jurk op een Elf Fantasy Fair. Zoiets bestellen zou ik niet aandurven, te bang dat het me uiteindelijk toch niet bevalt. Good luck anyways [;


    Alis volat propriis.

    Uhm .., ik droeg Lolita. Ik begon met Sweet Lolita, maar ik vond dat allemaal wat roze en te zoet. Daarom werd ik Gothic Loita wat ik nu ook niet meer ben. Nu ben ik gewoon gothic.
    Weet iemand waar je misschien leuke gothic kleding online kan kopen voor een betaalbare prijs? Additude Holland en zo ken ik al.... Iemand misschien nog iets anders?


    Life is full of fake people

    Ik zou het zelf niet doen, maar ik vind het wel altijd super gaaf om te zien! Vooral bij van die schattige Japanse meisjes :3.


    i put the fun in funeral

    Klopt, in Japan ben je gek als je er niet zo bij loopt.


    Life is full of fake people

    @Laufey Ja, daar heb ik wel schrik voor. Het is voor FACTS dat ik deze jurk zou willen. Dus de jurk daar kopen zou ik jammer vinden, aangezien het de enige conventie is die ik doe. :'D

    ^ Btw, je hebt genoeg Japanse meisjes die het van thuis uit niet mogen dragen. Zo normaal is het daar ook niet, maar het is wel normaler dan hier. ^^

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:24 ]


    Let the Night embrace you

    Ik vind Lolita echt een super leuke stijl!
    Maar ik draag het zelf niet. Als ik die jurkjes enzo allemaal zie, wil ik het het liefst allemaal aan doen, maar ik weet niet of het bij me past.. Daarbij is het eeerg prijzig xd -.-

    Al zou ik best graag één jurkje willen hebben, ook eentje die niet zo duur is (niet dat ik er een op het oog heb maargoed), maar dan kom ik m ook via internet aan het bestellen (en ook nog in dollars, want ik had wel al een site gevonden ;p), maarja, als het dan niet past... I dunno..


    Inspiration can hit you any time

    Criska schreef:
    Mwah, niet echt mijn ding. Maar wie houd je tegen, als jij het leuk en mooi vindt waarom niet?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik vind het toch zoiets belachelijks. Maargoed, dat is dan mijn mening, doe vooral wat je zelf mooi vindt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Inifinity schreef:
    Klopt, in Japan ben je gek als je er niet zo bij loopt.

    Da's niet helemaal waar... ^^;
    Je komt het in Harajuku inderdaad veel op straat tegen, blijkbaar vooral op zondagen, lol, maar het is zeker niet zo dat iedere Japanner er zo bij loopt in zijn/haar vrije tijd~

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:37 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo