• Ik ben opzoek naar een fotobewerkingsprogramma (: Ik vind het namelijk toch wel leuk om wat aan foto's te prutsen, en als ik jullie mooie covers zie, wil ik dat stiekem ook wel leren kunnen ^^

    Maar nu.. De grote vraag... Wat voor bewerkingsprogramma's hebben jullie? En wat is fijn voor iemand met weinig geen ervaring, die niet zo suuper goed engels kan, maar wel graag wilt leren opgaan met niet alleen kleurtjes aanpassen, maar ook covers maken, blenden of hoe het ook allemaal mag heten? C:

    Edit: Ik wil wel graag een versie die je gratis kunt downloaden, die zijn er toch wel he? ö

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:46 ]


    Inspiration can hit you any time

    Photoshop CS5, echt handig ^^
    pixlr.com is de onlineversie, ongeveer


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    COREL is een goed programma.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik gebruik meestal gewoon www.fotoflexer.com, maar ik maak niet van die extreem mooie covers dus ja.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    GIMP.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik Photofiltre studio x. ^^


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Ik gebruikte eerst picnic, maar dat is nu weg. Nu gebruik in Picmoney, dat lijkt er een beetje op, maar is iets slechter.

    Assassin schreef:
    GIMP.


    Caution first, always.

    Nayade schreef:
    Photoshop CS5, echt handig ^^
    pixlr.com is de onlineversie, ongeveer

    Een vriendin van mij had t ook over Photoshop CS5, maar zij zei dat ze daarvoor moest betalen..
    Ik wil namelijk wel een gratis versie hebben. Of zijn die er niet? ö


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Een vriendin van mij had t ook over Photoshop CS5, maar zij zei dat ze daarvoor moest betalen..
    Ik wil namelijk wel een gratis versie hebben. Of zijn die er niet? ö


    Ik heb een gratis versie (pirate)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    (...)

    Ik heb een gratis versie (pirate)

    En jij hebt dat photoshop CS5? Of dat pixlr.com?
    Ik heb namelijk via de site van photoshop CS5 een link naar 'adobe photoshop elements 10' gekregen, die lijkt me wel wat. Alleen kan ik een proefversie downloaden, maar ik weet niet voor hoelang die proefversie houdt, plus mijn gegevens worden dan op kantoren van de adobe-vestigingen bewaard... ;/


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    En jij hebt dat photoshop CS5? Of dat pixlr.com?
    Ik heb namelijk via de site van photoshop CS5 een link naar 'adobe photoshop elements 10' gekregen, die lijkt me wel wat. Alleen kan ik een proefversie downloaden, maar ik weet niet voor hoelang die proefversie houdt, plus mijn gegevens worden dan op kantoren van de adobe-vestigingen bewaard... ;/


    CS5.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik snap er niks meer van..
    Ik heb GIMP gedownload, maar nu heb ik dus alleen een heleboel bestanden op mijn computer staan. Ik heb geen (snel)koppeling om GIMP daadwerkelijk te openen. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet?


    Inspiration can hit you any time

    Adobe Photoshop CS5 -ofzoiets- gebruik ik.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:38 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”