• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    "hey" zei Athan terug.Ik zag vanuit mijn ooghoek Toxic met Nýchta stoeien.Rachelle lachte "Zei toch dat ik je nog zou zien."zei ze en ging weer languit liggen en keek ook naar de souls die zaten te spelen"Mooi, die mogen elkaar."zei ze daarna.Ik glimlachte en keek er ook naar."Inderdaad."zei ik lachend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    HurtedHeart schreef:
    Jadelynn Sophie Bright
    Ik had de directeur gezegt dat ik weer ging koken waar hij blij om was,cmaar vertelde me dat Elliott ontslag had genomen. Oke. Ik plaagde hem soms een beetje, maar misschien reageerde hij iets te erg. Ik lig nu lekker op mijn bed als ik geklop hoor. Iemand was de sleutel van de leraren deur vergeten. Ik sjok naar de deur en open hem. Ik glimlach en open de deur en kijk recht in de ogen van Elliot. O geweldig. Ja ik was sarcastisch, maar ik mag mensen niet meer als ze me eenmaal uitscheldde. Ik wierp mijn blik dan ook op de grond. 'Kom binnen.' Mompel ik. Wat was dat nou weer? Het was niet mijn huis! Ik sloeg me mentaal voor mijn gezicht. Ik beet op mijn lip en wou me omdraaien en weglopen voor de hel weer uit zou breken.


    [lieverdje, lees eens. Ik zei dat hij voor de deuropening stond te wachten tot sophie hem binnen liet, wat dus betekent dat ie voor sophies slaapkamer staat]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    [sorry wta bedoel je?xD]
    [Ik dacht dat je tegen mij bedoelde dat Elliot voor de leraren deurcstond en dat Jadelynn open moest doen. Als dat niet het geval was negeer Jadelynns post maar :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Ik dacht dat je tegen mij bedoelde dat Elliot voor de leraren deurcstond en dat Jadelynn open moest doen. Als dat niet het geval was negeer Jadelynns post maar :)]


    [haha nee hij is aan het rondhangen voor sophie's deur, die probeert em nog over te halen te blijven xD maar Jadelynn mag daar best heen gaan haha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    "Inderdaad" zegt hij dan lachend en ik knik. Ik glimlach en gaap even. Het werd al donker. "Jongens. Ik ga zo nog even lopen door de tuin en naar binnen want ben een beetje kapot." zeg ik dan en grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Staat Sophie erbij? Of niet? Dan laat ik Jade wel langslopen om ergens heen te gaan. Een rondje te lopen ofzo :P is dat goed?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ze deed net de deur open. Maar...dan heb ik nu nog niks te doen als ze alleen langs loopt xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Athan Caspers

    Rae gaapte even "Jongens. Ik ga zo nog even lopen door de tuin en naar binnen want ben een beetje kapot." zei ze met een grijns, nu pas merkte ik dat het donker was geworden ja ik ga wel later, "is er een bepaalde tijd dat je naar binnen moet?" vroeg ik even


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    "Is er een bepaalde tijd dat je naar binnen moet?" Ik keek op mijn horloge. "Het is nu half acht." zeg ik en kijk de jongens aan. "Elf uur moeten we in de kamers zijn en twaalf uur slapen." zeg ik met een lach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick Sheeran
    "Jongens. Ik ga zo nog even lopen door de tuin en naar binnen want ben een beetje kapot." zei Rachel en grijnzde dan."Ja school is altijd vemoeiend hé."zei ik lachend.Het werd ook al redelijk donker.Hoe later het werd ,hoe benieuwder ik werd voor morgen.De eerste lessen en hopelijk dan nog met Elliott.Ik zuchtte en keek dan even dromend voor me uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Athan Caspers

    ze keek op haar harloge "Het is nu half acht." zei ze en keek ons even aan "Elf uur moeten we in de kamers zijn en twaalf uur slapen." zei ze toen met een lach "krijg je straf als je na die tijd nog niet in bed bent?}"Elf uur moeten we in de kamers zijn en twaalf uur slapen."vroeg ik voor de zekerheid.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:45 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Jadelynn Sophie Bright
    Ik had de directeur gezegt dat ik weer ging koken waar hij blij om was,cmaar vertelde me dat Elliott ontslag had genomen. Oke. Ik plaagde hem soms een beetje, maar misschien reageerde hij iets te erg. Ik lig nu lekker op mijn bed als ik de drang hem om iets te doen. Ik had geen zin om eenboek te lezen deze lagen in de bibliotheek. Ik zou een rondje kunnen lopen. Kunnen koken, nee koken was niet een super idee uiteindelijk begin ik maar met op te staan. Volgens de Directeur was mijn kamer naast die van Sophie en gelukkig iets verder van die van Elliot. Ik wou hem niet nog bozer maken. Ik open mijn deur en loop eruit. Wat ik niet weet is dat Elliot naast sophies deur staat. Ik voel Jack aan mijn haren trekken, maar ik negeer mijn gedachte. Ik hoor ze niet meer. Wat een rust. Ik doe de deur met perongeluk een harde knal dicht waardoor ik in elkaar krimp mijn raam stond nog open dus de tocht duwde hem harder. Ik draai mijn deur op slot en draai me om en kijk waar ik eigelijk naar toe wou. Weg uit de leerlingenkamers, maar Elliot stond er ook. Ik besloot hem niet aan te kijken iemand die je uit scheld vergeet je niet snel, maar ander schelde hij me misschien nig is uit. Wat moest ik doen?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:59 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [yup nu kan ik alsnog...niks doen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [ze deed net de deur open. Maar...dan heb ik nu nog niks te doen als ze alleen langs loopt xD

    [Wat wil je dan dat ze doet. Ze probeert aardiger te doen n staat er nu. Ze loopt wel weg als Elliott niets zegt.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    "Krijg je straf als je na die tijd nog niet in bed bent?" Ik grijns. "Mij hebben ze nog niet gepakt Athan, dus ik kan het nog niet weten." Dan begint Nick over school en ik grinnik. "Zelfs de dag dat we nog geen lessen hebben." Athan vraagt wat voor de zekerheid. "Elf uur moeten we in de kamers zijn en twaalf uur slapen." Ik knik. "Elf uur kamer, twaalf slapen." herhaal ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.