• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    'Kate komt eraan'hoor ik Toxic zeggen.Ik keek zijn richting uit en zag Kate en Déjà wandelen.Ik betrapte mezelf dat ik stond te staren.'Is het leuk naar meisjes kijken?'hoor ik Toxic grappend zeggen."Ik keek niet naar haar."loog ik enn begon hem weer te strelen,zo kon ik hem even stil houden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    Ik loop over het gras en voel Deja bij mijn been. Ik had zin om te stoeien en met haar te rollen over het gras, maar aangezien iedereeen hier ongeveer stond deed ik dat eigelijk maar niet. Ik zag Nick zich omdraaien en even naar me kijken waarna hij zich naar Tox draaide. Ga anders na hem toe. Dan kan ik iets met Toxic doen en jij met Nick praten? stelt ze voor. Ik knik en plof naast Nick neer. 'Heey hoe gaat het?' Vraag ik hem nieuwschierig. Deja gaat aan mijn voeten liggen. Ik voelde me net even zo sociaal, maar dat storte helaas al helemaal in. Ik had altijd van die korte momentjes echt irritant.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    De deur gaat open en de directeur en Jadelynn komen binnen. "wat kan ik voor je doen Elliott??" vraagt hij. Ik knijp mijn ogen iets samen. "Bent u weer bezig geweest met uw mindtrics" vraag ik. "Ik weet niet waar je het over hebt" zegt hij. Maar ik zie zijn ogen schitteren en zijn gezicht straalt schuld uit. Ik slaak een zucht. "u had ook uw mond open kunnen trekken in plaats van me meteen flauw te laten vallen" De directeur grinnikt. "Zou het helpen?" Ik haal mijn schouders op. "Komop maatje" mompel ik als ik Dusty op schoot neem, die nog steeds bewegingloos ligt

    [lol die directeur doet me aan perkamentus denken xD weet niet waarom]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    'Heey hoe gaat het?'hoor ik naast me en Kate plofte zich naast me neer."Het,het gaat best goed.En goe gaat het met jou?"vroeg ik en glimlachte even.Ik voelde dat Toxic van mijn schoot afsprong en zag dan dat hij met Déjà ging spelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [lol perkie met een mobieltje xD]
    Jadelynn Sophie Bright
    ik wist dat het niet mijn schuld was. Ik ging maar naast de directeur staan want ik wou weten wat hij mij wou vragen of zeggen. Dit keer zou ik niets zeggen tot hij wat zou zeggen. Elliot haalt zijn schouder op. 'Je viel bijna ongelukkig doordat je gewicht naar voren ging en je bijna op je gezicht terecht kwam.' Zegt de directeur met een waterig glimlachje. Ja ik had hem geholpen zodat zijn neus niet zou breken. Niet om opschepperig bedoelt te zijn ofzo, maar een bedankje mocht wel hoor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Skye Woods
    "Het,het gaat best goed.En hoe gaat het met jou?"vroeg hij waarna hij glimlachte. Die glimlach voelde wel vertrouwd moet ik eerlijk zeggen. Deja sprong op toen Toxic dat ook deed en begon met hem te spelen al was Deja een stuk groter ze had nog wel wat competitie. 'Het gaat met mij ook wel goed, maar ik hoorde dat Elliot gaat stoppen met lesgeven.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Hij was aardig en ik was goed in zijn vak. Vorig jaar stond ik een dikke 9! Dus hij kon niet weggaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sophie Whites

    Ik schaam me en grabbel snel rechtop. Ik knik naar de directeur. Oke, de directeur, Jade en Elliott stonden in mijn kamer te overleggen. Toen ze binnenkwamen zat ik Elliott zowat te kussen en mijn gezicht plakt van de tranen. Ik knijp in Elliotts hand en neem dan het woord. 'Heren en dame', ik werp Jade een giftige blik toe. 'Ik denk dat de vergadering meer vruchten zal werpen als hij niet in mijn privéruimte gehouden wordt.' Ik glimlach en leidt iedereen de deur uit, neem ze mee naar de docentenruimte en zet thee en koffie.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nick Sheeran
    'Het gaat met mij ook wel goed, maar ik hoorde dat Elliot gaat stoppen met lesgeven.' zei ze en beet op haar lip."Ik weet het,ik heb hem daarnet proberen te overtuigen te blijven,maar hij zij dat hij erover ging nadenken."zei ik en keek naar de 2 souls die zaten te stoeien,best wel grappig aangezien Toxic veel kleiner is dan Déjà.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    "Ik weet het,ik heb hem daarnet proberen te overtuigen te blijven,maar hij zij dat hij erover ging nadenken." Zegt hij terwijl ik zijn blik volg naar de twee stoeiende souls. Deja is groter, maar toxic weet haar toch soms de baas te zijn. Als ze ollen over het gras en perongeluk in de vijver rollen hoor ik een kattenkrijs van Deja die meteen het water uitspringt. Ik grinnik even en krijg van haar een vernietigende blik. 'Ik hoop dat hij blijft al ik begrijp niet dat hij Jadelynn zo haat czo erg is ze toch ook weer niet?' vraag ik Nick.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ben weg. Sporten en daarna terug. Daarna ga ik naar het strand, maar heb geen internet dus ik post over een uur of 2 weer en dan pas weer in de avond. Het word 32 graden!! (yeah)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    Toxic en Déjà zaten wat te rollebollen en vielen toen het vijvertje in.Kate grinnikte even en ik lachtte met de 2 souls.Toxic die eerst een bol pluis was is nu helemaal doorweekt wat echt grappig was en Déjà sprong direct uit het water.'Ik hoop dat hij blijft al ik begrijp niet dat hij Jadelynn zo haat czo erg is ze toch ook weer niet?'Vroeg Kate en ik keek weer naar haar."Ik weet het niet;ik heb nog geen les gehad van hen en ken hun ook niet zo goed."zei ik.Kate had best wel mooie ogen.dacht ik bij mezelf en wende mijn blik af en keek weer naar Toxic.Hij schudde zich uit en ik voelde spettertjes in mijn gezicht."Toxic!"riep ik nep boos.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    Ik grinnik om toxic en dan zie ik Deja op me afrennen die op me springt en me helemaal nat maakt. Nu was ik dus doorweekt. 'Deja.' Zeg ik lachend terwijl ik haar van me af duw. Ik kk naar mezelf en het water druipt van me af. 'Geweldig.' Zeg ik sarcastisch, maar kan er daarna wel om lachen. Ik doe mijn haar uit mijn knot en knijp het uit. 'Jij bent dit jaar pas aangekomen. Tuurlijk was ik vergeten sorry.' Zeg ik waarna ik kort bloos. Aangezien Deja door Toxic nat was geworden pakt ze hem bij zijn nekvel en gooit hem nog is in het water waarna ze aan de geluiden te horen lacht. Ik kan er opzich ook wel om lachen,maa kijk dan weer naar mezelf. Ik lekker kletsnat. Je word bedankt zeur ik tegen haar. Graag gedaan hoor ik haar triomfantelijk zeggen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    Kate grinnikte où Toxic en ik zag Déjà op haar afrennen en sprong dan op Kate die nu kletsnat is.'Geweldig.' zei ze en je hoorde dat ze sarcastisch was.Ik begon te lachen.'Jij bent dit jaar pas aangekomen. Tuurlijk was ik vergeten sorry.' zei ze en bloosde kort.ofwel was dat mijn gedachte.Haar soul pakte Tox bij zijn nekvel en ik hoorde hem nog 'oh ow' zeggen voor hij weer de vijver ingegooit werd.Waardoor ik weer begon te lachen.Daarna richte ik me weer op Kate."Je hoeft geen sorry te zeggen hoor."zei ik en glimlachte weer even kort.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elliott Stephens
    Sophie lijd ons naar de docentenruimte waar ze thee zet. Ik leg Dusty op de tafel en poke hem wat. "Kereltje word nou wakker!" ik begin me net zorgen te maken als hij eindelijk wakker word. "heey, je bent er weer" zeg ik opgelucht. Dusty glimlacht en knikt, rekt zich uit en gaapt... 'slaapkop....' Dan plof ik op een stoel en kijk de directeur, Jadelynn en Sophie even allemaal kort aan. "Jullie maken het me allemaal erg moeilijk om een keuze te maken" zeg ik. "Niemand dwingt je weg te gaan Elliott, je kan gewoon blijven. De problemen kunnen opgelost worden" Ik steun even met mijn hoofd op mijn hand. Kijk ze alledrie nog eventjes aan en dan naar dusty. "Zou je geen dankjewel zeggen tegen Jadelynn? die heeft je opgevangenn! 'wijsneus...' Ik zucht even. "bedankt Jadelynn, dat je me opving" mompel ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites

    Ik wist dat Elliott het hier moeilijk mee had. 'Oke, Elliott blijft! Wie stemt voor?' ik ga naast hem zitten en knijp in zijn hand. Ik kijk mijn collega's en baas aan. Dan neem ik een glas water en begin te drinken. Wanneer er niemand reageert en ik weer krampen krijg, sta ik op. 'Het spijt me, maar ik zie julli morgen' ik loop de kamer uit. Ik ben doodmoe.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 13:50 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28