• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Hij werd onwel omdat zijn teen bloedde :3 Dat gevalletje had mijn tante gisteren in het ziekenhuis XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Aiden is een schat :)]
    Aiden Samuel Dream
    Ze gaat verticaal zitten zodat ze me aan kan kijken en geeft me een twijfelachtige kus die ik natuurlijk beantwoord. 'Noem me liever heks als vroeger dan prinses, ik denk dat dat beter bij me past.' Ik schud gelijk mijn hoofd. 'Prinsessen zijn mooi en jij bent de mooiste van allemaal.' Zeg ik terwijl ik een kusje teder op jaar neus druk. Ik kijk haar glimlachend aan een speel met haar vingers van onze in een gevlochten handen. ik keek naar haar ravenzwarte haren die nog donkerder waren dan de nacht. Haar ogen zie die donkerblauwe kleur hadden en de glans die erop zat. Haar volle lippen waar ik niet genoeg van kon krijgen en dan nog meer wat perfectie is van haar


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [well elliott is kind of bewusteloos nu xD arme Sophie]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Hij beantwoord mijn kus en ik glimlach, maar schudt direct zijn hoofd als we het over de bijnaam hebben. 'Prinsessen zijn mooi en jij bent de mooiste van allemaal.' Zegt hij terwijl hij een kusje teder op mijn neus drukt. Hij kijkt me glimlachend aan een speel met mijn vingers in onze gevlochten handen. Ik grinnik even en bloos. 'Dankje.' Zeg ik en glimlach. 'Jij bent de liefste mompel ik enckijk in zijn bruine ogen.
    Ik neem elk details van hem in me op en ik merk veel dingen die ik vroeger niet heb opgemerkt of doe me niet opvielen. Zo zie ik een moedervlek die hij in zijn gezicht heeft, het kuiltje dat hij heeft als hij lacht. Ik laat mijn hoofd op zijn borst rusten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wat os er gebeurt?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Athan caspers

    Langzaam voel ik me een beetje geduwd worden waardoor ik mijn ogen een beetje open doe waarna ik zie dat ik in het bos ligt ben je al wakker? hoorde ik sakon vragen een beetje zeg ik terwijl ik moe opsta doordat sakon ging lopen kom we moeten gaan want je hoort nu in bed te liggen zei hij terwijl hij ging lopen waarna ik alle teken spullen pakte en achter hem aan liep.
    Eenmaal in het gebouw dee ik de deur voorzichtig open en keek naar binnen of er niemand was veilig zei ik tegen sakon die achter me aansloop naar mijn kamer, toen ik in de kamer was ging ik gewoon op bed liggen terwijl ik nietmeer moe was.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Sophie Whites

    Ik had zitten kijken hoe Elliott zowat in elkaar zakte. 'Jadelynn, ik denk dat je genoeg gedaan hebt.' Ik sleur Elliott half naar binnen en zet hem tegen mijn bed. Ik neem Dusty vast en leg hem op mijn kussen. Ik doe de deur dicht en draai het slot dicht. 'Elliott, wordt alsjeblieft wakker. Alsjeblieft. Voor mij.' Ik weet dat hij zo wel zal bijkomen maar blijf voorzichtiger op zijn kaak kloppen. 'Elliott? Wordt nou wakker!'

    [Ze heeft veel moeite moeten doen om hem mee te sleuren hoor!]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 10:34 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Elliott Stephens
    Het lijkt wel alsof ik in een of andere droom beland ben.. Alles is licht en alle mensen die ik ooit lief gehad heb, zijn er ook. Ze glimlachen naar me, zwaaien zelfs. "Elliott, kun je me horen? Doe iets!" Hoor ik vaag in de verte en ik kijk even om. "Ik ben zó trots op je" zegt Papa, Ik glimlach en bloos een beetje. "Elliott? Word nou wakker!" Ik kijk nogmaals even om. "Maar het is tijd voor jou om terug te gaan nu" zegt Mama. "We houden van je" Ze drukt een kus op mijn voorhoofd.
    Ik voel zacht geklop op mijn kaak. Ik knijp mijn ogen even samen, om ze vervolgens te openen. Ik voel me nog steeds heel erg zwak en ik kreun zacht als ik even mijn hand op mijn hoofd leg. "wat is er gebeurt?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites

    Ik voel zijn pols. Vertraagde hartslag. Hij andemt nog, Sophie, er is niets aan de hand. Maar ik ben bang, zijn hartslag is gevaarlijk laag. 'Elliott, Elliott, Elliott, alsjeblieft, niet gaan.' Ik controleer nogmaals alles en spring gelijk op om de ziekenwagen te bellen. Ik hoor een zacht gekreun en dan Elliotts stem. 'Elliott!' ik kniel naast hem neer en geef hem een knuffel. 'Ik dacht dat je weg was!' Tranen stromen over mijn wangen. Hij is me dierbaar geworden. 'Ik dacht dat je me zou achterlaten! Je mag niet weg gaan, Elliott, ik red het hier niet als je gaat.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Elliott Stephens
    Ik wrijf rustig over Sophie's rug. "niks aan de hand" mompel ik. "Vervolgens kijk ik Sophie aan. "Kun jij de directeur en Jadelynn even voor me halen?" vraag ik dan. Volgens mij was de directeur weer met één van zijn trucjes bezig om me hier te houden. "ik moet de directeur even spreken namelijk" zeg ik dan. Ik kijk naar Dusty, die nog steeds bewegingloos op het kussen lig. "dusty, maatje word eens wakker" zeg ik zacht en ik raak hem voorzichtig aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    Ze sleurt hem mee en laat mij achter alsof het mijn fucking schuld was dat hij viel. Ik heb hem gered van een gebroken neus. Ik ging maar zitten naast Sophie's deur. 1 omdat ik bezorgt was en 2 omdat ik. Ik weet niets meer. Ik doe mijn oren goed en hoor dat ik moet komen. O nee. Dat was niet goed. Het was niet mijn schuld dit keer echt niet. Ik meende het echt! Hij viel en ik ving hem net op tijd op. Alleen Sophie haatte me nu ook denk ik, maar ik had toch niets fout gedaan of wel? Ik sms'de de directeur ja hij had een mobiel. Meneer kunt u komen? Elliot wilt u en mij graag spreken. Jade Stuur ik hem snel en ik zie hem in een minuut verschijnen. 'Waar is hij?' Vraagt hij dan. Ik wijs naar de deur. Hij laat zijn hand op het slot gaan welke nu open klikt. Tja hij kon elke gave gebruiken die er was. Hij opende de deur en keek naar binnen waar ik Sophie naast Elliot zag zitten en hij op bed. 'Wat kan ik voor hè doen Elliott?' Vroeg de directeur.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 11:16 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aiden Samuel Dream
    'Dankje.' Zegt ze waarna ze glimlacht. 'Jij bent de liefste.' Mompelt ze waarna ze mijn gezicht scant. Ik doe hetzelfde bij haar. Haar nachtblauwe ogen haar prachtige witte tanden met haar volle lippen. De moedervlek net achter haar oor. Dan kan ik het niet meer zien en nestelt ze zich tegen mijn borst. Ik omsluit haar en druk een kus op haar kruil waarna ik mijn neus in haar haren begraaf. Ze rook zo lekker zo Rae.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (ieamnd die met Nick wil praten ?hij zit buiten op een bankje)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Kate wilt wel :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (oké :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH