• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Wat voor monster ik je aan zie??" Ik laat een vreugdeloos lachje horen. "Een monster dat sinds ik hier werk een levende hel heeft gemaakt! Daar zie ik je voor aan. Het spijt me zeer dat ik dan niet zo vergevings gezind ben!" zeg ik. Ik adem even in en uit. 'nog even volhouden. nog even, tenminste totdat zij weg is, zij hoeftje niet te zien flauwvallen' denk ik. "Van mij mag je blijven koken Jadelynn, morgen vroeg ben ik weer terug in Miami, dus je hoeft geen rekening meer te houden" "Elliott alsjeblieft!!" 'nog even volhouden, nog eventjes' mijn ademhaling begint al moeilijker te worden en ik verstevig mijn greep.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( Ah, Elliot denk aan Rae die een mes naar je werpt. Adem in en uit. Denk aan Rae en het mes. Rae en het mes. :D)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:49 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan Caspers

    "Oh oké" zei nick "Ik ga nog eens rond kijken hier buiten,ik zie je later wel."zei hij en ging wandelen met zijn soul. "ik zie je later" reageerde ik terug terwijl ik naar het rozentuintje liep ik zag sakon genieten van de wandeling, langzamerhand zag ik steeds meer rozen in zicht komen "wow" kon ik alleen maar zeggen het was prachtiger dan ik dacht ik gooide het schriftje en potlood op de grond en ging in een houthakkerszit terwijl ik begon te tekenen.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Sirens schreef:
    ( Ah, Elliot denk aan Rae die een mes naar je werpt. Adem in en uit. Denk aan Rae en het mes. Rae en het mes. :D)

    [whahaha! xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    [whahaha! xD]


    (Ghehehe helpt het :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jadelynn Sophie Bright
    "Een monster dat sinds ik hier werk een levende hel heeft gemaakt! Daar zie ik je voor aan. Het spijt me zeer dat ik dan niet zo vergevings gezind ben!" Bam een klap in mijn gezicht. Het was nooit mijn bedoeling, maar ik geloofde het niet er speelde ook nog iets anders. "Van mij mag je blijven koken Jadelynn, morgen vroeg ben ik weer terug in Miami, dus je hoeft geen rekening meer te houden" ik slik en het zweet breek me uit. 'Asjeblieft ga niet. Ik wist echt niet dat ik je kwetste of pijn deed je leven verwoeste, maar ga hier niet weg.' Smeek ik hem. Ik zie hem een beetje wankelen en ik zie aan zijn houding dat hij zich niet goed voelt. 'Elliot ga even zitten. Aan je lichaamshouding kan ik zien alsof je elk moment in elkaar kan storten.' En dat zag ik weer wel. Het was geen dwingende toon en ik bedoelde het ook niet zo. Het was eerder bezorgt. Het ging niet bepaald goed met hem. Nu kon ik aan zij. Houding zien of hij me echt zo erg niet mocht en dat zal wel zo zijn, maar het was me ervoor nooit opgevallen. We hadden vroeger ook wel gezellig gepraat en gelachen hoe kon het zo ver zijn gekomen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Celinee, krijg ik ook een reactie met Aiden ? :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aiden Samuel Dream
    Ik voel plots een sms'je. Dus, blijf je braaf binnen of kom je naar me toe x Smsde Rae tegen me. Ik grinnikte en stond op. De toestjes waren lekker en daarom was ik hier nog. Plus bonuspunten voor helpen afruimen. Ik loop weg en doe mijn handen in mijn zakken. Ik loop naar de plek die ik het meest verdenk de boomhut. Ik klim er stilletjes in en zie haar naar buiten kijken. Ze had me zo te zien niet door. Ik sluip op haar af en sla mijn armen om haar heen. 'Hier ben ik dan schoonheid.' Zeg ik grinnik omdat ik weet dat ze wel schrok.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachelle 'Rae' Lemmons.
    Ik kijk rustig naar buiten als ik opeens twee stevige armen om me heen voel. Ik schrik even, maar als ik zijn hoor glimlach ik meteen. 'Hier ben ik dan schoonheid.' zegt hij en ik grinnik.
    'Ik dacht al, ben je opeens braaf, lief en stilletjes geworden?' Ik draaide mijn gezicht een stukje en keek hem aan waarna ik mijn hoofd op zijn borst liet steunen.
    Ik keek weer naar buiten en zag dat het aardig donker was geworden. Ik glimlachte en mijn gevoel was gerustgesteld. Misschien was het toch maar verbeelding en werd niet iedereen van me afgenomen?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:13 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elliott Stephens
    Ik hoor Jadelynn nogmaar vaagjes. "elliott..." 'i know buddy' Ik kijk Sophie weer aan. Het was echt eeen lief meisje. Ik zou een ongelovelijke zieke kerel zijn als ik achter haar aan zou gaan. Al heb ik altijd een kindje gewilt dus zou ik er zelf geen problemen mee hebben. Ik open mijn mond om wat te zeggen maar ik voel dat mijn benen al inzakken. 'wat gebeurt er? wat is dit??' "Ik weet het niet ik voel me zo zwak!" 'ik ook' voor ik het weet lig ik op de grond en kijk ik naar Sophies voeten. "Mooie...voetjes" mompel ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( Ghehe het heeft dus geholpen. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan caspers

    nadat ik klaar was met het rozentuintje na te tekenen dee ik het schriftje dicht en stond ik op sakon kom je we moeten gaan zei ik tegen sakon komop wees niet zo saai we gaan naar het bos je kamergenoot zei dat dat mooi was reageerde hij ik knikte meestemmend waarna ik achter sakon aan liep naar het bos, sakon rende door de bladeren Het is echt leuk zei hij ik pakte mijn boekje er weer bij terwijl ik de bomen en afgevallen bladeren tekende toen sakon achter me ging liggen even grinnikte ik dat hij zo kon genieten in het bos ik richtte mijn aandacht weer op de tekening ik tekende alles zo precies mogelijk na maar toen ik op ongeveer de helft was gaapte ik naar sakon ik begin al een beetje moe te worden sakon ik kreeg geen reactie toen ik keek zag ik dat hij in slaap was gevallen.
    Mijn potlood viel van mijn zij toen ik het pakte werden mijn oogleden zwaar ik probeerde op te staan maar dat mislukte, ik viel in slaap met sakon.

    {Yay lang stukje! nu kom ik erachter wat er gebeurt als je niet optijd in je bedje ligt ^_^ maar ik ga nu ook slapen byebye}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Aiden Samuel Dream
    'Ik dacht al, ben je opeens braaf, lief en stilletjes geworden?' Ze leunde met haar hoofd op mijn borst en ik sloeg mijn armen beschermend om haar heen. De nacht was prachtig de volle maan verlichtte de hemel samen met haar duizende sterretjes. De nacht leek op Rae. Niet omdat het duister was, maar ht was jong prachtig en vriendelijk. Het leek zo onschuldig de nacht. Ik pakte voorzichtig haar hand vast en vlocht mijn vingers in die van haar bang dag ze zou weigeren. 'Ik ben alleen lief tegen jou prinses.' Zeg ik terwijl ik een kus op haar wang druk. Bij de rest kon ik namelijk niet bij. Ik weet niet of ze prinses een leuke naam vond maar ach ik kon het toch proberen?

    Jadelynn Sophie Bright
    Ik zie hoe zijn benen beginnen te trillen en loop langzaam op hem af als ik hem zie vallen ren ik er naar toe en vang ik hem op zo raakte zijn gezicht de vloer niet en dat scheelde een aantal blauwe plekken. Ik draaide hem om. Hij leek zo wit op dit moment. 'Elliot?' Vraag ik hem. Ik kreeg geen antwoord. Ik keek naar zijn soul Dusty die nog half wakker half bewusteloos was. Souls vingen zo'n klap minder hard op en bij hen gebeurde de helft. Ik kijk naar Jackie die Dusty meteen ondersteunt en ik probeer Elliot wakker te krijgen. Ik pak zijn ooglid vast en trek deze voorzichtig omhoog. Zijn blik was hol. Zo leeg. Ik schudde hem heen en weer. Godsamme. Ik verhoogde zijn gehoor zintuigen tot maximale. 'Elliot kan je me horen doe iets!' Zeg ik tegen hem. Ik voelde zijn pols en liet mijn hoofd boven zijn mond gaan. Oké hij leefde in iedergeval wel. Dat was een goed teken toch?

    [Moest een van apperaat wisselen ;). Wat gebeurde er nou met Elliot?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [geen idee, had zin in wat drama xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( Hahah Rae een Prinses? Ghehe wat is Aiden lief :3 )

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Hij pakte voorzichtig mijn hand vast en vlocht zijn vingers in die van mij. Ik glimlachte en stemde toe. 'Ik ben alleen lief tegen jou prinses.' Zegt hij dan en drukt een kus op mijn wang.
    Ik grijns. Prinses, ik vond het wel lief. Eerst schoonheid en toen prinses? Alhoewel, ik was niet echt het persoontje die prinses werd genoemd. Ik draaide me naar hem om en liet mijn benen horizontaal over zijn verticale benen heen rusten en keek hem aan. Ik gaf hem twijfelend en zachtjes een kus. 'Noem me liever heks als vroeger dan prinses, ik denk dat dat beter bij me past.' grinnik ik en legde mijn armen om hem heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.