• Ben ik de enige die zich doodergert aan quizzen waarbij slechts één uitkomst mogelijk is: iedereen is mooi/getalenteerd/leuk!
    Grjerjgioerhgoher! FUCK YOU. Seriously.
    Je maakt toch geen quiz voor zo'n uitkomst? Natuurlijk zou het beledigend zijn als je een uitkomst kreeg met daarin 'je bent best lelijk, ik snap niet dat mensen op jou vallen', maar serieus, 'iedereen is mooi op z'n eigen manier'?
    Ik word er zo gefrustreerd van, haha. Dat word ik trouwens altijd als ik mensen hoor praten op een iedereen is mooi/mijn levensdoel is wereldvrede/laten we zorgen voor een gezonde planeet - manier. Bah.
    Like I said, als je de quiz maakt met als vraag 'ben jij een goed persoon?' (of zo iets, haha) dan wil je een uitkomst als: 'jij bent door en door goed' of 'je bent niet zo'n goed persoon, probeer wat liever te zijn'. Waarom vul je heel dat ding in als je uitkomst toch gewoon zo'n filosofisch de-wereld-is-geweldig ding is?

    Ben ik onredelijk of zijn er nog mensen die zich ergeren aan zulke uitkomsten? (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    De eerste paar keren dat ik zoiets las vond ik ze wel leuk. Nu komen ze me eerlijk gezegd de strot uit :') Ze zeggen toch allemaal hetzelfde.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    je bent niet de enige


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Freerunner schreef:
    De eerste paar keren dat ik zoiets las vond ik ze wel leuk. Nu komen ze me eerlijk gezegd de strot uit :') Ze zeggen toch allemaal hetzelfde.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Eerst vond ik ze leuk, maar nu vind ik ze ook dom :'D. Maar het is niet zo dat ik me er dood aan erger.

    Je bent zeker niet de enige, dat is de reden waarom ik zo van die Quizzen gewoon niet meer maak.

    Freerunner schreef:
    De eerste paar keren dat ik zoiets las vond ik ze wel leuk. Nu komen ze me eerlijk gezegd de strot uit :') Ze zeggen toch allemaal hetzelfde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Freerunner schreef:
    De eerste paar keren dat ik zoiets las vond ik ze wel leuk. Nu komen ze me eerlijk gezegd de strot uit :') Ze zeggen toch allemaal hetzelfde.


    Chaos is a ladder.

    ik geloof dat die quizzen ondertussen verboden zijn. Sowieso zijn eenvraagsquizzen verboden.


    quidquid excusatio prandium pro

    Paver schreef:
    Je bent zeker niet de enige, dat is de reden waarom ik zo van die Quizzen gewoon niet meer maak.

    Ik normaal ook niet, maar dan zie ik zo iets staan en dan vraag ik me af of ik een goed of een slecht mens ben...
    Ik ben steeds een geweldig, goed en mooi mens (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Mordin schreef:
    ik geloof dat die quizzen ondertussen verboden zijn. Sowieso zijn eenvraagsquizzen verboden.

    Dude, het gaat over de uitkomst, niet de vragen :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Héhé, eindelijk iemand. Ik durfde het niet te zeggen, want ik was bang dat er allemaal haters zouden komen --'. Maar eerst dacht ik ook nog: Awh, wat lief ^^, KUDO! Maar nu doen mensen het volgens mij echt alleen om in de top te komen...


    Tijd voor koffie.

    Same.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    4Everdeen schreef:
    Héhé, eindelijk iemand. Ik durfde het niet te zeggen, want ik was bang dat er allemaal haters zouden komen --'. Maar eerst dacht ik ook nog: Awh, wat lief ^^, KUDO! Maar nu doen mensen het volgens mij echt alleen om in de top te komen...

    Jep, daarvoor doen ze het alleen nog maar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Paver schreef:
    Je bent zeker niet de enige, dat is de reden waarom ik zo van die Quizzen gewoon niet meer maak.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Freerunner schreef:
    De eerste paar keren dat ik zoiets las vond ik ze wel leuk. Nu komen ze me eerlijk gezegd de strot uit :') Ze zeggen toch allemaal hetzelfde.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky