• Ben ik de enige die zich doodergert aan quizzen waarbij slechts één uitkomst mogelijk is: iedereen is mooi/getalenteerd/leuk!
    Grjerjgioerhgoher! FUCK YOU. Seriously.
    Je maakt toch geen quiz voor zo'n uitkomst? Natuurlijk zou het beledigend zijn als je een uitkomst kreeg met daarin 'je bent best lelijk, ik snap niet dat mensen op jou vallen', maar serieus, 'iedereen is mooi op z'n eigen manier'?
    Ik word er zo gefrustreerd van, haha. Dat word ik trouwens altijd als ik mensen hoor praten op een iedereen is mooi/mijn levensdoel is wereldvrede/laten we zorgen voor een gezonde planeet - manier. Bah.
    Like I said, als je de quiz maakt met als vraag 'ben jij een goed persoon?' (of zo iets, haha) dan wil je een uitkomst als: 'jij bent door en door goed' of 'je bent niet zo'n goed persoon, probeer wat liever te zijn'. Waarom vul je heel dat ding in als je uitkomst toch gewoon zo'n filosofisch de-wereld-is-geweldig ding is?

    Ben ik onredelijk of zijn er nog mensen die zich ergeren aan zulke uitkomsten? (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Paver schreef:
    Je bent zeker niet de enige, dat is de reden waarom ik zo van die Quizzen gewoon niet meer maak.


    Don't be like the rest of them, darling

    Meteor had hier onlangs ook een topic over.
    Twee mods hadden erop gereageerd dat je die mag melden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    LaJoie schreef:
    (...)
    Dude, het gaat over de uitkomst, niet de vragen :Y)


    Lees mijn post opnieuw door. Voor een ex-beta kun je niet goed lezen (cat)

    In ieder geval: Volgens mij zijn quizzen met 1 uitkomst verboden. Ik weet het niet zeker maar vraag het een mod/meldt dat soort quizzen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Starkisch schreef:
    Meteor had hier onlangs ook een topic over.
    Twee mods hadden erop gereageerd dat je die mag melden.


    Wootwootwoot! Daar had ik het dus uit :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jeremiah schreef:
    Eerst vond ik ze leuk, maar nu vind ik ze ook dom :'D. Maar het is niet zo dat ik me er dood aan erger.


    Caution first, always.

    Eerst was het leuk en origineel, maar nu doet iedereen het en op den duur is het ook moeilijk te geloven.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mordin schreef:
    (...)

    Lees mijn post opnieuw door. Voor een ex-beta kun je niet goed lezen (cat)

    In ieder geval: Volgens mij zijn quizzen met 1 uitkomst verboden. Ik weet het niet zeker maar vraag het een mod/meldt dat soort quizzen.

    Niet zo fel jij.
    Ik was niet op de hoogte van dat topic dus ik kon niet weten dat je het zo bedoelde.


    Has no one told you she's not breathing?

    Jep, domme quizen. Niet iedereen is aardig dus dat zou dan ook gewoon in een quiz horen te staan. We kunnen toch wel tegen de waarheid? (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    De eerste paar keren was het leuk, maar ik negeer die quizen gewoon. ik negeer ook de hele top 5 zooi, sommige zijn zo waardeloos


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nou ja de hele top 5 danxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb al 2 dingen uit de top 5 gemeld. Zijn mensen dom ofzo?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik heb al 2 dingen uit de top 5 gemeld. Zijn mensen dom ofzo?

    Ja :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Niet zo fel jij.
    Ik was niet op de hoogte van dat topic dus ik kon niet weten dat je het zo bedoelde.


    Je kon niet weten dat ik bedoelde wat ik zei? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Je kon niet weten dat ik bedoelde wat ik zei? (cat)

    Jij had het over quizzen met één vraag, ik over quizzen met één uitkomst waarin staat dat de wereld en alles en iedereen perfect is.
    Ik heb dat topic van Meteor nooit gezien dus ik kan toch niet weten dat mods daarop hebben gereageerd dat je dat mag melden? Want daar verwijs jij naar.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik maak gewoon geen quizzen. En als ik ze maak weet ik al op voorhand of het zo'n soort quiz is of niet.


    O, look at all the fucks I give: