• Ben ik de enige die zich doodergert aan quizzen waarbij slechts één uitkomst mogelijk is: iedereen is mooi/getalenteerd/leuk!
    Grjerjgioerhgoher! FUCK YOU. Seriously.
    Je maakt toch geen quiz voor zo'n uitkomst? Natuurlijk zou het beledigend zijn als je een uitkomst kreeg met daarin 'je bent best lelijk, ik snap niet dat mensen op jou vallen', maar serieus, 'iedereen is mooi op z'n eigen manier'?
    Ik word er zo gefrustreerd van, haha. Dat word ik trouwens altijd als ik mensen hoor praten op een iedereen is mooi/mijn levensdoel is wereldvrede/laten we zorgen voor een gezonde planeet - manier. Bah.
    Like I said, als je de quiz maakt met als vraag 'ben jij een goed persoon?' (of zo iets, haha) dan wil je een uitkomst als: 'jij bent door en door goed' of 'je bent niet zo'n goed persoon, probeer wat liever te zijn'. Waarom vul je heel dat ding in als je uitkomst toch gewoon zo'n filosofisch de-wereld-is-geweldig ding is?

    Ben ik onredelijk of zijn er nog mensen die zich ergeren aan zulke uitkomsten? (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Het hangt ervan af welke soort quiz het is. Als het 1 is met de titel zoals jij zei 'ben je mooi' of 'ben jij een goed persoon?', en ze hebben dan 1 uitkomst vind ik dat nogal stom. Maar zoals de quiz die nu in de top staat, 'voor als je het even niet meer ziet zitten' ofzoiets, dat vind ik net goed. Ik denk dat sommigen daar toch wel steun aan hebben.. maar da's mijn mening :Y)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Freerunner schreef:
    De eerste paar keren dat ik zoiets las vond ik ze wel leuk. Nu komen ze me eerlijk gezegd de strot uit :') Ze zeggen toch allemaal hetzelfde.


    De quizzen worden überhaupt saai.


    Life is full of fake people

    Lol, ik had vandaag gereageerd op iemand's quiz dat dat tegen de regels was, kreeg ik meteen dingen naar m'n hoofd geslingerd dat 'ik moest stoppen met zeiken' en dat 'het zo'n mooie en originele tekst is'.
    Guess what? Ik heb de eerste zinnen van die tekst ingegeven en die komt dus gewoon knal van het internet. Het gaat gewoon puur om aandacht bij de meesten. :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    Lol, ik had vandaag gereageerd op iemand's quiz dat dat tegen de regels was, kreeg ik meteen dingen naar m'n hoofd geslingerd dat 'ik moest stoppen met zeiken' en dat 'het zo'n mooie en originele tekst is'.
    Guess what? Ik heb de eerste zinnen van die tekst ingegeven en die komt dus gewoon knal van het internet. Het gaat gewoon puur om aandacht bij de meesten. :')

    Indeed.xD Typisch!!!
    De eerste keer dat ik zo'n quiz zag dacht ik van:"Awh, das keilief!" En dan zo een dag daarachter, weer zo'n quiz. Daarachter stikte het van die quizen. Ze beginnen echt irritant te worden.


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ik geloof dat sommigen hun zelfvertrouwen daar echt wel een boost door kan krijgen. ik krijg altijd spontaan een smile op mijn gezicht als ik zulke dingen lees, dus ik vind zo'n quizzen best wel leuk.
    Natuurlijk moeten er geen honderden van zijn, maar ééntje is altijd leuk.


    Let the Night embrace you

    Freerunner schreef:
    De eerste paar keren dat ik zoiets las vond ik ze wel leuk. Nu komen ze me eerlijk gezegd de strot uit :') Ze zeggen toch allemaal hetzelfde.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli