• Ben ik de enige die zich doodergert aan quizzen waarbij slechts één uitkomst mogelijk is: iedereen is mooi/getalenteerd/leuk!
    Grjerjgioerhgoher! FUCK YOU. Seriously.
    Je maakt toch geen quiz voor zo'n uitkomst? Natuurlijk zou het beledigend zijn als je een uitkomst kreeg met daarin 'je bent best lelijk, ik snap niet dat mensen op jou vallen', maar serieus, 'iedereen is mooi op z'n eigen manier'?
    Ik word er zo gefrustreerd van, haha. Dat word ik trouwens altijd als ik mensen hoor praten op een iedereen is mooi/mijn levensdoel is wereldvrede/laten we zorgen voor een gezonde planeet - manier. Bah.
    Like I said, als je de quiz maakt met als vraag 'ben jij een goed persoon?' (of zo iets, haha) dan wil je een uitkomst als: 'jij bent door en door goed' of 'je bent niet zo'n goed persoon, probeer wat liever te zijn'. Waarom vul je heel dat ding in als je uitkomst toch gewoon zo'n filosofisch de-wereld-is-geweldig ding is?

    Ben ik onredelijk of zijn er nog mensen die zich ergeren aan zulke uitkomsten? (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Guitarstring schreef:
    Ik maak gewoon geen quizzen. En als ik ze maak weet ik al op voorhand of het zo'n soort quiz is of niet.

    Ik ook meestal, maar soms ben ik gewoon heel erg benieuwd of ik zo'n serieuze uitkomst zou krijgen :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ik ook meestal, maar soms ben ik gewoon heel erg benieuwd of ik zo'n serieuze uitkomst zou krijgen :'D

    Ik snap het, in dat geval erger ik me er ook wel aan. Het is gewoon niet origineel meer en je begint te geloven dat het maar gezegd wordt om aardig over te komen. :'D Om kudo's te krijgen en zo, weet je wel...


    O, look at all the fucks I give:

    Guitarstring schreef:
    (...)
    Ik snap het, in dat geval erger ik me er ook wel aan. Het is gewoon niet origineel meer en je begint te geloven dat het maar gezegd wordt om aardig over te komen. :'D Om kudo's te krijgen en zo, weet je wel...

    Dat laatste sowieso.
    Moest dat allemaal waar zijn, zou ik vast bloedmooi, superlief, geweldig, goed en nog wat zijn. Iedereen krijgt zo'n uitkomst, maar hey: iedereen is anders en toch perfect op z'n eigen manier!
    Fuck you D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Hmm ja na verloop van tijd wordt het afgezaagd.


    No growth of the heart is ever a waste

    LaJoie schreef:
    (...)
    Dat laatste sowieso.
    Moest dat allemaal waar zijn, zou ik vast bloedmooi, superlief, geweldig, goed en nog wat zijn. Iedereen krijgt zo'n uitkomst, maar hey: iedereen is anders en toch perfect op z'n eigen manier!
    Fuck you D:

    Inderdaad. Het klinkt misschien grof, maar je kan er niet omheen. Er zijn mensen die écht lelijk zijn, maar om aardig te zijn zeggen we toch maar dat ieder mooi is op z'n eigen manier?


    O, look at all the fucks I give:

    Ik moet eerlijk zijn dat ik de laatste tijd niet zoveel quizen meer maak , net om die reden , ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik erger me er ook aan. Daarom doe ik ze niet meer. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb er ook een hekel aan gekregen, like.. nu weten we het wel!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Volgens mij ergert iedereen zich er dood aan. En meestal zijn het nog zo van die eendagsvliegjes.
    OF OF OF waar ik ook niet tegen kan is dat iemand als laatste vraag een kudo vraagt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    Volgens mij ergert iedereen zich er dood aan. En meestal zijn het nog zo van die eendagsvliegjes.
    OF OF OF waar ik ook niet tegen kan is dat iemand als laatste vraag een kudo vraagt.

    dan geef ik gewoon geen kudo(:
    ik geef ze liever aan mensen die een hele mooie quiz hebben zonder die laatste vraag(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Freerunner schreef:
    De eerste paar keren dat ik zoiets las vond ik ze wel leuk. Nu komen ze me eerlijk gezegd de strot uit :') Ze zeggen toch allemaal hetzelfde.

    Laatst was daar nog een topic over. ^^

    Scandal zei op 7 aug 2012 - 19:47:
    Je mag ze gewoon melden. We behandelen vaker zulke meldingen. Gedichten en verhalen mogen ook niet in quizzen, ook zulke 'blogposts' niet.

    Het valt onder dezelfde regels als 'story-in-quiz'. Dus melden die handel. :Y)

    Wat jullie redelijk goed doen aangezien ik vandaag al 5x dezelfde melding heb zien voorbijgaan. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Freerunner schreef:
    De eerste paar keren dat ik zoiets las vond ik ze wel leuk. Nu komen ze me eerlijk gezegd de strot uit :') Ze zeggen toch allemaal hetzelfde.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Kyary schreef:
    Same.


    26 - 02 - '16

    Ik meld die gewoon allemaal :Y)


    “Love is a contradiction.”