• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (mijn tooic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [A o... Hoi Demi ^^

    Lees niet wat Sam en Naomi doen :') ik voel me schuldig tegenover Ian :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, dit is echt lullig, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze houdt me niet tegen dus masseer ik zachtjes haar borst met mijn ene hand terwijl de andere op haar heup ligt. Ze drukt weer kusjes in mijn nek en haar handen glijden over mijn borstkas nog steeds.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik kreun en druk dan mijn lippen weer op de zijne en leg nu mijn handen weer in zijn nek en laat me helemaal gaan.

    [Ik moet gaan, doeix Tot morgen!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze kreunt en ik ga door met masseren. Ze drukt haar lippen weer op die van mij. Ik kus haar terug en geniet ervan. Het voelt goed. Ze laat me goed voelen. Ik ga nog een tijdje door en verbreek dan de kus. 'Waar zijn we mee bezig?' fluister ik. 'Iedereen kan hier komen. Ian kan hier komen!' ik kijk haar aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Slaap lekker!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik knik en trek dan snel mijn shirt aan. 'Sorry.' zeg ik dan zacht en kijk naar de grond. 'Ik weet niet wat me bezielde maar ik kon gewoon niet stoppen.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan. 'Het was te fijn.' zeg ik dan nog zacht en duk nog eens lngzaam mijn lippen op de zijne.

    [Misschien kan ik nog even... :)]

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 1:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik luister nAar haar terwijl ik mijn shirt aantrek. Als ze me weer kust kus ik haar weer terug. Zoals ze zegt, ik kan er ook niet mee stoppen. Toch doe ik het. 'Je bent nog verliefd op Ian, right?' vraag ik aan haar. Ik kijk haar aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan en bijt dan op mijn lip. 'Ja, ik denk het.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan. 'Ik weet niet meer wat ik denk.' zeg ik dan zacht en ga met mijn handen door mijn haaren en zucht dan. 'Ik weet niet wat ik moet doen.' zeg ik dan zacht en kijk Sam niet aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk naar Naomi maar ze kijkt niet naar mij. 'We kunnen het hem niet vertellen,' zeg ik tegen haar. 'Ik laat je wel met rust.' waar heb ik mezelf in gewerkt?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik knik en kijk hem weer aan. En druk nog vlug mijn lippen even op de zijne en loop dan naar boven de zaal uit, geen idee waarheen, maar niet terug naar de kamer, naar Ian, dat kan ik nu niet aan. Ik besluit naar de badkamer te gaan en ga naarbinnen en als ik voor de spiegel sta loop ter een traan over mijn wang. Wat moet ik nu doen?! Ik kan niet kiezen tussen Ian of Sam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze drukt nog vlug haar lippen op die van mij. Ik kijk haar na. Ik ga op de tafel zitten en haal een hand door mijn haar. Ik heb het geloof ik erg moeilijk voor haar gemaakt. Ik weet niet waarom maar zoals ze daar stond. Me glimlachend aan keek. Me een goed gevoel bezorgde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Na even loop ik ook de zaal uit. Ik ben een beetje in gedachten verzonken. En als ik de zaal uitloop bots ik tegen een man op. 'Wat deed jij in de auditorium?' vraagt hij streng. Ik kijk hem aan. 'Ik was er om te dansen op het podium.' antwoord ik. Ik kijk hem aan en hij zegt: 'Je mag niet zonder toestemming de zaal in. Daar staat straf op.' ik trek een wenkbrauw op. 'Je mag hier niets. Zelfs niet ademen.' en dan wordt ik ruw meegetrokken. 'Een grote mond help je niet.' er komt nog een man en samen brengen ze me ergens heen. Strafkamer. Ik word zo vastgemaakt dat mijn rug bloot ligt. Ik weet het gelijk. Zweepslagen. Ik zeg niets en bijt mijn kaken op elkaar. Het doet pijn. Maar aangezien ik me stil houdt krijg ik geen extra straf. Na 7 x laten ze me gaan. Er zit een verband om mijn middel en ik loop met een iets van pijn vertrokken gezicht naar de slaapzaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ben gewoon nu al wakker .____. En dat komt door die klote warmte :\ mijn kamer zit aan de kant van het huis waar de zon op komt]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.