• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Heee Femke... Naomi en Sam hebben gezoend :Y) het is echt erg ;') want ze stopte ook niet gelijk xD arme Ian (':]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Heee Femke... Naomi en Sam hebben gezoend :Y) het is echt erg ;') want ze stopte ook niet gelijk xD arme Ian (':]

    {omfg! ik denk dat ik even ga bijlezen!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {omfg! ik denk dat ik even ga bijlezen!!!}


    [Her is in her vorige topix begonnen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Her is in her vorige topix begonnen :')]

    {JULLIE ZIJN STOUT!!!
    Da's zo erg voor Ian! Maaaaaaaaaaaaaaaar wat een lekkere onverwachte portie drama!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {JULLIE ZIJN STOUT!!!
    Da's zo erg voor Ian! Maaaaaaaaaaaaaaaar wat een lekkere onverwachte portie drama!!!}


    [oeps :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [oeps :Y)]

    {Phahahahaha, I like it!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Het lopen gaat nog wel. Al is het wel met pijn. Ik doe de deur open en loop richting mijn bed. Ik denk dat de pijn wel op mijn gezicht is te zien. Maar ik laat het zo min mogelijk werken. Ik zie Nala op haar bed zitten. Ian op die van hem. Ook dat Naomi er nog niet is. En Les dwaalt waarschijnlijk nog steeds door de school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik zit al tijden in kleermakerszit op mijn bed. Hoe lang? Weet ik niet. Uren, minuten, dagen? Op deze momenten heeft tijd geen betekenis. Mijn ogen zijn gesloten en ik bouw steen voor steen mijn facade van vrolijk meisje weer op. Ik vroeg me ergens af hoelang het zou duren voor ik echt zou breken. Ik begon af en toe al barsten te vertonen, maar breken zou ik nooit doen... of dat hield ik mezelf toch voor. Ik ademde gewoon in en uit.
    Overdacht wat eer gebeurd was. Ik zag alles opnieuw, maar alsof ik een derde persoon was en naar mezelf keek. En naar de fouten die ik had gemaakt.
    Ja... volgens mij was het inderdaad gewoon een vergissing geweest. Mijn drang naar liefde en affectie had ervoor gezorgd dat ik mijn lippen op die van Sam had gedrukt, maar of ik echte gevoelens had? Volgens mij niet.
    Na een tijd zuchtte ik en keerde terug van mijn kleine 'meditatiemoment'. Het stelde niets voor, maar ik noemde het gewoon zo. Ik voelde dat mijn masker weer terug was. Ik kon het wel weer een tijdje aan.
    Mijn ogen gingen knipperend weer open en ik zuchtte luid, maar daarna toverde ik meteen weer een glimlach op mijn gezicht. Het was het masker... op de plek waar het thuishoorde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik staarde met een lichte glimlach om mijn lippen voor me uit. De glimlach was fake, maar dat zou niemand opvallen.
    Opnieuw wist ik niet zeker wat ik wou. Wou ik met iemand praten? Of wou ik liever alleen zijn?
    Ik wist het niet, maar wist wel dat ik geen zin had om me te bewegen. Ik bleef dus gewoon zitten hoe ik zat en zong wat liedjes in mijn hoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik ben op mijn bed gaan zitten. En slaak een heel zacht pijnlijk kreetje alsmijn rug mijn kussen tegen de muur raakt. Mijn gedachten dwalen af naar Naomi. Ik kijk even richting Ian, maar ook al snel weer weg. Ik sluit even mijn ogen. Ik stel me Naomi voor. Hoe ze daar stond zonder t-shirt voor me. Of eigenlijk zat ze. Ik moet niet aan haar denken. Ik open mijn ogen weer en zie dat ze nog niet terug is. Zal vast naar de badkamer zijn. Want als ze ook een man was tegengekomen voor de deur zou ik haar verzet gehoord hebben. Ik haal een hand door mijn haar waardoor het nonchalant warrig zit. Ik vraag me af of we nog te eten krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Godsamme. Wat is er gebeurd? Hahaha. \ Jullie breken Ian zijn hart...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk zuchtend rond. Nala zat op haar bed en van Naomi was geen spoor te bekennen. Ik wilde haar zien, maar bleef rustig wachten. Doordat ik geslapen had was ik ook niet moe meer. Ik rek me uit en loop naar het rooster toe. ik zie dat de voorraad alweer bijna op is. Met gemak hijs ik me de schacht in en haal voor de zoveelste keer eten. Zodra ik terug ben vertop ik het weer en loop terug naar mijn bed. Ik staar een beetje voor me uit en kijk voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry Demi :Y) maar... het gebeurde gewoon :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.