• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik kon de tranen niet meer tegenhouden en liet ze dan maar over mijn wangen stromen.
    "Nee... het is gewoon..." snikte ik zacht. Ik ging een beetje achteruit zodat ik hem kon aankijken. "Sinds de dood van mijn moeder heb ik niemand gehad die er voor me was." snufte ik zacht. "En ik moet al de hele dag aan haar terug denken... ik weet niet waarom, maar... ze leek even zo dichtbij..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik knik en kijk haar aan. 'Ik begrijp het,' fluister ik en trek haar weer in een knuffel. Ik wrijf over haar rug. 'Huil maAr, dat helpt.' i glimlach even vriendelijk en troostend. Dan laat ik haar los. 'Maar Nala je kan altijd op mij rekenen, Oke?' Ik glimlach en geef haar nog een kus op haar voorhoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik knikte. "Bedankt." mompelde ik zacht.
    "Ik denk dat ik maar ga slapen." mompelde ik zacht en keek spijtig naar mijn bed. Ik was bang om weer nachtmerries te krijgen, maar ik kon toch ook moeilijk de hele tijd wakker blijven?
    Ik glimlach nog eens triest naar hem en ga dan rechtstaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Is goed. Als je wakker wordt en bang bent kan je me wakker maken. Ja?' ik laat haar los en geef haar nog een aai over haar hoofd. Dan sta ik ook op en loop naar Naomi. Ik ga zwijgend naast haar zitten. 'En hoe gaat het met jouw?' Ik kijk nog even naar Nala en glimlach naar haar. Dan kijk ik naar Naomi.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik schrik als ik een stem naast me hoor en kijk snel om. Ian. 'Hey.' zeg ik dan met een hese stem van het lange niet praten en huilen. 'Het gaat goed.' zeg ik dan en probeer zijn blik te vermijden, wat maar moeilijk gaat.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Nee dat gaat het niet. Wat is er?' Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar tegen me aan. Ik sla mijn armen stevig en liefdevol om haar heen. Ik geef een kus op haar wang en wrijf troostend op haar rug. Ik sluit mijn ogen en trek haar nog dichter tegen me aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Nee, alles gaat goed.' zeg ik dan zacht en zit helemaal verstijfd in zijn armen en raak van binnen helemaal in paniek en weet niet wat te doen. Ik ben nog steeds verliefd op Ian, dat weet ik zeker, ik heb nog steeds het warme gevoel in me als ik bij hem ben, maar wat mijn gevoelens voor Sam precies zijn, dat weet ik nog niet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik glimlach nog even terug en loop dan naar mijn eigen bed. Ik kruip onder de dekens en rol me op tot een klein bolletje in een hoekje van de matras.
    Misschien maakte ik me zo klein om mezelf te beschermen... Ik weet het niet. Ik sliep al jaren zo. Ik sloot mijn ogen, maar gedachten en beelden bleven door mijn hoofd spoken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ian?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik voel dat ze verstijfd in mijn armen zit, wat voor mij een teken is om los te laten. 'Wat is er?' Ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken. Normaal kruipt ze tegen me aan en verteld wat er is. Nu doet ze niks. Ik bijt op mijn lip en kijk om me heen. Besluiteloos blijf ik zitten. 'Je kan me alles vertellen. Dat weet je toch?' ik kijk haar weer aan en glimlach liefdevol. Wat was er toch? Nala had het me uiteindelijk toch gezegd, maar bij Naomi kreeg ik een ander gevoel. Nala kwam naar me toe om haar hart te luchten, Naomi reageert niet eens op een knuffel....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik wil gewoon naar huis en ik wil hier gewoon niet meer zin.' zeg ik dan heel overtuigend en begin dan weer te huilen. Ik kan hem gewoon niet de waarheid vertellen, ik kan het gewoon niet. Het voelt zo slecht om tegen hem te liegen, mar ik kan niet anders. En leg dan toch maar mijn hoofd op zijn borst en laat de tranen zijn gang gaan. Ik weet gewoon niet meer wat te doen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Op het moment heb ik echt medelijden met Ian... :|]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik sla mijn armen om haar heen. 'je komt thuis. We komen thuis.' Ik druk een kus op haar kruin en trek haar dichter tegen me aan. Haar verdriet deed me pijn. 'Ik zal er alles aandoen om ons thuis te laten komen. We moeten alleen geduld hebben.' ik wrijf troostend over haar rug en druk een kus op haar lippen. Ik hield echt van haar. Ik wrijf met mijn duim over haar wang.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [geloof me ik ook:) maar ben er ook mee bezig Naomi zich schuldig te laten voelen:p Begrijp alleen even niet meer wat Naomi nou voor Sam voelt]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ze weet het zelf ook niet, dat is het probleem...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp