• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik zie Ian en voor ik het besef loop ik naar hem toe. Ik sla mijn armen om hem heen en druk mijn gezicht tegen zijn schouder. Ik had gewoon even warmte en troost nodig. Ik zorgde ervoor dat er geen tranen of snikken bij te pas kwamen. Mijn masker was er nog steeds, sterker nu... of toch voor even.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [IAN HAAT JULLIE! Als het uitkomt he...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [We laten het gewoon niet uitkomen! :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ah ja... het komt allemaal wel goed XD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Mag ik een reactie met Ian ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer, sorry Ian.... Nou voel ik me heel gemeen.... *HUIL*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [hé Naomi ^^

    Wist je dat Sam straf heeft gehad :') hij botste tegen een man op toen hij een aantal minuten na Naomi vertrok. Arme Sam.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik loop de badkamer uit en besluit weer terug te gaan naar de slaapzaal, waar kan ik anders heen. Al snel ben ik er en loop snel naar mijn bed toe, ik hoop zo dat niemand ziet dat ik gehuild heb, maar ik weet gewoon niet wat te doen. Ik ga op mijn bed zitten, trek mijn benen op en sla mijn armen er omheen en leg mijn kin op mijn knie en kijk naar voor, naar het niets.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb het gelezen ja, sorry, ik ga je niet troosten, Naomi is ook verdrietig.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Voordat ik het doorheb slaat Nala haar armen om me heen en drukt haar hoofd tegen mijn schouder. Gelijk reageer ik door mijn armen ook om haar heen te slaan en zachtjes over haar rug te wrijven. 'Wat is er?' Ik druk een kus op haar kruin en laat mijn hoofd op de hare rusten. Ik maak troostende geluiden en kijk om me heen. Mijn blik blijft op Naomi hangen. Haar zien deed me goed, het betekende dat er niets ergs aan de hand was. Ik kijk haar aan. Ze ziet er niet al te vrolijk uit. Ik blijf haar aankijken, terwijl ik Nala stevig vast houd. Wat was er? Ik werd bezorgd. Om Nala en Naomi.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 10:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik vind het wel echt een kutstreek voor Ian hoor Arme jongen... Hahah]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik schud zachtjes mijn hoofd, terwijl ik mijn armen nog steviger om hem heen pers. Niet dat hij het waarschijnlijk echt voelde, daar was ik toch niet sterk genoeg voor.
    Ik blijf gewoon even zo zitten en laat hem uiteindelijk los, wanneer ik zeker weet dat het masker er voor 100% staat.
    Ik glimlach naar hem. "Had ik gewoon even nodig." zeg ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry, Ian, het zal niet meer gebeuren.. :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {hahaha, hilarisch om deze conversatie terug te lezen.
    het was wel met voorbedachte rade, hé!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ghehehhe :Y)

    I'M INNOCENCE!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.