• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG. Join!



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Lahey
    -
    ...

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Artiestennaam: -alleen voor strippers-
    Werk: -alleen voor crew, doe je de boekhouding, maak je schoon etc.-
    Vaste klant: -ja/nee en zo ja: hoe lang al?-
    Uiterlijk: -foto/gif en beschrijving-
    Karakter:
    Extra:

    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 17:10 ]


    everything, in time

    One stripper and one female crew-member :3

    Ik wil ook wel een stripper en een vrouwelijk crewmember aanmaken. Lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Done!


    everything, in time

    Ik heb alleen nog niet die film gezien. ;$ Is dat erg?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha nee, not at all. In de film zelf zit eigenlijk ook niet echt een verhaallijn, het gaat om de knappe jongens.
    Ken je 't verhaal wel een beetje?


    everything, in time

    ik wil een crew meisje reserveren


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rol: Stripper
    Volledige naam: Charles Matthew Alvida
    Roepnaam: Charlie
    Leeftijd: 22
    Artiestennaam: Charming Charlie
    Uiterlijk:




    Charlie heeft bruin haar en hazel bruine ogen. Hij is vrij lang en is goed afgetraint. Zijn haar zit meestal door de war en hij doet de moeite niet het goed te doen. Zijn tanden zijn wit en erg recht. Hij heeft een strakke kaaklijn en is over het algemeen wel tevreden met zijn uiterlijk. Hij vind zichzelf 'oke'.
    Karakter:
    Charlie is eigenlijk meer van het zingen dan van het dansen maar is gelukkig in allebei erg goed. Hij traint elke dag een paar uur en is erg blij met zijn baan. Hij is ontzettend zorgzaam voor zijn jongere zusje en wilde eigenlijk ook niet dat ze backstage komt werken. Omdat hun ouders overleden zijn in een auto ongeluk en dit een goed betalende baan is mocht het uiteindelijk van hem. Hij heeft een beetje een badboy uitstraling op het podium maar persoonlijk is hij juist een lieve jongen. Hij zou nooit iemand met opzet kwetsen en doet er alles aan zijn zusje blij en vrolijk te houden.
    Extra: x

    [ik vul de rest nog in]

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:55 ]

    Mag ik een meisje in de crew reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Crew, meisje
    Volledige naam: Casey Florence Bennett
    Roepnaam: Casey, maar sommige noemen haar ook wel Cass.
    Leeftijd: 19, bijna 20
    Werk: Zorgt voor de muziek.)
    Uiterlijk:



    Casey is zeker niet één van de langste met haar 1.67m. Ondanks dat ze dus niet echt lang is geeft ze de voorkeur aan platte schoenen boven hakken. Hakken draagt ze alleen bij speciale gelegenheden zoals feesten en kerst. Haar donkere lokken hebben een chocoladebruine kleur en zitten vaak wat warrig. Casey heeft haar haar meestal los hangen of in een warrige knot. Ondanks haar lichte getinte uit heeft ze lichte ogen die een kristalblauwe kleur hebben. Lange zwarte wimpers omlijsten haar ogen en eigenlijk heeft ze geen mascara nodig, die gebruikt ze dan alleen om haar wimpers nog net ietsjes voller te maken. Voor de rest gebruikt ze eyeliner of oogpotlood waardoor haar ogen nog blauwer lijken. Haar volle lippen hebben een zachte roze kleur. Ondanks dat ze dus niet zo groot is heeft ze wel mooie vrouwelijke rondingen. Doordat ze regelmatig sport heeft ze een goede conditie, een strakke,platte buik en mooie billen.
    Karakter: Casey is iemand die niet over zich heen laat lopen. Als je haar beledigd kan je een sarcastische of bijdehante opmerking terug verwachten, ook al ben je twee koppen groter. Overigens maakt ze wel vaker spottende of sarcastische opmerkingen, als iemand bijvoorbeeld iets onnozels heeft gezegd.
    Ze is absoluut geen verlegen en teruggetrokken meisje maar ze is juist spontaan en geeft altijd wel haar mening, hoe kwetsend die soms ook kan zijn. Aan haar gezicht is meestal wel af te lezen hoe ze zich voelt maar ze is er goed in een muur op te trekken waardoor ze mysterieus en iets wat kil overkomt.
    Casey heeft een hekel aan arrogante mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden, en ook aan het tegenovergestelde: mensen die zichzelf naar beneden halen. Ze probeert respect voor iedereen te hebben maar bij dit soort mensen wordt het lastig voor haar. Voor de rest kan ze zich ook ergeren aan mensen die nooit een vinger uitsteken en meeliften op het succes van andere mensen.
    Ze is ook wel chaotisch en raakt snel dingen kwijt, gestrest raakt ze er niet van. Ze vindt het toch vanzelf wel weer terug en anders koopt ze gewoon een nieuwe.
    Iets wat Casey absoluut níet is, is saai. Ze houdt er van om nieuwe dingen uit te proberen. Niet alleen qua eten et cetera maar ook van dingen als skydiven en surfen. Het motto “You only life once” is haar op het lijf geschreven.

    Extra: Casey is een ontzettende dierenvriend en heeft een klein hondje en katje. Omdat ze vlees wel lekker vindt is ze geen vegetariër geworden maar eet ze niet vaak vlees.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je staat erbij!


    everything, in time

    Mag ik een Stripper en een Crew lid reserveren? -wbw- (Crew lid ook een jongen trouwens)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 18:31 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Damn Elbrich! Laat me niet denken wat ik denk dat ik denk..

    Mag ik een vrouwelijk crewlid? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    XD En dat was? Oke, ik ga nu zeker de stripper Daniël maken -wbw-

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 18:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Precies :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Muhaha, Gosh I love mindreading


    Don't be like the rest of them, darling