• Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    vijf mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason= Linde24
    Chayenne Roselia Romano= Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves= Sirens


    Stoere groep 2 Vol!:
    Tyler Jay lopez= Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver= 1Dlovertje
    Noascha Gumush= PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi= Stuttgart
    matthew Mason Sky= Linde24


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans= Justmx1D
    Kate Naver= Vasilios
    Athan Naver= AkatsukiXxX


    Nerds:
    Sammy Jonsen= Justmx1D
    Jacob Zack Jason= Linde24
    Tim James Jason= paardeneva

    we beginnen bij een maandag ochtend, veel succes!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 9:40 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    jacob
    'je leek een beetje verdrietig/kwaad dus dacht ik dat je mij belachelijk zou willen maken' zegt Kate kwaad.
    'nee, ik weet wat Matt van plan is met de foto! ik ga hem dwarsbomen, ik heb namelijk gezegd dat ik ga helpen'zeg ik lachend


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler

    'Wat jij wil' zeg ik schouderophalend.
    Ik neem nog een trekje, en trap hem dan uit...


    El Diablo.

    Matt
    ik zie dat Mary tegen de deurpost leunt.
    ik bekijk haar van top tot teen.
    ze heeft ontzettend haar best gedaan in tegenoverstelling tot mij, ik heb gewoon een spijkerbroek met t- shirt en jasje aangedaan.
    'je ziet er goed uit.'zeg ik lachend
    'laten we gaan.'

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 17:51 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kate

    'nee, ik weet wat Matt van plan is met de foto! ik ga hem dwarsbomen, ik heb namelijk gezegd dat ik ga helpen' zei hij lachend waardoor mijn humeur direct beter werd, 'Wat jij wil' antwoordde tyler schouderophalend waarna hij zijn sigaret uittrapte "dus willen jullie binnenkomen ofzo?" vroeg ik aan de 2 jongens.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik grinnik. 'We gaan met mijn auto en wie weet er eigenlijk nog meer van het plan?' vraag ik dan grijnzend en loop naar Matt toe en ga gewoon op zijn schoot zitten en kijk op de computer naar de flyer en lach weer zacht.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 17:54 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler

    'Natuurlijk, anders kwam ik niet hierheen' grijns ik.
    Ik liep naar binnen, en kijk rond...


    El Diablo.

    [Kan iemand even uitleggen waar we precies mee bezig zijn want ik volg dit niet meer zoals ik al eerder heb gezegd??]


    ~

    matt
    'We gaan met mijn auto en wie weet er eigenlijk nog meer van het plan?' vraagt Mary grijnzend.
    'ken je die nerd Jacob, hij wou het plan weten, maar ik heb hem een verkeerde tijd gegeven!'zeg ik gierend van het lachen.
    'wedden dat hij zijn mini egotje wou redden?' lach ik

    Jacob
    ik loop achter Kate aan naar binnen.
    'Kate?'vraag ik haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kate

    'Natuurlijk, anders kwam ik niet hierheen' zei hij grijnzend terwijl hij naar binnen liep en rondkeek "bevalt het?" vroeg ik grinnikend terwijl ik achter hem aan liep 'kate?' hoorde ik jacob zeggen ik draaide me om "ja?"


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Stuttgart schreef:
    [Kan iemand even uitleggen waar we precies mee bezig zijn want ik volg dit niet meer zoals ik al eerder heb gezegd??]

    (zometeen is er een feest, en Jacob en Tyler zijn bij Kate thuis, Matt en Kate hebben ruzie omdat Matt een foto heeft van haar en Jake in de bios, dat was het volgensmij wel een beetje...)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik kijk hem aan. 'Was hij ook bij de ruzie van Kate en jouw?' vraag ik dan en denk na. 'Want dan wilt hij je niet helpen, dan gaat hi je alleen maar dwarsbomen en staat hij aan de kant van Kate en vertelt haar alles en hoe komt die loser aan jouw nummer?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jacob
    'ja'zei ze terwijl ze zich omdraaide.
    ik slik.
    'als ik kan zorgen dat ik de foto 's vernietig ofzo, wil je dan met me omgaan?' vraag ik bang.


    Spoiler alert: you will save yourself

    linde24 schreef:
    (...)
    (zometeen is er een feest, en Jacob en Tyler zijn bij Kate thuis, Matt en Kate hebben ruzie omdat Matt een foto heeft van haar en Jake in de bios, dat was het volgensmij wel een beetje...)


    [Bedankt:) Is er misschien ook een jongen die met Aurelia wil praten enzo?:)]


    ~

    Tyler

    'Best wel' lach ik.
    Ik plof neer op een bank, en kijk haar aan..


    El Diablo.

    Jacob
    'Was hij ook bij de ruzie van Kate en jouw?' vraagt ze dan en ze denkt na. 'Want dan wilt hij je niet helpen, dan gaat hij je alleen maar dwarsbomen en staat hij aan de kant van Kate en vertelt haar alles en hoe komt die loser aan jouw nummer?'
    'hohoho!'rustig aan!'
    'hij is verlieft op Kate, en ze waren samen in de bios, ik was daar ook, en toen heb ik die foto gemaakt. hij komt aan mijn nummer doordat zijn moeder een nicht van mijn moeder is.' leg ik uit


    Spoiler alert: you will save yourself