• Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    vijf mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason= Linde24
    Chayenne Roselia Romano= Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves= Sirens


    Stoere groep 2 Vol!:
    Tyler Jay lopez= Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver= 1Dlovertje
    Noascha Gumush= PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi= Stuttgart
    matthew Mason Sky= Linde24


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans= Justmx1D
    Kate Naver= Vasilios
    Athan Naver= AkatsukiXxX


    Nerds:
    Sammy Jonsen= Justmx1D
    Jacob Zack Jason= Linde24
    Tim James Jason= paardeneva

    we beginnen bij een maandag ochtend, veel succes!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 9:40 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik zucht. 'Serieus? Dat kind is gewoon zielig, gewoon en klap verkopen en klaar.' zeg ik dan grijnzend. 'Kom nu maar vlug naar Tyler's huis.' zeg ik dan zuchtend. 'Je moet nog veel leren.' zeg ik dan met een gemeen lachje.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kate Naver

    hij ving de telefoon op en rende weg ik wou hem achternarennen maar ik hield mezelf tegen niet doen kate je hebt alsnog de foto naar jezelf doorgestuurd
    als hij iets zou durfen proberen dan zou ik er alles aan doen om hem belachelijk te maken dacht ik een beetje boos.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Tyler

    Verveeld zuchtte ik, en grijnzend besloot ik een sms naar Kate te versturen.
    Hey babe, kom je ook naar het feest ;)

    [En Tyler loopt gewoon smsjes te sturen xd ]


    El Diablo.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik kijk naar Tyler. 'Wie sms je?' vraag ik dan terwijl ik nog steeds bel met Matt en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kate

    mijn telefoon trilde dat bleek dat ik een berichtje had ik sprong van vreugde mijn telefoon doet het nog! Hey babe, kom je ook naar het feest ;) kreeg ik een sms van tyler neh, ik heb niet zo een zin in sms'te ik terug ik had geen zin om met matt in een ruimte te staan.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Tyler

    'Iemand' zeg ik.
    Aww, why not? Ik dacht dat jij altijd in was voor een feest... verstuur ik..

    [Lol, Tyler noemt volgens mij elk meisje babe xd ]


    El Diablo.

    Matt
    'Serieus? Dat kind is gewoon zielig, gewoon en klap verkopen en klaar.' zegt ze
    'dat ga ik ook doen, alleen niet lichamelijk... zeg ik lachend
    'Kom nu maar vlug naar Tyler's huis.' zegt ze dan zuchtend. 'Je moet nog veel leren.' zegt ze dan met een gemeen lachje.
    'om mensen in elkaar te rammen? daar heb ik zin in...'zeg ik vrolijk.
    'trouwens, heb je thuis een printer? ik wil wraak nemen op die eerste klas Bich van een kate Naver...'zeg ik woedend.'

    Jacob
    'Kate?'vraag ik bezorgt, ze ziet er heel verdrietig uit.
    'waarom is het zo erg dat je met mij hier bent?'
    vraag ik bang.
    ik voel me ontzettend gebruikt en ik wil dat gevoel kwijt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Matt heeft nog steeds de foto, mwohahahahaha]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kate

    Aww, why not? Ik dacht dat jij altijd in was voor een feest... stuurde hij terug er komt waarschijnlijk iemand die ik nietmeer mag dus ik pass stuurde ik naar hem.

    {lol}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Tyler

    hmh, kan ook naar jouw komen.... verstuur ik grijnzend.
    Ik zak wat onderuit...


    El Diablo.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    'Ik ben nu bij Tyler, maar ik ga nog even naar huis, moet me nog omkleden enzo, dus kom maar naar mijn huis dan.' zeg ik grijnzend en sta op. 'Ik ben even naar huis, omkleden enzo, zie je zo.' zeg ik dan grijnzend tegen Tyler en loop het huis uit en ga opweg naar mijn huis. 'En ja, ik heb een printer en ik hou van wraak dus ik help je graag. Mijn huis dus, see you there.' zeg ik dan grijnzend en hang op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kate

    'waarom is het zo erg dat je met mij hier bent?' vroeg jacob mij "omdat mensen zoals ik normaal niet met mensen zoals jou omgaan" zeg ik terwijl ik wegloop en tyler's sms negeer. ondertussen zie ik de naam Chayenne in mijn telefoonlijst waarvan ik blij word snel stuurde ik haar de foto van huilende matt met een bericht erbij 'heey moet je eens kijken wie ik aan het huilen heb gemaakt xD '


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Chayenne

    Ik kijk naar de foto, en grijns
    Ze falen weer is.....

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 17:05 ]


    El Diablo.

    Matt
    'Ik ben nu bij Tyler, maar ik ga nog even naar huis, moet me nog omkleden enzo, dus kom maar naar mijn huis dan.En ja, ik heb een printer en ik hou van wraak dus ik help je graag. Mijn huis dus, see you there.' zegt Mary.
    dan hangt ze op.
    ik fiets snel naar huis om me om te kleden en dan naar Mary.
    als ik bij haar ben bel ik aan.
    'hey Mary, wil je de foto zien?' vraag ik met een gemeen lachje aan mary
    'ja!'is haar antwoord.
    ik laat de foto zien en ze moet lachen.
    'mijn plan is om die op school te hangen!' zeg ik lachend.
    'mag die Jacob eigenlijk op het feest komen? vraag ik.

    Jacob
    'omdat mensen zoals ik normaal niet omgaan met mensenzoals jij!'zegt ze en ze rent weg.
    ik moet bijna huilen maar bel daarna Matt om te zeggen dat hij die foto vooral aan iedereen moet laten zien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Vasilios schreef:
    { lol kate is gewildxD }

    [niet meer(duivel)]


    Spoiler alert: you will save yourself