• Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    vijf mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason= Linde24
    Chayenne Roselia Romano= Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves= Sirens


    Stoere groep 2 Vol!:
    Tyler Jay lopez= Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver= 1Dlovertje
    Noascha Gumush= PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi= Stuttgart
    matthew Mason Sky= Linde24


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans= Justmx1D
    Kate Naver= Vasilios
    Athan Naver= AkatsukiXxX


    Nerds:
    Sammy Jonsen= Justmx1D
    Jacob Zack Jason= Linde24
    Tim James Jason= paardeneva

    we beginnen bij een maandag ochtend, veel succes!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 9:40 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Zijn een stoere en een nerd samen op date? Die hebben toch ook altijd ruzie?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kate navers

    "wat een gave film he?" plakte hij er enthousiast aan vast "best wel" zei ik .
    'hoi Matt.' hoorde ik hem zeggen waardoor ik een beetje paniekerig achterom keek en ik zag matt "heey mat ben je hier alleen? " vroeg ik hem met een neutraal gezicht..

    {oke ze is wel een klein beetje paniekerig Xd }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    1DLovertje schreef:
    [EVEN DAT IEDEREEN HET WEET TYLER EN NAOMI GEVEN EEN SUPER VET COOL SWAG FEEST! (hoera)(yeah)]

    {wie is er uitgenodigd? :3}


    1DLovertje schreef:
    [Zijn een stoere en een nerd samen op date? Die hebben toch ook altijd ruzie?]

    {kate had die dag niks anders te doen en hij betaalde haar kaatrje :P}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [Iedereen behalve groep 1 ;) Want die hebben altijd ruzie.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler

    Eenmaal thuis pak ik alles snel uit en leg alles in de koelkast.
    De snacks doe ik in schaaltjes en kijk naar de klok. Half 8. Over een halfuur zou iedereen hier zijn....


    El Diablo.

    matt
    "hallo matt" zegt de uk tegen me.
    " heey matt, ben je hier alleen?" vraagt kate aan me.
    "nog altijd beter als met een uk met een brilletje!" pest ik ze bij in een keer, oke, Jacob heeft geen bril, maar het begrijpt het wel.
    " en jij" zeg ik tegen Jacob.
    "heb je een kinderoppas nodig? Wat schattig!" ik zie hem bijna huilen, die was raak!
    " trouwens Kate, hoe vind je dat iedereen van school er morgen achter komt dat je date meet ukkies met brilletjes!" zeg ik vals, ik vind het echt leuk om haar te beledigen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    1DLovertje schreef:
    [Iedereen behalve groep 1 ;) Want die hebben altijd ruzie.]

    (ben er maar blij mee, anderskan je in een wip niks meer doen ;))


    Spoiler alert: you will save yourself

    linde24 schreef:
    (...)
    (ben er maar blij mee, anderskan je in een wip niks meer doen ;))


    [Jaja, dacht het even niet! Grrrrr!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    linde24 schreef:
    matt
    "hallo matt" zegt de uk tegen me.
    " heey matt, ben je hier alleen?" vraagt kate aan me.
    "nog altijd beter als met een uk met een brilletje!" pest ik ze bij in een keer, oke, Jacob heeft geen bril, maar het begrijpt het wel.
    " en jij" zeg ik tegen Jacob.
    "heb je een kinderoppas nodig? Wat schattig!" ik zie hem bijna huilen, die was raak!
    " trouwens Kate, hoe vind je dat iedereen van school er morgen achter komt dat je date meet ukkies met brilletjes!" zeg ik vals, ik vind het echt leuk om haar te beledigen.


    Hij zit toch ook in groep 2 he? Cool nog een teamlid, hij mag ook naar de party komen! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kate Naver

    " trouwens Kate, hoe vind je dat iedereen van school er morgen achter komt dat je date meet ukkies met brilletjes!" zei hij vals langzaam stap ik dicht bij hem zodat ik tegen hem aan sta ik had eens gehoord dat hij me misschien leuk vond "nou.." zei ik terwijl ik zijn telefoon onopgemerkt pakte en in mijn
    zak stopte "niet zo leuk maar hoe zal jij het vinden als ik tegen iedereen zeg dat jij mij probeerde te zoenen en ik je afwees?" zei ik grinnikend vals.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Matt
    Ze loopt naar met toe.
    Ik heb niet door dat ze mijn mobiel afpakt.
    " niet leuk, maar hoe zou jij het vinden als ik iedereen vertel dat je me probeerde te zoenen en ik je heb afgewezen?"
    Ze houd mijn mobiel in haar hand!
    " wat the?" zeg ik beduust.
    Ik zie de uk lachen, ik ben woedend!
    " geef terug! Die is van mij!" ik probeer mijn angst te verbergen, maar eigenlijk ben ik doodbang.
    Ik ben net geacepteerd door een groepje kinderen, en nu wordt dat weet allemaal verpest.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Als we alles hebben klaargezet ga ik op de bank zitten met wat drinken en kijk voor me uit en dan op mijn horloge, nog een half uur. Ik zak onderuit en kijk dan naar Tyler en grijns. 'Komen Noa en Matt ook?' vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    (...)

    [Jaja, dacht het even niet! Grrrrr!]

    [ nee grapje, Dan slaat geen meisjes, ( dat kan hij niet, hij heeft een gebroken arm :$)


    Spoiler alert: you will save yourself

    linde24 schreef:
    (...)
    [ nee grapje, Dan slaat geen meisjes, ( dat kan hij niet, hij heeft een gebroken arm :$)


    [Naomi slaat hem wel, komt wel goed. *Gemeen lachje*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kate Naver

    " wat the?" hij beduust en jacob lachtte " geef terug! Die is van mij!" zei hij terwijl hij zijn angst probeerde te verbergen maar wat niet lukte "oeh begin je nu bang te worden als we hetzelfde spelletje spelen?" zeg ik grinnikend terwijl ik de telefoon uit zijn buurt hou "weetje groep 1 zal wel blij zijn met het verhaaltje, ofniet?" zeg ik pestend hij kan mijn reputatie verpesten maar ik zijne ook.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped