• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:13 ]

    Hihi, ik zat al te wachten! (;

    En wutthefuck, was dit gisteravond, girls?


    ars moriendi

    Criska schreef:
    Ik heb één paar maar dan voel ik me echt een dame. Haha.

    @ Kim, ik loop er zelfs op in de winter. Gewoon met sokken erin en dan maar door de sneeuw banjeren. Nep-UGGs heb ik als sloffen, niet echt mijn stijl.

    Ik heb echte. Ik ben echt gek op UGG's.


    Chaos is a ladder.

    @Naomi; je kan nooit te veel schoenen hebben :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Hihi, ik zat al te wachten! (;

    En wutthefuck, was dit gisteravond, girls?


    Nee, Real speelde tegen Valencia.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Nee, Real speelde tegen Valencia.

    Haha, stond op mijn YT hoofdpagina. Dikke bitchfight daar, geweldig.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Hihi, ik zat al te wachten! (;

    En wutthefuck, was dit gisteravond, girls?

    Wtf ?? o_O

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik heb echte. Ik ben echt gek op UGG's.

    Ik vind die dingen echt afgrijselijk
    En op hakken kan ik ook totaal niet lopen

    Wie heeft trouwens gisteravond laat het Sportjournaal gezien op Nederland 1? (":


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Haha, stond op mijn YT hoofdpagina. Dikke bitchfight daar, geweldig.

    De een na de ander rood en dat zie je er een paar gewoon naar kijken; droogkloten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)
    De een na de ander rood en dat zie je er een paar gewoon naar kijken; droogkloten.

    Ja, en Ricardo staat er op 0:40 ongeveer echt bij van: "Oké, hier ga ik me dus even mooi niet mee bemoeien." En wtf doet Mourinho aan het eind?


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik heb echte. Ik ben echt gek op UGG's.


    Ik voel me sowieso al een man als ik geen hakken aan heb maar op UGGs wordt dit alleen maar versterkt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja, en Ricardo staat er op 0:40 ongeveer echt bij van: "Oké, hier ga ik me dus even mooi niet mee bemoeien." En wtf doet Mourinho aan het eind?


    Ik denk dat die even gedag kwam zeggen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Ik voel me sowieso al een man als ik geen hakken aan heb maar op UGGs wordt dit alleen maar versterkt.

    Haha, ik voel me op UGG's juist heel vrouwelijk, lol. Maar ik heb het idee dat wij echt tegenpolen van elkaar zijn op zo'n beetje elk gebied? Haha.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Haha, ik voel me op UGG's juist heel vrouwelijk, lol. Maar ik heb het idee dat wij echt tegenpolen van elkaar zijn op zo'n beetje elk gebied? Haha.


    Haha, heerlijk toch.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Hihi, ik zat al te wachten! (;

    En wutthefuck, was dit gisteravond, girls?

    Heeerlijk dat, hahaha. Real moet volgende week vrijdag tegen Barça. Gisteren moest Real tegen Valencia en Barça tegen Sociedad, wat ze wonnen met 5-1, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.