• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:13 ]

    Het topic is wel veranderd ja, maar dat komt ook omdat het voetbalseizoen nu pas weer een beetje van start gaat en we nu wel voor allemaal andere teams zijn. Tijdens het EK hangt er een heel andere sfeer en is vrijwel iedereen - behalve Demi volgens mij, lol - voor Nederland. En natuurlijk heb je ook wel een beetje van die fakers die alleen het EK kijken en zo.
    Als we de lijst kleiner maken trouwens, ben ik er wel voor dat als ze vragen waarom ze eruit zijn, we zeggen dat we dachten dat ze er geen zin meer in hadden en ze ook weer terug in de lijst kunnen worden gezet. Anders kom ik zelf als moderator zijnde echt in de problemen, sorry guuuys.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Breaking News


    Manchester United wil ook Kaká
    Manchester United doneerde zich afgelopen week in de vorm van Robin van Persie en Alexander Büttner met nieuw bloed, maar op Old Trafford is nog altijd behoefte aan een spelverdeler. Het Wesley Sneijder-gerucht wordt deze zomer niet opgewarmd in Britse media, in plaats daarvan wordt Kaká in verband gebracht met ‘The Red Devils’.
    Voor de dertigjarige Braziliaan zijn de kansen op speeltijd bij Real Madrid nihil, nul, en al helemaal als straks Luka Modric eindelijk is losgeweekt van Tottenham Hotspur. Manchester United zou Kaká, die ook in de belangstelling staat van AC Milan, tot de zomer van 2013 willen huren van de ‘Koninklijke’. Hij zou een aardig driehoekje vormen met Van Persie en Wayne Rooney.


    Nooooo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelius schreef:



    I wanna lick his body and then kiss his face like I'm so fucking hungry. HAHA oke sorry.[/quote
    HAHAHA LIEN, JIJ. OMYGOD.
    Berna was gisteren trouwens nog in het topic. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aurelius schreef:



    I wanna lick his body and then kiss his face like I'm so fucking hungry. HAHA oke sorry.

    Dat klonk... Fout? (krul)

    Aurelius schreef:
    Negatief, i donno, veel mensen zijn opeens weg enzo.

    Ja, dat is wel echt zo. Zonde...


    Chaos is a ladder.

    Ik HAAT Manchester United..... !!!!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:


    Lol

    (...)
    Haha, eigenlijk heel mooi toch? (; Daarom ben ik ook zo benieuwd naar hoe jullie "in het echt" zijn! Of ben ik nou de enige die daar enthousiast over is? ;D


    Ik ga het vragen Claire. Alleen de moed...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Breaking News

    Nooooo.

    Ghehe. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ja, dat is wel echt zo. Zonde...


    Ja psst Kim stiekem doe jij dat elke dacht met kabouter Wessel!
    & Loop je even naar beneden en gaat even op bezoek bij Robben :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    Breaking News


    (...)

    Nooooo.

    Nah, ik volg de Engelse competitie zelf nauwelijks, hihi. Ik kijk alleen - soms - Chelsea, because of reasons. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Ik HAAT Manchester United..... !!!!

    Dat had ik nou helemaal niet verwacht. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:06 ]


    Chaos is a ladder.

    Roden schreef:
    (...)
    Nah, ik volg de Engelse competitie zelf nauwelijks, hihi. Ik kijk alleen - soms - Chelsea, because of reasons. (wbw)


    Ik kijk alleen voetbal via de TV, via internet is een dikke drama met mijn PC.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Ja psst Kim stiekem doe jij dat elke dacht met kabouter Wessel!
    & Loop je even naar beneden en gaat even op bezoek bij Robben :'D

    Nou ja zeg! Zulke dingen doe ik niet. (A)


    Chaos is a ladder.

    Aurelius schreef:
    (...)

    Zien ze dan voor het eerst sneeuw?


    Mwah, dat weet ik niet. Je hebt in Uganda ook sneeuw, daarvoor hoeft het op aarde namelijk niet koud te zijn. Ik weet dat de Kenianen van vorig jaar wel sneeuw kende maar geen idee hadden van ijsberen. Shabira is al wel eens hier geweest omdat haar schoonfamilie hier woont en ze vaak met Jeroen meegaat. Sunday is nog nooit buiten Uganda geweest dus ik denk dat het voor hem wel de eerste keer is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Dat had ik nou helemaal niet verwacht. (cat)


    Iedere keer als ik ga zwemmen show ik met trots expres iedereen mijn Arsenal bad handdoek LOL.


    Normal girl at day, Catwoman at night.