• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:13 ]

    Vampires schreef:
    Heeft Emeli Sandé ook nog goede nummers? Zo ja, welke dan? Want iedereen schijnt haar geweldig te vinden maar van wat ik heb gehoord (de nummers die ze deed op de Olympische Spelen) klonk het echt rampzalig.

    Ik vind er ook niks aan, lol. Saaie muziek. x)

    Vampires schreef:
    Ik weet nu al waar ik mijn username in ga veranderen, maar ik moet wachten tot de 27e.

    Ik zal maar niet zeggen waar ik mijn username tijdelijk in wilde veranderen.


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    Heeft Emeli Sandé ook nog goede nummers? Zo ja, welke dan? Want iedereen schijnt haar geweldig te vinden maar van wat ik heb gehoord (de nummers die ze deed op de Olympische Spelen) klonk het echt rampzalig.

    Next to me vind ik wel leuk maar geweldig zijn haar nummers niet. Ik luister ze vaker uit verveling.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Ik vind er ook niks aan, lol. Saaie muziek. x)

    Ik zal maar niet zeggen waar ik mijn username tijdelijk in wilde veranderen.

    Mooi zo, ik dacht dat ik de enige was die de muziek niet leuk vond. Want iedereen schijnt haar helemaal geweldig te vinden.

    En heeft het iets te maken met Robin?


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik zal maar niet zeggen waar ik mijn username tijdelijk in wilde veranderen.


    Nee, niet in Van Persie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik zal maar niet zeggen waar ik mijn username tijdelijk in wilde veranderen.

    Ik heb denk ik al een vermoeden (cat)

    Vampires schreef:
    (...)
    Mooi zo, ik dacht dat ik de enige was die de muziek niet leuk vond. Want iedereen schijnt haar helemaal geweldig te vinden.

    En heeft het iets te maken met Robin?

    RvP was nog niet bezet.. En die wilde ik toch wel in mijn rijtje... gosh, ik word steeds erger.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    RvP was nog niet bezet.. En die wilde ik toch wel in mijn rijtje... gosh, ik word steeds erger.



    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    RvP was nog niet bezet.. En die wilde ik toch wel in mijn rijtje... gosh, ik word steeds erger.




    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    Chaos is a ladder.

    Wat heeft iedereen opeens met andere voetballers:O Ik droomde vannacht al over Kevin Strootman:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    Wat heeft iedereen opeens met andere voetballers:O Ik droomde vannacht al over Kevin Strootman:$


    Cris is still mine (cat)

    Wat heb je gedroomd?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    Heeft Emeli Sandé ook nog goede nummers? Zo ja, welke dan? Want iedereen schijnt haar geweldig te vinden maar van wat ik heb gehoord (de nummers die ze deed op de Olympische Spelen) klonk het echt rampzalig.


    Next to me,
    River,
    Read All About It PART II,
    My Kind of Love.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    (...)

    Cris is still mine (cat)

    Wat heb je gedroomd?


    Nou dat ik met een vriendin in een ruimte zat met een tafel en er waren allemaal andere mensen. En toen ging Kevin naast mijn vriendin zitten aan de tafel en toen ging hij met mij praten en toen ging ik mee naar zijn huis en toen werd ik wakker:$

    But Sami is still mine(A)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Nou dat ik met een vriendin in een ruimte zat met een tafel en er waren allemaal andere mensen. En toen ging Kevin naast mijn vriendin zitten aan de tafel en toen ging hij met mij praten en toen ging ik mee naar zijn huis en toen werd ik wakker:$

    But Sami is still mine(A)

    Boomchicawauwaaaaaauw! -wbw-


    ars moriendi

    Ik ga beneden TV loeren adieu!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Normal girl at day, Catwoman at night.