• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:13 ]

    Huntelaar schreef:
    Haha, "de harde kern" van dit topic is op dit moment zo'n beetje in zijn geheel online, op een paar mensen na. En Demi, Enrique is awesome. En wat die haat voor je vriendje betreft.. ach, dan weet je zeker dat hij helemaal van jou is, no? (A)


    Één voordeel. Haha. Hij is ook nog niet getrouwd dus ik ben nog helemaal blij :')

    Ik hou van Enrique. Mijn guide in Afrika wilde met hem trouwen. Ik mocht zijn muziek niet meer meezingen want ze zei alleen maar "Shut up Demi. Fuck you. He's my husband" Ze is echt geweldig.


    Die Afrikanen komen naar NL hè. Oh gosh we gaan partyen!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelius schreef:
    (...)

    Oke, dan ga ik die zo kijken ^^


    Is dat die uit de bioscoop. Zo ja, welke zender en hoe laat?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eigenlijk vind ik dat we allemaal heel verschillend van elkaar zijn?


    Chaos is a ladder.

    Aurelius schreef:
    (...)

    Die Berna ken ik niet eens. :'D

    LOL, die was er echt één dag even superintensief, wilde helemaal vrienden worden alles. Ze is denk ik geschrokken van ons niveau (of een gebrek daaraan), en we hebben haar niet meer teruggezien.. :')

    Leuke foto van Rafa, trouwens (: <3

    @Demi: Ohhh supervet! Wanneer?


    ars moriendi

    Criska schreef:
    (...)

    Is dat die uit de bioscoop. Zo ja, welke zender en hoe laat?


    Ja bios, sbs6 20:30 C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Lol

    Vampires schreef:
    Eigenlijk vind ik dat we allemaal heel verschillend van elkaar zijn?

    Haha, eigenlijk heel mooi toch? (; Daarom ben ik ook zo benieuwd naar hoe jullie "in het echt" zijn! Of ben ik nou de enige die daar enthousiast over is? ;D


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    Eigenlijk vind ik dat we allemaal heel verschillend van elkaar zijn?


    Ik vindt het topic ook huge veranderd.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Ik vindt het topic ook huge veranderd.

    Positief of negatief en hoe bedoel je? (:

    Huntelaar schreef:
    Haha, eigenlijk heel mooi toch? (; Daarom ben ik ook zo benieuwd naar hoe jullie "in het echt" zijn! Of ben ik nou de enige die daar enthousiast over is? ;D

    Jaaaaa (:


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:


    Lol

    (...)
    Haha, eigenlijk heel mooi toch? (; Daarom ben ik ook zo benieuwd naar hoe jullie "in het echt" zijn! Of ben ik nou de enige die daar enthousiast over is? ;D


    Daar heb je een punt haha!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    LOL, die was er echt één dag even superintensief, wilde helemaal vrienden worden alles. Ze is denk ik geschrokken van ons niveau (of een gebrek daaraan), en we hebben haar niet meer teruggezien.. :')

    Leuke foto van Rafa, trouwens (: <3

    @Demi: Ohhh supervet! Wanneer?

    Ik was aan de andere kant van de lijn ;p

    Maar idd, ze kwam dit topic binnen wandelen, deed heel erg enthousiast en nu lijkt ze van de aardbodem verdwenen denk ik ;p

    Vampires schreef:
    (...)
    Jaaaaa (:


    Negatief, i donno, veel mensen zijn opeens weg enzo.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    ZO ONEERLIJK DIT. SHERLOCK HOLMES KOMT TEGELIJK MET VOETBAL INTERNATIONAL. (cat)
    ALLEBEI OM 20;30!


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    LOL, die was er echt één dag even superintensief, wilde helemaal vrienden worden alles. Ze is denk ik geschrokken van ons niveau (of een gebrek daaraan), en we hebben haar niet meer teruggezien.. :')

    Leuke foto van Rafa, trouwens (: <3

    @Demi: Ohhh supervet! Wanneer?



    Met Kerst als het mee zit. Er is een kans dat er dan weer een groep heen gaat maar die kans is nu minuscuul. Maar het zijn niet echte Afrikanen. Alleen Shabira, onze guide. Haar vriend Jeroen was onze coördinator en zij komen sowieso. Dan heb je ook Ruben, ook een Hollander. En Kim, ze woont daar helemaal alleen en heeft daar acht jaar geleden een weeshuis opgezet. Als ze komt, komt ze met haar twee 'adoptie' kinjes Babi en Rosah. Heel misschien komt onze chauffeur Sunday - de vriend van Kim en echt een dorp Ugandees- ook nog maar het is allemaal niet zeker vooral omdat je daar jaren moet wachten op toestemming etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    I wanna lick his body and then kiss his face like I'm so fucking hungry. HAHA oke sorry.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    (...)


    Met Kerst als het mee zit. Er is een kans dat er dan weer een groep heen gaat maar die kans is nu minuscuul. Maar het zijn niet echte Afrikanen. Alleen Shabira, onze guide. Haar vriend Jeroen was onze coördinator en zij komen sowieso. Dan heb je ook Ruben, ook een Hollander. En Kim, ze woont daar helemaal alleen en heeft daar acht jaar geleden een weeshuis opgezet. Als ze komt, komt ze met haar twee 'adoptie' kinjes Babi en Rosah. Heel misschien komt onze chauffeur Sunday - de vriend van Kim en echt een dorp Ugandees- ook nog maar het is allemaal niet zeker vooral omdat je daar jaren moet wachten op toestemming etc.


    Zien ze dan voor het eerst sneeuw?


    Normal girl at day, Catwoman at night.