• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:13 ]

    Huntelaar schreef:
    Hmm, nee, ik heb daar niet zoveel mee. Met vriendinnen af en toe wat bakken vind ik wel leuk, maar zo zelf wat proberen.. nah. (cat) Heb ik denk ik van mijn moeder, die heeft een hekel aan koken. :'D

    Och, ik vind het dus helemaal geweldig. Mijn beide ouders ook. Mijn moeder kan ook héél goed koken. (Mijn vader vind dat hij zelf de sterren van de hemel kookt maar wat mijn vader maakt, is echt niet te eten) En ik maak graag dingen zoals oliebollen, cake, Griekse hapjes. (:


    Sorry, ik ben gewoon zo verslaafd en hoteldebotel verliefd op Winnie the Pooh.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 11:10 ]


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Och, ik vind het dus helemaal geweldig. Mijn beide ouders ook. Mijn moeder kan ook héél goed koken. (Mijn vader vind dat hij zelf de sterren van de hemel kookt maar wat mijn vader maakt, is echt niet te eten) En ik maak graag dingen zoals oliebollen, cake, Griekse hapjes. (:


    Sorry, ik ben gewoon zo verslaafd en hoteldebotel verliefd op Winnie the Pooh.

    Ik kom zo een keer bij jou thuis eten. (nerd)



    @Demi: Omg, Macarons. <3


    ars moriendi

    @ Demi, die Macarons zien er altijd zo vies uit. Heb het nog nooit gegeten.



    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik kom zo een keer bij jou thuis eten. (nerd)



    @Demi: Omg, Macarons. <3


    Volgende week ga ik ze met Frambozen maken <3 Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Ik kom zo een keer bij jou thuis eten. (nerd)



    @Demi: Omg, Macarons. <3

    Haha, zou wel gaaf zijn. Meestal maak ik dit:



    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    (...)

    Volgende week ga ik ze met Frambozen maken <3 Haha.

    Die zijn zooo lekker! Had ze in Frankrijk. (: Zou niet weten hoe ik ze zelf zou moeten maken en ik ben er ook te lui voor though. :')


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    @ Demi, die Macarons zien er altijd zo vies uit. Heb het nog nooit gegeten.




    Vies?! Het is de hemel op aarde. Ze smelten op je tong. Oh meid, als je in Parijs bent je moet ze kopen in een speciaal zaak daar. Dan kosten ze wel 5 à 6 euro per stuk maar zo iets lekkers heb je nog nooit geproefd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Die zijn zooo lekker! Had ze in Frankrijk. (: Zou niet weten hoe ik ze zelf zou moeten maken en ik ben er ook te lui voor though. :')



    *wbw*

    We spelen vals hoor. Ik heb zo'n pak uit Frankrijk want anders moet je stofjes gebruiken die niet in Nederland worden verkocht. Een Zwitserse vriendin van mij neemt ze altijd mee uit Milaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Haha, zou wel gaaf zijn. Meestal maak ik dit:




    Maak je ook Baklava?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Maak je ook Baklava?


    Nee, want dat vind ik vies (":


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Nee, want dat vind ik vies (":


    Bij deze verschillen we ook met eten. :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Bij deze verschillen we ook met eten. :Y)

    HAHAHA. Wij verschillen volgens mij echt met ALLES.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Haha, zou wel gaaf zijn. Meestal maak ik dit:



    Ohh god, plaats, tijd en datum. O_O Datklinkttotaalnietengenzo


    ars moriendi


    Sorry. Blijf dit geweldig vinden. :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ohh god, plaats, tijd en datum. O_O Datklinkttotaalnietengenzo

    Hahah, lol. Hier nog wat plaatjes:




    Geloof me, het is goddelijk. :9~


    Chaos is a ladder.