• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:13 ]

    Criska schreef:
    (...)

    Nee, dat doe ik liever zelf :') Argh, ik word altijd zo chagrijnig van dat kind.

    Blij dat ik geen broertje heb (:

    Mag ik mijn ander ook slaan? Die opent net de lege vriezer waarin alles heeft liggen rotten dus het hele huis stink weer. Charissa je mag me bij deze helpen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Mag ik mijn ander ook slaan? Die opent net de lege vriezer waarin alles heeft liggen rotten dus het hele huis stink weer. Charissa je mag me bij deze helpen.

    Ik kom eraan (:

    Criska schreef:
    Mag ik mijn ander ook slaan? Die opent net de lege vriezer waarin alles heeft liggen rotten dus het hele huis stink weer. Charissa je mag me bij deze helpen.

    Als je nog meer broertjes hebt die geslagen moeten worden, ben ik hier. (cat)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Als je nog meer broertjes hebt die geslagen moeten worden, ben ik hier. (cat)


    Kom allemaal maar want ik word chagrijnig. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Kom allemaal maar want ik word chagrijnig. Haha.

    Haha onderweg!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Haha onderweg!


    Gezellig!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    Die moest ff (:

    HOLAAAA! :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Hi Lien (:

    Hee!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik weet nu al waar ik mijn username in ga veranderen, maar ik moet wachten tot de 27e.


    Chaos is a ladder.

    Aurelius schreef:



    :') Niets, mezelf ertoe zetten om te schrijven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heeft Emeli Sandé ook nog goede nummers? Zo ja, welke dan? Want iedereen schijnt haar geweldig te vinden maar van wat ik heb gehoord (de nummers die ze deed op de Olympische Spelen) klonk het echt rampzalig.


    Chaos is a ladder.