• Nou super dus, er is z'n huppel fan van Tokio Hotel. Nou niks mis mee, zou je denken. (Alleen dat ze een huppel is maar oké..) Zij heeft dus een hele rijke vader, en nou heeft ze gevraagt of ze een wassen beeld van Tom mag. Ik dacht echt zo van: 'WTF!' Haar vader heeft een bedrijf dat met was werkt en heeft dus zijn werknemers een wassenbeeld van Tom laten maken. Hij lijkt niet zo echt als die van Bill in Berlijn maar dan nog... Tjees doe eens wat zinnigs met je geld, doneer het dan aan een goed doel ofzo! Want dat kind wisslet nogal graag van bands... Eerst was ze fan van Linking park en had ze daar allemaal spullen van en toen werd ze fan van TH en heeft ze al haar LP spullen weg gepleurt en een Tom beeld laten maken--'
    Haar vader heeft haar ook voor haar verjaardag backstage pasjes belooft zodat ze ze mag ontmoeten... En dat vind ik niet eerlijk! Met geld kom je er zo, terwijl wij maar moeten bidden of we ze een keertje mogen ontmoeten...
    Wat vinden jullie?! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    Zo'n beeld laten maken vind ik best dom, ik bdoel wat heb je eraan?? Dat geld kan beter v0or iets anders gebruikt worden.. En als ik zulke ouders had, z0u ik ze ook m&g kaartjes en backstage pasjes laten k0pen denk ik (= en dan natuurlijk ook v0or mn vriendinnen die er het geld niet v0or hebben..^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Owkey, vet lullig zoiets! Ik zou ook wel een wassen beeld van Tom in mijn kamer willen hebben staan^^ Maar ja... wat dan? Er op geilen? meer kun je er ook niet echt mee hoor.
    Gnaaaa>.< dat wijf is best wel triest xD
    Met geld krijg je idd veel voor elkaar. Ik geef toe, mijn ouders hebben ook redelijk veel geld, maar als ik zoiets wil zeggen ze dat ik daar zelf maar voor moet gaan sparen. Ze vinden zulke dingen "onbenullig" en ik moet toegeven, ze hebben wel een beetje gelijk xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Owkey, vet lullig zoiets! Ik zou ook wel een wassen beeld van Tom in mijn kamer willen hebben staan^^ Maar ja... wat dan? Er op geilen? meer kun je er ook niet echt mee hoor.
    Gnaaaa>.< dat wijf is best wel triest xD
    Met geld krijg je idd veel voor elkaar. Ik geef toe, mijn ouders hebben ook redelijk veel geld, maar als ik zoiets wil zeggen ze dat ik daar zelf maar voor moet gaan sparen. Ze vinden zulke dingen "onbenullig" en ik moet toegeven, ze hebben wel een beetje gelijk xD


    whaha n_n weetje watk met da wassenbeeld sou doen doo ? x3
    opmake o_o en dan foto's vn make n_n


    We can only learn to love by loving.

    Leuk voor dr, ze kan dr toch niks mee. Ik bedoel; ze kan het beeld wel om verkering vragen, maar antwoorden doet hij toch niet.


    blame the bully.

    Oke ik ben Georg (A)


    A seaxxy man ,, dan vormen jij ik en Bo met sn 3en heel Th .. XD Dies cuwl (A)


    Crack a bottle

    Okee !! Maar kun je echt een VIP pasje kopen die kan je toch alleen maar winnen

    Want anders zouden heel veel mensen een VIP pasje krijgen sommige hoeven alleen maar Mammie of Pappie te zeggen en het VIP pasje ligt klaar


    ...

    (...)

    whaha n_n weetje watk met da wassenbeeld sou doen doo ? x3
    opmake o_o en dan foto's vn make n_n


    Nicol wel weer heah :P


    Crack a bottle

    Owjah!

    Wij zijn TH en dan gaan we TH naar Amerika sturen en gaan wij lekker optreden en dan krijgen wij al het geld!^^ Bo moet zingen en drummen! Go bo!

    OMG ,, mag ik dat mens vermoorden!?? (A)


    Te laat (A)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Idd, moet zij weten. Als ik fan was van TH en ook zo'n rijke vader had, nou dan had ik misschien hetzelfde gedaan. Leuk voor haar.


    History is not hatred.

    Wat nou niet eerlijk? X') mweh der pa heeft geld en ik vind dat ze daar vol gebruik van mag maken, of ik het zinnig vind een wassen beel dvan je idool in je kamer te hebben is een 2e...


    BAM!

    Owjah!

    Wij zijn TH en dan gaan we TH naar Amerika sturen en gaan wij lekker optreden en dan krijgen wij al het geld!^^ Bo moet zingen en drummen! Go bo!


    Kiend ,, w8 even
    Dan bn jij dus Georg, En bo Tom en ik Een kruising tussen Bill en Gustav X'D Als ik het goed hb was dit het tog??
    Maar ik wil niet naar Amerika O.o
    Weetje we kunnen ook gwn terwijl Th in amerika is of thuis vakantie heeft fseu hun plaats gaan innemen! en dan vind iedereen dat wij veel goeiderder sijn en krijgen we alsnog geld (A)


    Crack a bottle

    (...)

    Te laat (A)


    Dat wou ik al doen ,,ik had son GEniaal plan bed8 :'(


    Crack a bottle

    (...)

    Kiend ,, w8 even
    Dan bn jij dus Georg, En bo Tom en ik Een kruising tussen Bill en Gustav X'D Als ik het goed hb was dit het tog??
    Maar ik wil niet naar Amerika O.o
    Weetje we kunnen ook gwn terwijl Th in amerika is of thuis vakantie heeft fseu hun plaats gaan innemen! en dan vind iedereen dat wij veel goeiderder sijn en krijgen we alsnog geld (A)


    Jaa,, En als we zoveel geld hebben gaan we geld betalen aan TH!Maar dan moeten ze ons eerst piepen :') En dan doen we ons verkleedpak uit en dan liggen we daar!

    Geniaal toch?_O_

    (...)

    Jaa,, En als we zoveel geld hebben gaan we geld betalen aan TH!Maar dan moeten ze ons eerst piepen :') En dan doen we ons verkleedpak uit en dan liggen we daar!

    Geniaal toch?_O_


    Fantasy ruleerd hier :Y) And i like it <33
    En wrm souden we in godsnaam dan geld gaan betalen aan TH?? X'D


    Crack a bottle