• Nou super dus, er is z'n huppel fan van Tokio Hotel. Nou niks mis mee, zou je denken. (Alleen dat ze een huppel is maar oké..) Zij heeft dus een hele rijke vader, en nou heeft ze gevraagt of ze een wassen beeld van Tom mag. Ik dacht echt zo van: 'WTF!' Haar vader heeft een bedrijf dat met was werkt en heeft dus zijn werknemers een wassenbeeld van Tom laten maken. Hij lijkt niet zo echt als die van Bill in Berlijn maar dan nog... Tjees doe eens wat zinnigs met je geld, doneer het dan aan een goed doel ofzo! Want dat kind wisslet nogal graag van bands... Eerst was ze fan van Linking park en had ze daar allemaal spullen van en toen werd ze fan van TH en heeft ze al haar LP spullen weg gepleurt en een Tom beeld laten maken--'
    Haar vader heeft haar ook voor haar verjaardag backstage pasjes belooft zodat ze ze mag ontmoeten... En dat vind ik niet eerlijk! Met geld kom je er zo, terwijl wij maar moeten bidden of we ze een keertje mogen ontmoeten...
    Wat vinden jullie?! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    Fantasy ruleerd hier :Y) And i like it <33
    En wrm souden we in godsnaam dan geld gaan betalen aan TH?? X'D


    Omdat ze het anders niet willen x'D

    xD gaan we nbu niet een beetje off-topic ='']

    This is the life? :]


    007

    (...)

    Omdat ze het anders niet willen x'D


    wat neit willen? dat wij hun plaats innemen ,, ?XD
    Okeej w8,,dus eerst gaan we mij ene plan uitvoeren sodat wijffie doodgaat, dan nemen we haar plaats in,, gaan we backstage kaartjes vragen en TH op de bek nemen , dan gaan we se kidnappen en dan nemen we hun plaats in ..
    Oewh ,,dies nog veel cuwler,, zei mag dan wel een wassenbeeld hbben vn Tom maar wij krjigen binnekort gwn heel Th , levend :PX'D
    OKeej ,,srry sit dom te doen hier :P


    Crack a bottle

    xD gaan we nbu niet een beetje off-topic ='']


    Nee hoor :X(A)


    Crack a bottle

    Een beetje jaloers ?

    @Chantou

    Je bent geniaal!(A)

    @Mups

    Nee hoor (A)

    Okay, ik hb ff alles gelzen want ik bn net online x'D
    Kijk ik geef toe ik bn wel een beetje jaloers :$, het enige dat ik wel zwaar kut is dat wij maar moeten hopen om ze een keer in 'real' te ontmoeten en zij hoeft een keer heel lief te knipperen met haar oogjes en ze heeft die pasjes. Kijk ik weet dat geld neit gelukkig maakt, maar op deze manier dus wel denk ik dan hea x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    @merel
    Weetik (A) [/ego] X'D


    Crack a bottle

    @merel
    Weetik (A) [/ego] X'D


    EGOKIIEND<33

    Ik dat ook zijn(A)

    Wij zijn samen EGOKIIENDEREEEEN<33

    Yeah ik heb daarnet de honderdste reactie geplaatst!IK BEN GOED! [/ego]

    jaaa,
    endan

    wa zou gy doen als ge een wassenbeeld van tom kunt hebbe voor niets te doen,
    kzou ook ja zegge ze , en als ge nu keihevige fan zeit en ales wilt van die band , en u pa heeft veel geld zou ik wel weten wat te doen ze
    ben je niet een beetj jaloers?


    Gilles (ll)

    Jaa ,, wij samen egolijers sijn (A)
    DUde ,,ik lijd aan een zwaar egoprobleem :P
    Mn heewle leven al ,, EN NU JIJ OOK!
    jippi (A)


    Crack a bottle

    Gaan jullie mij nu ook allemaal vermoorden omdat ik backstage mag via mijn vader dan -.-?


    don't Worry...Be gay.

    Yaeehh!

    Wij zijn goed![/ego]
    Wij zijn Sexx![/ego]
    Wij zijn mooi![/ego]
    Wij zijn cool![/ego]

    (A)