• Ik heb vandaag voor het eerst mijn klas gezien. Ik ben (eerlijk waar, niet door mijn punten) door stomme regels die op anderen niet van toepassing waren, naar VMBO gegaan. Ik zat eerst op havo op locatie 1, en nu moest ik naar locatie 2, waar 3&4 VMBO zit en 1, 2, 3 en 4 LWOO. Nu heb ik niets tegen VMBO, maar de meeste leerlingen die ík ken van het VMBO, zitten er omdat ze simpelweg te lui waren voor Havo. Ook was ik twee keer op locatie 2 geweest, waardoor ik de indruk kreeg dat het niet zo'n gezellig boeltje was.

    Nou, vandaag kennismakingsdag. Ik liep het schoolplein op en het eerste wat ik rook was sigarettenrook en wietgeur. Nu vind ik dit niet erg, maar de kinderen daar zijn hooguit 17 & it's pretty disturbing als je ziet dat kiddo's van 13 daar al in het rokershok zitten. Een leraar stond erboven, deed niets. Ik stond dus 20 minuten alleen op 't schoolplein, kwam eindelijk een meisje wat ook van Havo naar VMBO moest daar aan, en liepen we samen naar het lokaal. Vreselijk. Mijn klas bestaat uit 60% irritante tutjes (ik ben zelf ook een tutje maar ik giechel niet 24/7), 30% ''mooiboys'', en de rest was redelijk normaal of hield zich gedeisd, zoals ik dus. Wat uitleg over stage, roosters etc, voor de nieuwelingen een rondleiding door de school en toen waren we klaar. Ik liep het schoolplein op, voelde me ontzettend opgelaten, gingen die hersenloze idioten me ook nog eens naroepen. ‘‘Hey, daar heb je dat wijf!’’ ‘‘Die zit toch in jou klas?’’ ‘‘Haaaa-hahaha!’’ Jezus. Ik voel me ontzettend ongemakkelijk en kan echt niet wachten tot ik examens heb en daar weg ben...

    Nu denk je misschien, je kent die mensen niet eens, je kan niet over ze oordelen, ik ken ze wel. Van mijn dorp en omstreken, sommige hebben bij me in de klas gezeten vorige jaren of van de basisschool, maar ik ken ze.

    Hoe is jullie klas? Leuk of eerder iets zoals mijn klas?


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Eh. Als ik dezelfde klas als vorig jaar heb -wat 9 op 10 het geval is- dan zit ik bij immature mensen die niet kunnen opletten of fatsoenlijk zwijgen, niet degelijk werken en constant aan het praten of lachen zijn. Bij de jongens 'immiteert' iedereen de andere qua gedrag en bij de meisjes draait het allemaal om een groepje van drie, waar iedereen mee bevriend wilt zijn. Nu ja, bijna iedereen. Niet te vergeten dat de meesten wel wat racistisch zijn en dat duidelijk niet onder banken of stoelen steken. Ik ben zelf dan ook racistisch, maar maak tenminste geen opmerkingen daarrond en hou het voor mezelf.
    Ik hou me zo veel mogelijk afzijdig, to be honest.

    Veel geluk met je klas.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 11:00 ]


    Ex astris, sciencia

    Aw dat is wel balen zeg.
    Mijn klas... ik heb ze één keer gezien maar ik durfde niet echt oogcontact te maken dus ik zou het zo niet weten haha. Maar volgens mij valt het wel mee. Ik heb geen erge tutjes in mijn klas of mooiboys.

    hm dat is niet leuk):
    ik zelf heb dezelfde klas als vorig jaar, et is een leuke klas(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bronte schreef:
    Eh. Als ik dezelfde klas als vorig jaar heb -wat 9 op 10 het geval is- dan zit ik bij immature mensen die niet kunnen opletten of fatsoenlijk zwijgen, niet degelijk werken en constant aan het praten of lachen zijn. Bij de jongens 'immiteert' iedereen de andere qua gedrag en bij de meisjes draait het allemaal om een groepje van drie, waar iedereen mee bevriend wilt zijn. Nu ja, bijna iedereen. Niet te vergeten dat de meesten wel wat racistisch zijn en dat duidelijk niet onder banken of stoelen steken. Ik ben zelf dan ook racistisch, maar maak tenminste geen opmerkingen daarrond en hou het voor mezelf.
    Ik hou me zo veel mogelijk afzijdig, to be honest.
    Ja dat probeer ik ook te doen. Ik zit er tenminste niet om vrienden te maken, ik wil er gewoon zo snel mogelijk weg. Oordopjes in, huiswerk maken, klaar. & Dankjewel :)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 11:02 ]


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Memoria schreef:
    hm dat is niet leuk):
    ik zelf heb dezelfde klas als vorig jaar, et is een leuke klas(:

    Ah dat is wel fijn! : D Veel plezier dan, naja, je snapt het haha.
    Strider schreef:
    Aw dat is wel balen zeg.
    Mijn klas... ik heb ze één keer gezien maar ik durfde niet echt oogcontact te maken dus ik zou het zo niet weten haha. Maar volgens mij valt het wel mee. Ik heb geen erge tutjes in mijn klas of mooiboys.

    Alleen maar beter, ik hoop dat ik me compleet vergis over mijn klas maar ik weet gewoon dat dat niet zo gaat zijn


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Mijn klas is verschrikkelijk! Ik zit niet bij mijn vriendinnen, en de kinderen in mijn klas zijn ehmmm.... ja, niet mijn type. Ik hoop echt dat dit jaar zo snel mogelijk voorbij is... =.=

    Veel succes met je klas!


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Dat is kuy. Ik zat 2 jaar geleden ook in zo'n klas, en toen ben ik gewoon van school veranderd.
    Nu heb ik een heel hechte klas :).


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb dit jaar volgens mij voor de verandering een leuke klas
    we zijn opvallend druk voor 16.
    Maar ik zit bijna alle lessen naast een jongen die niemand mag en die ik nog nooit iets anders heb zien dragen dan een oude joggingbroek:X
    En ik voel me ontzettend een nieuweling, dat zal nog wel ff blijven denk ik

    In elk geval
    Veel succes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ohh, arme jij! Ik heb daar ook een hekel aan. ):
    Ik ga nu naar een hogeschool en heb volgende week kennismaking. Ben benieuwd..


    You are beautiful, you are love.

    Graziano schreef:
    (...)Ja dat probeer ik ook te doen. Ik zit er tenminste niet om vrienden te maken, ik wil er gewoon zo snel mogelijk weg. Oordopjes in, huiswerk maken, klaar. & Dankjewel :)

    Dat is bij mij ook mijn strategie

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 11:11 ]


    Ex astris, sciencia

    Cydonia schreef:
    Ohh, arme jij! Ik heb daar ook een hekel aan. ):
    Ik ga nu naar een hogeschool en heb volgende week kennismaking. Ben benieuwd..
    Hm een hogeschool is sowieso heel anders dan een middelbare school. Lijkt me toch ook dat de mensen daar zich een beetje kunnen gedragen, maar ej weet maar nooit!

    & Thanks everyone (: Alcyone, ik kan je volkomen begrijpen


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Ik weet het nog niet. Ik ken de samenstelling van mijn klas pas volgende week dinsdag. En ik zie hen pas op drie september.
    Ik vrees voor twee dingen: een saaie klas met allemaal nerds en sukkels. Dat zou op zich nog niet zo erg zijn, maar tussen die nerds en sukkels waarvan ik vrees dat ze bij mij zullen zitten, zitten er een aantal mensen in dat ik niet af kan. Ik doe btw een hoge richting wiskunde, en logisch gezien stoppen ze al die met dezelfde uren wiskunde in één klas.
    En aan de andere kant vrees ik voor een klas vol bitches. Want die zitten ook in overvloed in mijn jaar.

    Veel succes; je zal je er wel doorslaan. Er zullen wel nog een paar toffe tussen zitten in je klas.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 11:11 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Daarom ben ik ook van klas gewisseld. Ik zou dit jaar weer bij irritante mensen komen waar ik een verschrikkelijke hekel aanhad . Samen met een vriendin ben ik weg gegaan. De mensen in mijn oude klas hadden de concentratie vermogen van een sprinkhaan. Konden allen maar lachen en hard praten. Hebben 2 keer een leraar huilend de klas laten uitrennen. Ze hadden ook geen respect voor anderen en elkaar. Was je anders (zoals mij) dan moest niemand wat van je hebben (cat).
    Wat ben ik blij dat ik daar weg ben :'D

    Als je de klas niet leuk vind: Sla je een jaar erdoor heen . je kan altijd nog van school/klas wisselen. Veel succes!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 11:15 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wel that's sucks
    na\ geen idee ik was ook vmbo maar nu doe ik avond opleiding mbo
    ik begin pas 3 september


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb echt medelijde met je. Ik was maar wat blij toen ik eindelijk mn vmbo diploma had, en de havo was daarna zo n openbaring. Zo van.. Het kan dus echt anders.

    - ik hoop niet dat iemand zich nu aangesproken voelt, dit waren gewoon mijn ervaringen op mijn vmbo (: -