• Ik heb vandaag voor het eerst mijn klas gezien. Ik ben (eerlijk waar, niet door mijn punten) door stomme regels die op anderen niet van toepassing waren, naar VMBO gegaan. Ik zat eerst op havo op locatie 1, en nu moest ik naar locatie 2, waar 3&4 VMBO zit en 1, 2, 3 en 4 LWOO. Nu heb ik niets tegen VMBO, maar de meeste leerlingen die ík ken van het VMBO, zitten er omdat ze simpelweg te lui waren voor Havo. Ook was ik twee keer op locatie 2 geweest, waardoor ik de indruk kreeg dat het niet zo'n gezellig boeltje was.

    Nou, vandaag kennismakingsdag. Ik liep het schoolplein op en het eerste wat ik rook was sigarettenrook en wietgeur. Nu vind ik dit niet erg, maar de kinderen daar zijn hooguit 17 & it's pretty disturbing als je ziet dat kiddo's van 13 daar al in het rokershok zitten. Een leraar stond erboven, deed niets. Ik stond dus 20 minuten alleen op 't schoolplein, kwam eindelijk een meisje wat ook van Havo naar VMBO moest daar aan, en liepen we samen naar het lokaal. Vreselijk. Mijn klas bestaat uit 60% irritante tutjes (ik ben zelf ook een tutje maar ik giechel niet 24/7), 30% ''mooiboys'', en de rest was redelijk normaal of hield zich gedeisd, zoals ik dus. Wat uitleg over stage, roosters etc, voor de nieuwelingen een rondleiding door de school en toen waren we klaar. Ik liep het schoolplein op, voelde me ontzettend opgelaten, gingen die hersenloze idioten me ook nog eens naroepen. ‘‘Hey, daar heb je dat wijf!’’ ‘‘Die zit toch in jou klas?’’ ‘‘Haaaa-hahaha!’’ Jezus. Ik voel me ontzettend ongemakkelijk en kan echt niet wachten tot ik examens heb en daar weg ben...

    Nu denk je misschien, je kent die mensen niet eens, je kan niet over ze oordelen, ik ken ze wel. Van mijn dorp en omstreken, sommige hebben bij me in de klas gezeten vorige jaren of van de basisschool, maar ik ken ze.

    Hoe is jullie klas? Leuk of eerder iets zoals mijn klas?


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    En daarom wilde ik dus nooit naar VMBO en zorgde ik ervoor dat ik op Havo bleef. Ik zou echt dood gaan in zo'n klas, heel veel succes! (Ik zeg niet dat alle VMBO'ers zo zijn, niet dat mensen zich hier beledigd gaan voelen. Er zijn genoeg VMBO'ers die gewoon normaal doen, maar helaas zijn er heel veel anderen die het voor de rest verneukt.)

    Ik zelf weet nog niet hoe mijn klas eruit ziet, maar ik ga Informatica doen dus dan kun je wel raden bij wat voor mensen ik in de klas kom.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik begin volgende week met school, nieuwe klas, nieuw niveau. Ik deed vwo maar ga nu havo doen. En ik ken echt helemaal niemand daar.
    En de mensen die ik wel ken, hebben niet hetzelfde profiel :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat is echte mega klote. Ik heb ook in zo'n klas gezeten, maar in mijn geval was mijn klas 99% tutjes en mooiboys. Ik was de zogenoemde nerd, omdat ik slimmer was dan hun. (Het niveau dat ik toen deed was namelijk te laag voor mij, maar dat kon toen niet anders) Toen ben ik van school veranderd en nu kan ik havo doen.


    26 - 02 - '16

    Aawh, dat klinkt vreselijk D:
    Ik heb gelukkig dit jaar dezelfde klas als vorig jaar, een lieve, sympathieke, open-minded bende die eigenlijk iedereen wel aanvaart.
    Maar ik weet wat je voelt want ik heb 4 jaar aan een stuk ook van die vreselijke klassen gehad...
    Ik hoop voor jou dat het allemaal uiteindelijk toch wel mee valt. :3


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Echt heel erg vervelend! Zijn er geen mogelijkheden om toch naar havo te gaan?? Meh, ik zat in een hele rustige klas. Bij ons gaat gymnasium en atheneum door elkaar vanaf de 4e en ik zat dus als atheneum bij meer dan de helft van de originele 3 gymnasium. Dus eigenlijk hoop ik dit jaar op een wat drukkere klas.

    Aw, dat klinkt echt wel erg ja ;s Dat ze begonnen naroepen vind ik echt belachelijk.
    Ik weet niet wat mijn klas gaat worden, maar ik doe latijn/wiskunde, dus de kans is groot dat ik terug met zeker 50% van mijn klasgenoten van vorig jaar in de klas blijf zitten, en dat zijn allemaal eerder de 'nerds', of zo worden ze dan toch bekeken door andere klassen. Niet dat ik me altijd helemaal thuis bij hen voel, maar het zijn wel de aardigste soorten van mensen, natuurlijk, dus echt rampzalig zal het al niet worden (:


    effort never betrays you

    Ohh, dat lijkt me echt verschrikkelijk.. Ontzettend kinderachtig van dat naroepen ook.
    Nouja ik ben gewoon héel erg benieuwd in wat voor een klas ik kom. Ik waarschijnlijk wel bij mijn beste vriend in de klas en een iemand die ik vaag ken en echt aardig is. Maar zelfs dat weet ik niet zeker. Ik weet alleen dat ik eigenlijk hetzelfde profiel als hen heb. Maar volgens mij komt het wel goed. Het is een Havo/VWO school die begint vanaf de bovenbouw, dus ik verwacht dat daar niet al teveel kinderachtige mensen op zitten. Helaas weet ik het niet a.s. dinsdag, maar de dinsdag daarna pas zeker.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mijn klas is hetzelfde als vorig jaar, (Ik ben van school veranderd) en ik heb er redelijk zin in omdat 3 van de grootste kut wijven eindelijk naar een andere klas gaan! Ook zit ik in een gemengde klas maar ik volg soms les bij de Kader klas (wat overgens echt een KUT klas is jonge) Ik heb zelf ook kader maar ik voel me beter op mijn gemak bij de basis/kader klas omdat die kader klas HEEl wat denkt dat ze zijn. Ik ken ze niet allemaal maar de eerste weken kijken ze me raar aan alsof ik weg kon rotten. Ook lachten ze me steeds uit als ik precies langsliep, dus ik zit echt van o.- ik mag je niet als je mij als shit behandeld als je me niet kent, dan fuck you ik besteed mijn aandacht nieteens aan je.

    Ik ben net voor het eerst naar mijn nieuwe school geweest, maar mijn klas is wel leuk ^^ Maar dat is wel kut voor je.

    Ik ben best vaak in een andere klas gekomen en dan kende ik ook niemand. Maar ik hield me altijd best gedeisd en ging met iedereen altijd een beetje praten. Maar ik had ook best geluk met m'n klas, het waren veel jongens dus meestal had je die ruzies niet.
    Maar dit jaar ga ik naar Hogeschool en dat vind ik wel een beetje eng. Hele nieuwe omgeving, andere stad etc.


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Dat is wel erg kinderachtig van dat naroepen. Maar wie weet zijn die 'normale' mensen wel hartstikke aardig! Ik ben er zeker van dat je wel vrienden zal maken waarmee je het jaar doorstaat!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:08 ]


    Only losers can act the way you do

    Dat is wel erg kinderachtig van dat naroepen, wel erg irritant voor je.
    Ik heb nog geen flauw idee in wat voor klas ik terecht kom, ik ga dit jaar naar de 4de (van het havo) en we krijgen nieuwe klassen. Aanstaande maandag hebben we een openingsdag, dan kom ik waarschijnlijk alleen te weten met welke mensen ik de gemeenschappelijke vakken heb. En dan dinsdag beginnen de lessen, en dan hoop ik maar dat ik nog met een aantal bekenden samen zit.


    Trust me. I'm the doctor

    Memoria schreef:
    hm dat is niet leuk):
    ik zelf heb dezelfde klas als vorig jaar, et is een leuke klas(:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Memoria schreef:
    hm dat is niet leuk):
    ik zelf heb dezelfde klas als vorig jaar, et is een leuke klas(:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sterkte ermee ;s
    Zelf heb ik nog geen idee in welke klas ik zit. Ik hoop bij mn twee beste vriendinnen, maar heel VWO is wel aardig dus het maakt me niet veel uit (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.