• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: vw4c , studierichting Economie&Maatschappij
    Wat vind je ervan: Leuke klas, minder leuke docenten..
    Met wie zit je in de klas: Mijn drie beste vriendinnetjes, wel jammer dat ik niet bij de rest van mijn vrienden zit.
    Extra: Al die leraren zitten nu al te zeuren over de EindExamens.. C'mon dudee, dat is pas over 2 jaar.


    Love life like you love One Direction <3

    ... En ik ben van richting veranderd.

    Klas: 5 MWi
    Wat vind je ervan: Veel beter! *O*
    Met wie zit je in de klas: We zitten met twee in deze richting, ik en een goede vriendin. Soms zit ik bij een klas vol tutjes, maar soms bij een hele leuke klas.
    Extra: Ik vind wiskunde eigenlijk wel leuk. c:

    Klas: 2 HAVO 3
    Wat vind je ervan: 't gaat al beter dan vorig jaar :').
    Met wie zit je in de klas: Vrienden van de basisschool, helaas niet bij mijn beste vriendinnen.
    Extra: Er zit iemand bij me die ik niet echt zie zitten.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Klas: 3 HAVO/VWO
    Wat vind je ervan: Best een moeilijk jaar
    Met wie zit je in de klas: De andere derdejaars van onze minischool - we zijn maar met negentien derdejaars
    Extra: Dit jaar moet ik de keuze maken tussen HAVO en VWO en mijn profiel kiezen, finally van Natuurkunde en Frans af


    Remember to be ridiculous.

    Klas: V6b
    Wat vind je ervan: Wel oké.
    Met wie zit je in de klas: Al mijn vriendinnen van de maatschappijstroom, op twee na.
    Extra: Eindexamen - help!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Klas: 4HumaneWetenschappen1
    Wat vind ik ervan: Zalige klas!
    Met wie: Uhum... Jana, Lore, Ibe, Silke, Silke, Sofie, Clara, Donna, Ine, Bert, Brent, Irena, Michiel, Cedric, Celien, Laure, Kaat, Farah, Stephanie
    Extra: Dit schooljaar veranderd van school en echt in een geweldig klasje terecht gekomen!


    If it is meant to be, it will be !

    Squib schreef:
    Klas: 3 HAVO/VWO
    Wat vind je ervan: Best een moeilijk jaar
    Met wie zit je in de klas: De andere derdejaars van onze minischool - we zijn maar met negentien derdejaars
    Extra: Dit jaar moet ik de keuze maken tussen HAVO en VWO en mijn profiel kiezen, finally van Natuurkunde en Frans af


    Negentien? Dat is nog veel! Vorig schooljaar waren we met 8 derdejaars. :D


    If it is meant to be, it will be !

    Blijheid schreef:
    (...)

    Negentien? Dat is nog veel! Vorig schooljaar waren we met 8 derdejaars. :D


    Wij hebben er 95 :'D
    Maar oké.

    Klas: 4VC
    Wat vind je ervan: Het moeilijkste jaar van alle
    Met wie zit je in de klas: Met zo'n honderd andere 4V'ers
    Extra: Voor het eerst is LO echt leuk :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Klas: A5b (5 atheneum)
    Wat vind je ervan: gezellig :) Ik merk ook echt verschil tussen TL en atheneum, qua gedrag en niveau. Ik las dat iemand anders dat juist totaal niet merkte, dat is best vreemd.
    Met wie zit je in de klas: 6 andere meisjes en 16 jongens (lol)
    Extra: Ik had vorig jaar bijna drie onvoldoendes, maar ik had één onvoldoende op het laatste moment een 5.52 gemaakt, dus dat was op het nippertje. Ik ben nu een beetje bang, straks kan ik het niet aan :$


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Klas: H5D (HAVO 5 dus)
    Wat vind je ervan: Wat moeten ik veel doen zeg dit jaar. En ik heb een enorme hekel aan het profielwerkstuk. Ik snap het nut er niet van. :X
    Met wie zit je in de klas: Met dezelfde mensies als vorig jaar, maar er zijn drie zittenblijvers bij, één andere jongen en een aantal die zijn blijven zitten, zitten niet meer in m'n klas.
    Extra: Ik ben blij als ik mijn diploma heb gehaald. :D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Klas: 4ECWI
    Wat vind je ervan: toffe klas
    Met wie zit je in de klas: dezelfde als vorig jaar
    Extra:/


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Klas: H3C, Havo 3 C.
    Wat vind je ervan: Ik vind het geweldig, want dit jaar is best belangrijk! Ik moet mijn keuzepakket kiezen en ik leg een klein beginnetje voor mijn examen.
    Met wie zit je in de klas: Met een aantal van vorig jaar, maar ook een hele hoop nieuwe kinderen. Zelfs kinderen die ik ken van groep 8 en al 2 jaar niet gezien heb.
    Extra: Toch, ondanks mijn positieve berichtje, wil ik wel melden dat ik echt een kut klas heb (Sorry voor het scheldwoord, er is namelijk geen ander woord voor te vinden). Het is vreselijk druk, niemand kan zijn mond houden en docenten zijn lichtelijk radeloos. Mijn oplossing; De praters laten na blijven en lang ook, maar daar is de school te zwak voor. Ze zijn dan zeker bang dat er ouders gaan bellen of zoiets. Oh, en als ik er iets van zeg, wordt ik voor de 'nerd' uitgemaakt. Fijne klas hé?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:00 ]

    Klas: VMBO Praktijk 4e jaars.
    Wat vind je ervan + Extra: Heel gezellig, mijn male-friend is the one and only friend at sgool ;o
    Met wie zit je in de klas: Dezelfde kiddo's. Maar één nieuwe, maar omdat er geen plaats voor hem was, hij is 2e jaars, zit ie bij ons. Hij is dan wel 2 weken ouder dan mij. Ik ben helaas, zoals ALTIJD EN OVERAL de jongste. En ik ben een vroege leerling. Ik moet dit jaar iVIO-Examen doen en daarna de echte examen. Want niet iedereen is 16, ik en een paar anderen zijn nog 15. Dus de examen krijgen we volgend schooljaar. Best handig, want als schooljaar 2013-2014 ben ik ook meteen 16. Maar dat betekend niet dat ik gelijk examen krijg. Dat betekend dat veel stage moet lopen. Ook in schooljaar 2014-2015. Tot ik 18 ben, moet mijn stage traject dinge voldaan hebben O3o ... wat een gedoe.
    En als ik op m'n 18e een uitkering krijg maar ik eigenlijk niet werken voor m'n achttiende.
    Maar toch moet ik voor mijn portfolio ooit gesolliciteerd hebben en een bewijs van goed gedrag en een cv. Weird.. idk.
    Ik weet echt nix over die zooi. Echt ik ben de jongste en krijg alles vroeg voor mn leeftijd voorgeschoteld. Arme ik.


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    SWVT1D = Social Work Voltijd 1D (het is een hele mond vol...).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Klas: Gymnasium 5
    Wat vind je ervan: Ben blij met mijn keuze, niet heel makkelijk, maar ook niet echt moeilijk.
    Met wie zit je in de klas: Rotkinderen. Ik heb 5 beste vriendinnen, maar twee ervan zitten een jaar lager, en de andere drie doen een ander profiel, en aangezien we maar twee VWO klassen hebben, zitten zij in de andere klas. So that sucks.
    Extra:Dunno...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!