• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: 9C
    Wat vind je ervan: Best leuk, hoewel mijn vorige klas toch wel hechter was.
    Met wie zit je in de klas: Mijn klasgenoten. :Y)
    Extra: Mijn leraren zitten blijkbaar in een soort complot waarin ze allemaal hebben afgesproken om voor dezelfde dag een shitload aan huiswerk op te geven. Ugh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Klas: BFH1 (Hoofdfase 1e jaar, oftewel het 2e jaar van het HBO)
    Wat vind je ervan: Heb voor een deel dezelfde klas als vorig jaar, vind het op zich wel een fijne groep.
    Met wie zit je in de klas: Met allemaal mensen die ik al kende ;p
    Extra: het studenten leven is zwaar!


    We need to start feeling our heart <3

    Klas: Groep 8 (:.
    Wat vind je ervan: Leuk, vanwege het schoolkamp, spannend om voor te bereiden op middelbare en CITO en best wel leuk omdat mijn leraar homo is en dat is heel erg leuk :3.
    Met wie zit je in de klas: Oh, ik ben vrijwel bevriend met iedereen. Mijn leraar is mijn BF.
    Extra: Veel huiswerk, jakkiebah.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Klas: 4 Atheneum
    Wat vind je ervan: Mwah, vond vorige klas leuker...
    Met wie zit je in de klas: Klasgenoten. xd
    Extra: De leraren maken ons nu al bang voor examen ):


    The sun will rise and we will try again.

    klas: 5havo
    wat vind je ervan: niet echt leuk. vwo mensjes zijn bij mij op school wat aardiger
    met wie zit je in de klas: mensjes van de havo
    extra: leraren praten alleen maar over het eindexamen aan het eind van het jaar.


    I knew you would understand - Spencer Reid

    Klas: 4B
    Wat vind je ervan: Geweldig, ik kan met alle mensen opschieten ^^
    Met wie zit je in de klas: Met alle mensen van vorig jaar + 3 nieuwe mensen
    Extra: Met deze klas vind ik het helemaal niet erg om naar school te gaan (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 12:54 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Klas: 3 HAVO
    Wat vind je ervan: Bluhh.
    Met wie zit je in de klas: Allemaal pubers die niet sporen.
    Extra: Het is vreselijk, maar dat is school sws al.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 9:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Klas: 5VB. VWO Atheneum en Gymnasium dus gemengd, ik doe het laatste.
    Wat vind je ervan: Het is ongeveer dezelfde klas als vorig jaar, alleen zijn er een paar mensen blijven zitten dus die zitten er ook bij en ik mag absoluut niet klagen. Mijn klas is veel leuker dan 5VA. *O*
    Met wie zit je in de klas: Sowieso met mijn beste vriendin, de rest is gewoon aardig en rustig. De drukke, puberachtige en tuttige snotneuzen zitten ook in de andere klas.
    Extra: Wiskunde is een kutvak.(joehoe)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 15:44 ]


    everything, in time

    Klas: Eerstejaars dierverzorging niveau 4 op het Groenhorst College Barneveld
    Wat vind je ervan: Makkelijk, althans, de standaard vakken zijn echt onder mijn niveau. Voor de rest moet ik nog redelijk moeite doen
    Met wie zit je in de klas: Mensen die ik allemaal niet ken en met wie ik ook nooit een goede band krijg, hoewel ik gelukkig wel met de meeste een beetje kan praten. Maar ik voel me echt niet comfortabel.
    Extra: x


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Klas: 2C
    Wat vind je ervan: De klas die ik nu heb is kut, ik zit de meeste lessen alleen aangezien er waarschijnlijk niet eens iemand naast me wil zitten, met somige kan ik nog enigsins praten en aan andere iriteer ik me dood. Maar er zijn niet echt mensen met wie ik echt kan praten dus moet ik gewoon maar elke les opletten
    Met wie zit je in de klas: 16 mensen dus een hele kleine klas.
    Extra: School Sucks :')

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 15:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Klas: 3x2GymnasuimXsci (hebben ze vast wel één of and're gave afk voor.
    Wat vind je ervan: 3x2: krijgt 3/10. Gymnasium: 2,5/10 Xsci: 7/10
    Met wie zit je in de klas: Mensen waar ik me niet mee kan verbinden, ze hebben al hun elektronen al opgrebruikt. (om een maf verhaal kort te houden, iedereen heeft al vrinden behalve ik, na die 3 jaar) En ik zit samen met het lege tafeltje naast me. Om schizofreen van te worden xD Altijd... Itsumo..... Watashi Itsumo Hitoribochi...............
    Extra: VWO-XTRA.


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Klas: 5GRLA (5de Grieks-Latijnse)
    Wat vind je ervan: Valt wel mee, minder erg dan verwacht.
    Met wie zit je in de klas: Aangezien er maar vier mensen in mijn jaar zijn die deze richting doen, zit ik nog met twee andere richtingen voor de meeste vakken samen, de Latijn-Moderne Talen en Latijn-Wetenschappen, ik vind het wel leuk, enkel jammer dat je veel minder het echte "klasgevoel" hebt.
    Extra: /


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Klas: v3a (atheneum) op het Udens College.
    Wat vind je ervan: Mijn klas is leuk, en heel druk maar gezellig. Dit is pas het eerste jaar dat ik me fijn voel in een klas, omdat ik eerst een kutklas had met kutkinderen. Ik loop achter op de rest dus het is wel moeilijk, maarja.
    Met wie zit je in de klas: Mijn beste vriend & 5 andere vriendinnen, die ik pas net ken omdat ik nieuw ben
    Extra: School sucks anyway.

    Klas: 3A
    Wat vind je ervan: Leuk, druk, gezellig
    Met wie zit je in de klas: Allemaal mensen die ik tot 13 September nog nooit had gezien, maar het zijn wel aardige mensen
    Extra: Ik heb voor het eerst een leuke en gezellige klas en leuke vriendinnen, ik heb eindelijk weer het gevoel dat ik wordt geaccepteerd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one