• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: 2de klas atheneum
    Wat vind je er van: wel leuk
    Met wie zit je in de klas: al mijn vriendinnen
    Extra: ben elke dag pas om 16:15 uit


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    klas: 2 latijn C
    wat vind je ervan: suuper!!
    met wie zit je in de klas: met mij allerbeste vrienden
    extra: het word een geweldig jaar !!!


    Every ending is a new begin

    Klas: SW1D (social work 1D)
    Wat vind je ervan: Heel erg wennen, aangezien het heel wat anders is dan de Havo, maar echt suhuuuuperleuk!
    Met wie zit je in de klas: Idk, ik ken nog bijna niemand. (:
    Extra: Er zijn echt superknappe jongen hier zo. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Klas: 4EC.
    Wat vind je ervan: Ik kan er mee leven,
    Met wie zit je in de klas: Met bekende, zelfde als vorig jaar, dus het is oké.
    Extra: We zijn een stelletje idioten bij elkaar. (":


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Klas: SA4B
    Wat vind je ervan: Ik ken nu al wat mensen die best gezellig zijn. Helaas zit ik vrij weinig bij mijn mentorgroep waardoor het nu nog vrij awkward is met de mensen bij mijn clustervakken; ik ken ze vrijwel niet. Maar voor de rest is het al best gezellig. En dat is na de tweede dag, terwijl ik nauwelijks iemand kende toen ik naar deze school kwam. Positief dus :')
    Met wie zit je in de klas: 1 meisje bij wie ik in de eerste in de klas heb gezeten en 1 iemand die ik vaag kende. Voor de rest bij best aardige mensen ^^
    Extra: Ik moet nog héel veel mensen leren kennen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 20:05 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    xPhaedra schreef:
    Klas: H5E
    Wat vind je ervan:Denk wel dat het oké zal zijn.
    Met wie zit je in de klas:Met vriendinnen van vorig jaar.
    Extra:Bijna klaar met Havo!


    Tell me about it, stud.

    Klas: 4GM (grafische media)
    Wat vind je ervan: Nieuwe school, nieuwe mensen, maar het is geweldig moet ik zeggen.
    Met wie zit je in de klas: Redelijk spastische mensen met wie ik het wel kan vinden. Ze voldoen toch aan mijn IQ
    Extra: Ik voel me slim aangezien ik een stuk afgezakt ben en nu ongeveer de slimste van de klas ben o_O


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Klas: TTO Havo 4 (TH4d)
    Wat vind je ervan: Wel grappig, voel me wel op mijn plaats in de meeste lessen (heb clusters) en de leraren zijn ook wel nice (op maatschappijleer na) en ik kan me prima vinden in de lesstof, hoera voor vakkenpakketten. :D
    Met wie zit je in de klas: Verschilt, alleen bij aardrijkskunde ken ik niemand.
    Extra: Ik haat eenzame tussenuren :'D

    Klas: Blijven zitten dus 2HM1. (Havo/Mavo)
    Wat vind je ervan: asdfghjkl. Ik mis mijn oude klas en ik ben zonder enige reden een niveau lager gezet.
    Met wie zit je in de klas: 3 Andere blijven zitters en allemaal kleinere kinderen en nu voel ik me een reus XD
    Extra: Volgend jaar : Andere school.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Klas: 3B(1) Wetenschappen
    Wat vind je ervan: Grappig, vooral de jongens.
    Met wie zit je in de klas: Met 26
    Extra/


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Klas: 4VC (is eigenlijk gewoon 4 gymnasium)
    Wat vind je ervan: tsja. Het is en blijft school.
    Met wie zit je in de klas: Mijn vriendinnen.
    Extra: Ik haat huiswerk. Ben het nu aan het maken.
    :Y)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Klas: 2LA2.
    Wat vind je ervan: Ik begin mijn klas best leuk te vinden eigenlijk x'3 Er zullen altijd mensen inzitten die je totaal niet interesseren, maar er zitten opnieuw vrienden en vriendinnen in die ik uit het oog verloren ben, dus dat kan ik nu herstellen ;3
    Met wie zit je in de klas: Met giraffen.
    Met mensen natuurlijk, duh.
    Extra: Ik wil geen Latijn meer doen, maar ik moest wel. Daarom ben ik nu serieus tegen mijn goesting verbuigingen aan het leren, ALLEMAAL.

    Klas: 3D, gymnasium.
    Wat vind je ervan: we waren als 2D een ontzettend hechte klas, maar nu zijn er opeens een heleboel nieuwelingen bijgekomen en is het heel nieuw allemaal, net alsof je in een compleet nieuwe klas terecht komt.
    Met wie zit je in de klas: muismatjes.
    Extra: school is saai.

    8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Klas: GH5D
    Wat vind je ervan: Ben opzich wel blij met m'n klas, docenten hadden voor bio en Engels beter gekund.
    Met wie zit je in de klas: Met Nikki (Alice24) en anders nog een paar vriendinnen. En een hele serie mensen die ik niet zou missen als ze een dag (of week/maand/jaar) afwezig waren.
    Extra: Ehmm.... Dunno, haha


    You oughta know

    Klas: UR1MT
    Wat vind je ervan: Gezellig!:)
    Met wie zit je in de klas: Niemand van Q, of mensen die ik hiervoor kende.


    Bad decisions make good stories.