• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Ze hebben je misbruikt.." Concludeer ik. We weten allebei op wat voor een manier. Mijn stem klinkt zwak, met pijn erin verscholen, maar dan geen pijn om mezelf. Ik probeer het ook niet meer te verbergen. Eleadora weet tóch al dat ik pijn heb. Dat ik kapot ga. Dat ik ga breken, dat die mannen precies hun zin krijgen als het zo doorgaat. En bovendien kan ik het bij haar in de buurt niet eens opbrengen om het te verbergen. Tegen haar maak ik geen schijn van kans om het geheim te houden..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Jeej, iedereen is er weer, was maar een grapje hoor, zou ze nooit doen! (cool)]]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oja... Ik zou Les ook nog misbruikt laten worden. Hm.. Even het goede moment vinden ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Was in slaap gevallen voor de pc... School is vermoeiend... En ik zal alvast weer nieuw topic maken...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik vind het best ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En Naomi moet antwoorden :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    We lopen snel weg van de mannen en kijk nog 1 keer om en zie ze gemeen kijken en kijk dan weer snel voor me en loop achter Sam aan naar de kamer.

    ALVAST TOPIC 15!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik houd de deur van de slaapzaal voor haar open. 'Dames eerst,' zeg ik den met een kleine glimlach. Ik ga afstand van haar nemen. Dat is beter voor haar en beter voor Ian. Ik voel me schuldig tegenover Ian, maar het zal niet meer gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ia Ian al wakker? want dan loopt ze daar naartoe.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik ben met Nala terug naar de slaapzaal gelopen. Ik heb geen zin om op de kamer te blijven. Dus loop ik de gang op. Niet met die dode blik zoals de vorige keer, eerder met een verveelde blik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik glimlach naar Sam en loop dan naar binnen, kijk nog een keer naar Sam loop dan naar Ian toe en ga op het bed zitten en kijk naar hem en grijns kort.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik staar naar het plafond. Mijn ademhaling is rustig. Ik had geen behoefte om te praten of naar iemand toe te gaan. Het slapen had me goed gedaan, maar mijn blijdschap maakte plaats voor zorgen. Ze kwamen er achter dat ik Ian ben en wat dan? Hoe ver gaan ze? Wat is maximaal? Wat laten ze toe totdat ze iemand vermoorde? Een nieuwe danser halen ze zo. Ik had Micheals vrouw bedreigd met de dood technisch gezien. Zouden ze mij vermoorden? Wat zou er dan gebeuren met Naomi en Nala? Lieve Nala. Mijn Naomi. Ik slaak een diepe zuchf. Ik weet gewoon niet meer wat te doen. Ik zal moeten afwachten


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zal ik Leslie misbruikt laten worden of niet?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hij merkt Naomi niet op:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [BAM!]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.