• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [DemoonNaoom, haha, ben ik soms een demoon?? Haha, maar vind hem opzich wel cool, blijf doorgaan, misschien komen er wel betere. (nerd)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [als jij een reactie Schrijft ga ik verder denken ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heee, Julio heeft van Naomi dat ong. alle meisjes verkracht worden..
    Nu voel ik me persoonlijk schuldig voor een computerpersonage o_0

    Trusten! Xxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Slaaaaaplekker Noaaaaa ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wat dacht je van.... Narno.

    Een combi van Narnia en Naomi :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, Narno, die is wel fun, maar DemoonNaoomblijft leuker, haha, die is grappig.]

    Naomi Micheal
    Als we al een tijdje zo liggenzie ik dan Ian in slaap is gevallen en ga dan van he af en besluit Sam maar eens te gaan zoeken die ik nog steeds niet gezien heb en loopde kamer uit naar de badkamer en zie daar al snel Sam staan. 'Hey.' zeg ik dan en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb heel vaak dat ik het eerste ding niet meer kan overtreffen. Aangezien DemoonNaoom in me opkwam. En ik over Narno meer heb moeten nadenken ^^]

    Sam
    'Hey,' hoor ik ineens. Ik kijk op en zie Naomi staan. Ik glimlach even, 'Hee, wat doe jij hier?' ik kijk naar haar. 'Heb je nog zalf nodig?' ik sta nog steeds zonder shirt aangezien ik niet zo goed wist wat ik met mijn rug aan moest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Nee, Ian is in slaap gevallen en ik kwam jou maar eens zoeken, je was al zo lang weg.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar ja, wat zalf kan ik ook wel gebruiken.' zeg ik dan en grijns weer naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze grijnst naar me en ik lach naar haar. Ik pak de zalf erbij. 'Wat nou als ik de zalf smeer, en jij daarna mijn rug nog een keer kan doen?' en ik doe wat zalf op mijn hand en begin dan zacht te wrijven in haar hals terwijl ik haar aan kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik knik en hoe mijn haar met een hand omhoog en voel al snel zijn hand de zalf op mijn hals smeren en kijk hem ook aan en glimlach. Het doet al veel minder pijn als eerst. Als hij klaar is pak ik een elastiekje dat nog om mijn pols zat en maak een simpele knot en loop dan naar Sam toe en kijk naar zijn rug en ga langzaam en zacht, zonder dat ik hem pijn doe met mijn hand langs over zijn rug. 'Ik pak even wat spullen.' zeg ik dan en loop naar het kastje toe.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 23:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze kijkt naar mijn rug en gaat er zacht over heen. Onder haar handen doet het geen pijn. Ze pakt wat spullen en gaat dan aan het werk. Een glimlach zit op mijn gezicht.Ik haal een hand door mijn haar. Toen ik haar vanmiddag zo zag met Ian was dat... frustrerend.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 23:51 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Als ik klaar ben kijk ik Sam weer aan en glimlach. 'Klaar.' zeg ik dan vrolijk en ruim de spullen weer op en draai me dan om en kijk Sam glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze kijkt me glimlachend aan. Ik streek een verloren lok achter haar oor. Die niet in haar knotje is gegaan. 'Dankje,' zeg ik dan. 'En ook dat je me bent komen zoeken.' en ik wiebel met mijn wenkbrauw. En ook lach even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik lach als hij wiebelt met zijn wenkbrauw, het ziet er erg grappig uit. 'Gek.' zeg ik dan en lach.

    [Sorry weet even niks beters...]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 0:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze noemt me gek. En ik kijk lachend naar haar. 'Noemde je mij nou gek?' vraag ik dan quasi-serieus. En ik zet een stap in haar richting. 'Staat dat voor Getalenteerd En Knap?' en ik grijns naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.