• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ze bijt op mijn onderlip en ik grom zachtjes en speels. Ik til haar op en loop met haar weer naar de wastafel waar ik haar op zet. Mijn handen glijden een stukje omhoog. Van haar heupen naar haar zij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik grijns en laat nu mijn handen weer langzaam naar zijn borst glijden en streel die, dan haal ik even mijn lippen van de zijne en druk ze kort in zijn nek en ga dan weer een weg naar boven en druk mijn lippen uiteindelijk weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Haar lippen vinden uiteindelijk weer die van mij. Mijn ene hand streelt vederlicht haar rug. Voor de zekerheid omdat ik niet weet of ze daar nog ergens pijn heeft. Ik bijt even op haar onderlip en ga er dan speels vlug met mijn tong langs en trek mij tong dan terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik laat nu ook mijn handen over zijn armen strelen en ga dan weer terug naar zijn borst en ga dan naar zijn buik en dan weer terug omhoog en grijns kort tgen zijn lippen en bijt dan ik weer op zijn onderlip en ga er met mijn tong langs.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze gaat met haar tong langs mijn onderlip en ik open tergend langzaam mijn mond, zoals zij ook deed de vorige keer. Zodra onze tongen samenkomen ontstaat er een vurig spel. Mijn ene hand gaat iets hoger dan haar zij en komt op de hoogte van haar borst maar dan bij haar zij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Een fijn gevoel overspoelt me weer en laat mijn handen nu in zijn nek rusten en ga helemaal op in de zoen en vergeet even alles om me heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Haar handen rusten in mijn nek en mijn hand glijdt weer terug naar haar heup en jet enige wat ik doe is haar zoenen. En eigenlijk niets anders. Dit voelt zo goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Dan haal ik mijn lippen weer van de zijne en druk ze weer in zijn nek, maar ga nu omlaag en druk wat kusjes in zijn nek, hals, schouder en een paar op zijn borst en bijt soms even zacht op de huid en ga er meteen met mijn tong snel langs en ga dan steeds weer een stukje omhoog en als ik bij zijn lippen ben bijt ik eerst zacht in zijn onderlip en druk dan pas mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze kwelt me door zo te doen. Ik kreun zachtjes haar naam als ik haar tong over mijn huid voel gaan. Ik ga met mijn hand door haar haar en haal haar knotje er weer uit. We zoenen verder en met een hand ga ik door haar haar. De andere leg ik zacht op haar borst en begin die dan te masseren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Nu komt er ook een gesmoorde kreun door onze lippen uit mijn mond als hij mijn borst begint te masseren. En ga dan met mijn tong langs zijn onderlip en bijt er zacht in en al snel komen onze tongen samen en onstaat er weer een vurige zoen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik wil haar zo goed mogelijk laten genieten. Dus ik ga door met haar borst masseren, maar dan wel onder haar shirt. Mijn andere hand ligt in haar nek. Onze tongen zijn weer verwikkeld en dit voelt goed. Ik vergeet al mijn pijn. Alles om me heen. Behalve Naomi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik laat zijn lippen even los en trek dan mijn shirt uit en gooi die ergens neer en druk dan mijn lippen weer op de zijne en laat mijn handen weer over zijn gespierde lichaam gaan en kreun soms tegen zijn lippen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze trekt haar shirt uit en ik glimlach naar haar. Haar handen gaan over mijn lichaam. En ze kreunt af en toe waardoor ik moet glimlachen. Mijn hand masseert nog steeds haar borst en dan begin ik kusjes te drukken in haar hals. Ik ga door naar haar sleutelbeen en bijt daar zacht. Ik blijf daar plagerige kusjes geven terwijl ik haar borst nog steeds masseer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Weer kreun ik en bijt op mijn lip en kras dan zacht in zijn schouder met mijn nagels en kreun weer en leg mijn hoofd in mijn nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Als ze haar nagels in me zet grom ik zachtjes weer. Ze kreunt en ik lach zachtjes. Ik ga door en druk mijn lippen weer in haar nek. Ik ga met mijn tong langzaam over haar huid. Ik breng mijn mond naar haar oor en fluister, 'Wil je al weg?' en ik bijt op haar oorlel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.