• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    'Nee.' zeg ik dan zacht en bijt op mijn lip en kijk hem dan aan. 'Helemaal niet.' zeg ik dan zacht en blijf hem aankijken terwijl ik mijn vingers nog steeds over zijn lichaam laat gaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik glimlach naar haar, 'Mooi, ik ook niet,' zeg ik met een lachje. Haar handen glijden over mijn lichaam. Ik beroer zachtjes met mijn lippen de huid bij haar sleutelbeen. En daarna in haar nek. Ik kus haar niet echt, maar vederlichte aanrakingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik bijt weer op mijn lip en druk dan mijn lippen in zijn nek en ga dan naar zijn sleutelbeen en laat mijn tong weer zacht langs zijn huid gaan en doe dat op meerdere plekken en druk ook kusjes op verschillende plekken en laat dan mijn nagels oven zacht over zijn huid kratsen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kreun af en toe, en soms fluister ik haar naam. En als ze weer zacht met haar nagels krast grom ik weer zachtjes omdat het tintelingen over mijn hele lichaam veroorzaakt. Ik masseer weer haar borsten en kijk haar aan.

    [Ik ga zo maar eens slapen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga nu.. Ben kapot.. DoeiDoeiX.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Die twee kunnen echt niet van elkaar afblijven he?
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! *Dramatic backgroundmusic*]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 7:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [volgens mij kan ik gewoon niet keer office gaan...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    1DLovertje schreef:
    [Ik zal erop letten, ik zal lief zijn, maar je moet Sam aanspreken!!!]


    [volgens mij heb je er niet zo opgelet... Jongens hij gaat jullie betrappen hoor. Eerst redt hij jullie en dan nu dit.... Pfff arme arme Ian]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ghehee, oeps :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, ik geef het toe. Ik vind het zielig voor Ian :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer. :) En Deem is volgens mij sad....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Laten we Sam en Naoom maar laten stoppen :3 en realiseren waar ze mee bezig zijn. En zoals Demi al zei, realiseren dat hij hen gered heeft :Y) ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Dan haal ik mijn lippen weg en kijk hem aan. 'We kunnen dit niet doen, Ian.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan. 'Hij heeft ons net gered en dan zitten we hier.' zeg ik nog steeds zacht en laat me van de wasbak afglijden en trek mijn shirt weer aan. 'zullen we wat anders doen, ik heb geen zin om weer terug te gaan naar de slaapzaal.' zeg ik dan en zucht. 'Sorry.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik trek ook mijn shirt aan. En haal zuchtend een hand door mijn haar. 'Je hebt gelijk,' zeg ik zacht. Ik kijk naar haar. 'En jij moet geen sorry zeggen, ik ben degene die dat moet doen.' dus ik verontschuldig me aan haar. 'De vorige keer zei ik dat ik je met rust zou laten, en ik moet me daar beter aam houden.' ik kijk haar aan. 'Het lijkt me leuk om wat te doen, maar dansen gaat niet gemakkelijk met mijn rug... Dus veel is er niet te doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.