• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Liam je weet dat we nu echt moeten vertrekken aangezien we al weg hadden moeten zijn toch?' vraag ik bedenkelijk en kijk hem aan. Ondertussen had ik nog steeds niet helemaal door wat er nu allemaal precies aan de hand is, maar wel dat ik het nog steeds een beetje eng en vreemd vind.

    [Ik ben ondertussen de draad ook een beetje kwijt ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Goed, we zullen eens gaan kijken bij de rest.' We liepen terug. Het was akelig stil. Nog twee dagen te gaan. Of hadden de vrienden van Kaname het versneld? Ik krijg een pijnscheut en val op de grond van de pijn. Ik wil krijsen van de pijn. Het visioen komt. De vrienden van Kaname staan voor de stad! Ze zijn er dus over een paar uur. 'Jongens! Klaarmaken. Het gevecht komt zo. We moeten verder het bos in, ik heb Liam, Niall en mijn ouders nog niet zien vertrekken.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {wahaha ik ook}
    Liam Payne
    'Ja is goed. Mijn Tas staat al in de gang' antwoord ik. Aan zijn gezicht te zien snapt hij het ook niet echt. Ik sla een arm om hem heen. 'Het geeft niet joh, ik snap het ook niet helemaal.' Dan zie ik mijn moeders hoofd om de hoek komen. 'Wat snap je niet lieverd?' vraagt ze. 'Helemaal niks.' Ik kijk haar met een onschuldig gezicht aan. 'Maar gaan we nu?'


    Do what people say you can't.

    [BRB]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het volgende bericht stond in een roddelblad:

    One Direction. Wie kent ze niet? Jammer genoeg zijn ze uit elkaar. Naar hun zeggen is het tijdelijk maar wij van de redactie denken daar anders over. Zo zijn alle leden van de band doorgegaan met hun leven en zijn Harry en Liam al gespot met een nieuw meisje. Een nieuwe vriendin misschien? Wij weten het niet maar na research zijn we erachter gekomen dat het in Liams zaak gaat over ene Jaymina Dé La Garté. Harry is ook gespot met een meisje. Achter haar identiciteit zijn we niet gekomen. Wel weten we dat ze lang blond haar heeft. Hebben we daar fotos van? Het antwoord is: Nee. Harry was te snel weggesleurd door de mystery girl en Liam was niet goed zichtbaar.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 21:07 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Niall Horan

    'Mooi dan ben ik niet de enige, maar waarschijnlijk ben ik wel de enige die het nog steeds een beetje eng vind' zeg ik zacht zodat zijn moeder het niet hoort. Om snel op een ander onderwerp over te stappen knik ik. 'Laten we inderdaad maar gaan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik pak mijn tas en leg die in de auto. Daarna stap ik in. 'Naar welke plek gaan we eigenlijk?' denk ik hardop. Ik pak mijn iPhone en check snel twitter, na een lange tijd had ik dat niet gedaan. Met Niall in de auto op weg naar een vakantie park. Ik weet niet eens waar!. Ik kijk uit het raam.

    {you can choose where we go}

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 21:19 ]


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik schrik van de visioen. Die vrienden zijn er al! Ze staan voor de stad. Ik wilde het net vertellen toen Alex het riep. Ik pakte mijn telefoon en sms Liam : Leeyuum , de vrienden staan voor de stad! Wees snel weg (: x , Jay


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Ik stap ook in en haal mijn schouders op. 'Het enige van Alexa heeft gezegd is dat het ergens in Londen en over de rest weet je bijna net zoveel als dat ik weet' zeg ik en kijk hem even aan. 'Het komt allemaal wel goed'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    'Oh, oke'. Ik haal mijn schouders op. Dan voel ik iets in mijn broekzak trillen. Een sms van Jay. Mijn ogen worden groot. 'Niall! Lees!'. Ik prop mijn iPhone onder zijn neus. 'We moeten weg!' Ik sms terug, Oke! We zitten nu in de auto, dus ze gaan zo. HEEL VEEL SUC6!! I'M always love you XXX. 'Pap! Geef maar gas, dan kunnen we gaan!' zeg ik. Ik kijk hoe de huizen voorbij flitsen.


    Do what people say you can't.

    Alexa Lorraine Payne
    'Het is net buiten Londen. Liam en ik zijn er vroeger al een keer geweest.' stuur ik naar Niall. 'Klaar voor de strijd?' Opeens komen er nog wat vampiers tevoorschijn. 'Jullie zijn van Eclipse.' 'Ja, wij komen helpen.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    Snel lees ik de sms en ook mijn ogen worden groot. Net op het moment dat ik iets wil zeggen gaat mijn telefoon ook af. 'We gaan naar een plek net buiten Londen. Alexa en jij zijn er vroeger al een keer geweest' zeg ik tegen Liam. Oke is goed. We zijn onderweg daar naartoe. Heel veel succes jullie stuur ik snel terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    De wolfpack komt aangestroomd en ik aai Jacob over zijn kop. "Veel succes", zeg ik. Ik pak mijn beide pistolen , één in elk hand.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Tijd voor het gevecht!' We stonden tegenover de vrienden van Kaname. 'JIJ TRUT!' riep iemand naar mij. 'Hij verdiende het!' Ik ren naar hem toe, ruk zijn kop eraf en steek hem in de hens. 'Let the game begin!'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {wat reageer ik weer laat}
    Liam Payne
    'Oohh daar!' zeg ik vrolijk. Ik denk terug aan de tijd toen we daar waren. Ik was 11 of 12 of zoiets. 'Nou ik hoop echt dat het ze lukt' zeg ik het zo dat mijn ouders het niet kunnen horen.


    Do what people say you can't.